قیمت گوشی سامسونگ تنوع بالا + به روزترین مدل‌ها + ارسال فوری دارسو

با سامسونگ شما تجربه دلنشینی از کارایی و استفاده از رابط کاربری روان و بهینه با سخت افزار خود خواهید بود. در جدیدترین رابط کاربری سامسونگ شما میتوانید از مجموعه‌ای از کارهایی که قطعاً به کار شما در طول شبانه روز می آید استفاده کنید. شما می‌توانید قیمت روز جدیدترین گوشی های سامسونگ را به راحتی و تنها با چند کلیک ساده در فروشگاه اینترنتی مبیت مشاهده کنید. روند تولید گوشی های سامسونگ با گذشت سالیان پیشرفت کرد تا جایی که در سال 2012 این برند به عنوان بزرگترین تولید کننده گوشی در جهان شناخته شد و رقابت را برای محصولاتی همچون بهترین گوشی های آیفون سخت و هیجانی کرد.

  • در ادامه، در رابطه با مهم‌ترین سری‌های گوشی سامسونگ و ویژگی‌هایی که هر سری را خاص می‌کند، صحبت خواهیم کرد.
  • اول از همه این واقعیت است که مدل‌های میان‌رده گلکسی A مانند گوشی‌های پرچمدار سامسونگ، چهار به‌روزرسانی تضمینی سیستم‌عامل اندروید را به همراه پنج سال به‌روزرسانی امنیتی دریافت خواهند کرد.
  • با ورود به بخش Check IMEI در این سایت و وارد کردن سریال گوشی سامسونگ می‌توانید به راحتی اطلاعات دقیقی از جمله کشور سازنده، بازار عرضه و حتی تاریخ تولید دستگاه را به دست بیاورید.
  • فروشگاه اینترنتی کالاتیک، به‌عنوان یک فروشگاه آنلاین و تخصصی فروش گوشی موبایل، انواع گوشی سامسونگ، از پرچم داران سری Z، S و Note گرفته تا مدل های میان رده سری A و M را به فروش می‌رساند.

البته آخرین نسل از گوشی های سری S هم از قلم استایلوس پشتیبانی می‌کنند؛ اما اگر به این ابزار جادویی علاقه دارید، باید آن را جداگانه خریداری کنید. دستگاهی که با روندی عجیب صعودی و کاملا محسوس پیشرفت کرده و حالا یک همراه، یک همکار و یک دوست برای اکثریت مردم جهان است. خرید تلفن همراه جزء بایدهای زندگی بشر امروز است هیچ کس نمیتواند ادعا کند از داشتن گوشی موبایل بهتر از چیزی که در دست دارد خوشحال نمیشود. گوشی سامسونگ را میتوان جزء بهترین ها دانست البته این امرتنها به امروز ما مربوط نیست بلکه گوشی های سامسونگ از ابتدای امر با قدرت در صدر قرار داشتند.

Samsung Galaxy M32 6/128GB Mobile Phone

اگر شما از کسانی هستید که گوشی خود را زیاد زمین می‌زنید، بهتر است به سراغ انواع فلزی یا پلاستیکی بروید. تمامی حقوق این فروشگاه متعلق به شرکت آپادانا ابتکار هوشمند (دیجی دو) بوده و هرگونه کپی برداری از آن ممنوع میباشد. صفحه نمایش آن یک پنل 7 اینچی است که با لایه گوریلا گلس 5 پوشانده شده است. نمایشگر این گوشی، اندازه ای برابر با 6.7 اینچ دارد و می تواند تصاویری با رزولوشن 2640 در 1080 پیکسل را نمایش دهد. حداکثر روشنایی این پنل 1200 نیت است و از نرخ تازه سازی برابر با 120 هرتز پشتیبانی می کند.

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A73 5G دو سیم کارت ظرفیت 128 گیگابایت و 8 گیگابایت رم

نخستین مدل سری اس در سال 2010 توسط شرکت سامسونگ معرفی شد و توانست توجه بسیاری از علاقه‌مندان دنیای گوشی هوشمند را به سمت خود جلب کند. پس اگر قصد خرید موبایل سامسونگ را دارید می‌توانید به سایت‌های معتبر فروش محصولات حوزه دیجیتال و فناوری رجوع کنید. در واقع گوشی‌های پرچمدار سامسونگ به حدی قدرتمند طراحی شده‌اند که در بازار رقابتی تلفن هوشمند رقیب سرسختی برای دیگر شرکت‌ها باشند. پیش از اینکه به امکانات منحصربه‌فرد گوشی‌های سامسونگ اشاره کنیم، اطلاعاتی درمورد تاریخچه این شرکت را در اختیار شما مخاطبان عزیز قرار می‌دهیم.

به‌عبارتی دیگر سامسونگ با تولید مدل‌های مختلف طیف وسیعی از سلایق را پوشش داده و همین موضوع نیز تبدیل به بزرگ‌ترین نقطه قوت آن در بازار گوشی‌های هوشمند شده است. به گفته سامسونگ وجه تمایز این برند با گوشی های اپل، محدود نکردن محصولاتش به قشر خاصی است. بدون شک می‌توان بزرگ‌ترین رقیب شرکت سامسونگ را شرکت اپل دانست؛ البته نباید دیگر شرکت‌های بزرگ تولیدکننده گوشی‌های هوشمند شیائومی و ال جی را فراموش کرد زیرا این برندها نیز در طی سالیان اخیر رشد چشمگیری داشته‌اند. صفحه نمایش گوشی و طراحی زیبای سری S از ویژگی مهم آن است که افراد را علاقه‌مند به خرید می‌کند. این گوشی برای افرادی که بازی‌های گرافیکی انجام می‌دهند، بسیار مناسب است. تلفن همراه هوشمند می تواند به شما کمک کند تا کارهای روزانه تان را خیلی سریع تر و بدون دغدغه انجام دهید همینطور اگر در استفاده روزانه از این تلفن‌ها دچار مشکل قطعاً شرکت های گارانتی به کمک شما می آیند.

گوشی‌های سامسونگ گلکسی سری S

همان طور که در متن نیز آمده است گوشی سامسونگ دارای سری های متفاوت است که از لحاظ قیمتی بازه ی وسیعی را در بر می گیرد. اگر بخواهیم یک دسته بندی ساده از قیمت برای سری گوشی های سامسونگ در نظر بگیریم، سریA و M، به عنوان گوشیه های میان رده، مقرون به صرفه ترین، سری S و Note، محصولات پرچم دار وگران ترین آن ها هستند. از آن‌جایی که صنعت گوشی‌های هوشمند به نقطه‌ی مطلوبی در تولید گوشی‌های تاشونده رسیده است، نیاز است که شرکت‌ها روش‌هایی برای افزایش نیاز کاربران به انواع جدید این محصولات، ارائه کنند. شرکت سامسونگ سرمایه‌گذاری زیادی روی این گوشی‌ها کرده است و اعتقاد دارد که گوشی‌های هوشمند تا شونده، جایگاه ویژه‌ای در آینده‌ی این صنعت دارند.