قیمت گوشی سامسونگ تنوع بالا + به روزترین مدل‌ها + ارسال فوری دارسو

سامسونگ پس از عرضه سیستم عامل اندروید توسط گوگل فرصت را غنیمت شمرد و با اعمال تغییراتی روی این سیستم عامل و عرضه گوشی هایی مانند Galaxy S3 به بزرگترین تولید کننده تلفن همراه در جهان تبدیل شد. هم اکنون سامسونگ بیش از یک دهه است که با فروش سالانه چند صد میلیون گوشی بر بازار موبایل جهان حکمرانی می کند. شاید شما تصمیم به خرید گوشی سامسونگ گرفته باشید اما پول کافی ندارید زیرا قیمت گوشی سامسونگ بسیار بالاست. فروشگاه موبایل 7 شرایط ویژه و آسانی برای خرید اقساطی گوشی سامسونگ برای تمام افراد و تمام مشاغل فراهم کرده است. شما می توانید گوشی های اقتصادی مانند سامسونگ A12 و سامسونگ M12 ، تا پرچمداران گران قیمت سامسونگ یعنی سامسونگ اس 22 اولترا و اس 21 اولترا را با بهترین شرایط به صورت اقساطی از موبایل 7 خریداری کنید. گوشی های سامسونگ گزینه ای مناسب برای استفاده روزانه و حتی تخصصی شما هستند.

  • همچنین می‌توانند یک مدل ۱۶ گیگابایتی خریداری کنند که از کارت حافظه microSD نیز پشتیبانی می‌کند.
  • گوشی های سری نوت سامسونگ را می توان غول مرحله آخر گوشی های هوشمند دانست.
  • این گوشی‌ها از نظر دوربین، قدرت پردازش و کیفیت ساخت بدنه نیز بهتر هستند.
  • در این مطلب نگاهی کوتاه به تاریخچه گوشی‌های سامسونگ، مزیت استفاده از گوشی‌های این برند محبوب بازار گوشی‌های تلفن همراه وانواع گوشی سامسونگوهمچنینقیمت گوشی سامسونگداریم.
  • با بهترین دوربین را می‌خواهند، بعضی دیگر یک گوشی با کیفیت متناسب با بودجه خود می‌خواهند.
  • در دهه 1970 سامسونگ در زمینه ساخت موبایل شروع به فعالیت کرد و در سال 1986 از یک نمونه تلفن خودرو رونمایی کرد.

این گوشی‌ها از نظر دوربین، قدرت پردازش و کیفیت ساخت بدنه نیز بهتر هستند. آیا یکی از بهترین گوشی‌های هوشمند را می‌خواهید؟ پس گوشی از سری S را انتخاب کنید. بدون شک، مکمل سخت‌افزار در گوشی‌ های اندرویدی بخش نرم‌افزار است که در تجربه کاربری افراد تأثیر به سزایی دارد. تمامی گوشی های سامسونگبه‌صورت پیش‌فرض از سیستم‌عامل اندروید استفاده می‌کنند و کمپانی سامسونگ برای کارایی بهتر، گوشی های خود را به رابط کاربری اختصاصی خودش یعنی One UI روانه بازار می‌کند.

Samsung Galaxy S22 Ultra 5G 12/256GB Mobile Phone

اگر تا پیش از این از خرید اینترنتی به علت عدم مشاهده مستقیم کالا و بیم از دست رفتن پول اجتناب می کردید، با چند کلید ساده می توانید محصول مورد نظر را به طور همه جانبه مورد بررسی قرار دهید و با اطمینان خاطر از دریافت محصول از فروشگاه اینترنتی دیجی دو خرید کنید. آنچه توانسته دیجی دو را به عنوان یکی از بهترین فروشگاه­های آنلاین در ایران مطرح سازد، پایبندی به چهار اصل معتبر اصالت، تضمین قیمت، تعویض بی چون و چرا و همچنین احترام به مشتری در خرید آنلاین است. دیجی دو ویترینی مجازی از محصولات دیجیتال را فراهم آورده تا مشتریان بتوانند بی نیاز از خرید حضوری و در عین حال با بررسی تخصصی و مقایسه محصولات، خریدی توامان با آگاهی و رضایت را تجربه کنند. دیجی دو با گسترش روابط با بیش از 100 فروشنده و تولید کننده فضایی مناسب خرید ایرانی را فراهم آورده است که در آن شما می توانید با مشاوره از کارشناسان واحد فروش ، خریدی آسان و مطمئن را تجربه کنید. شما میتوانید در وبسایت باغ کالا لیست کاملی از گوشی ها به همراه قیمت گوشی سامسونگ را مشاهده کنید، همچنین با استفاده از امکان مقایسه بین محصولات، ویژگی های محصولات مختلف را با هم بررسی کرده تا بتوانید انتخاب خوبی داشته باشید.

Samsung Galaxy J7 Pro 64 GB

با وجود پخش شایعات متعدد از خداحافظی سامسونگ با سری نوت، هنوز خبری قطعی در این باره منتشر نشده؛ اما آن‌چه مسلم به‌نظر می‌رسد این است که غول کره‌ای باید طرفداران خود را قانع کند سری نوت تفاوت‌هایی چشم‌گیر با سری S و Z دارد. سامسونگ جزو معدود برندهایی است که برای بازارهای مختلف، انواع گوشی در کلاس‌های متفاوت را طراحی و تولید می‌کند. تنها کافی است به گوشی های گلکسی سامسونگ علاقه‌مند باشید تا انبوهی از سری‌ها و مدل‌ها را در برابر شما قرار دهد. در ادامه سری های مختلف گوشی های سامسونگ را به شما معرفی می‌کنیم تا با مهم‌ترین ویژگی‌های هرکدام از آن‌ها آشنا شوید. با اینکه شرکت سامسونگ بسیار بزرگ‌تر از اپل است و محصولات بسیار بیشتر و متنوع‌تری را وارد بازار می‌کند، اما گوشی‌های آیفون نیز از فناوری‌های بسیار پیشرفته و کیفیت بسیار بالایی برخوردارند. تا سال ۲۰۱۰ طول کشید که این شرکت با گوشی سامسونگ گلکسی اس که با سیستم عامل اندروید کار می‌کرد، به فروش بسیار خوبی برسد.

گوشی موبایل سامسونگ Samsung Galaxy A32 4G رم 6 گیگابایت و ظرفیت 128 گیگابایت

تا شدن گوشی‌ های این سری، به‌شکل افقی انجام می‌گیرد و بنابراین صفحه نمایش آن‌ها عرض بیش‌تری دارد. قیمت گوشی Z Fold3 (جدیدترین مدل این سری) به دلایل مشخصی مانند نوآوری در طراحی، بهره‌گیری از سخت‌افزار و نمایشگر رده‌بالا و پشتیبانی از قلم استایلوس بالاتر از سایر محصولات سامسونگ است. کاربران این دستگاه می‌توانند هم‌زمان یک گوشی پرچم‌دار و یک تبلت 7.6 اینچی باکیفیت را همراه داشته باشند و با استفاده از قابلیت تا شدن، آن را به‌راحتی جابه‌جا کنند. گفته می‌شود نسل‌های بعدی سری Z Fold به قلم حرفه‌ای سامسونگ مجهز خواهند شد تا عملا جای سری Note را به‌عنوان انتخاب اول طراحان و گرافیست‌ها بگیرند.