قیمت گوشی سامسونگ خرید جدیدترین مدل های گوشی Samsung گوشی پلازا

عموما در مدل‌هایی که با دو پردازنده عرضه می‌شوند مدل اسنپدراگون به بازار خاصی مثل آمریکای شمالی اختصاص دارد و کمتر در ایران چنین مدل‌هایی یافت می‌شود. گوشی ‌های سامسونگ حتی در مدل‌های میان‌رده نمایشگرهای بسیار خوبی دارند و همواره از نمایشگرهای اولد این شرکت به عنوان یکی از بهترین‌‌ها در هر رده یاد می‌شود؛ نمایشگرهای اولد روشنایی بالایی دارند و کنتراست عالی و رنگ‌های زنده‌ای ارائه می‌کنند. سامسونگ کوچک در ابتدا تنها 40 کارمند داشت و به عنوان یک فروشگاه مواد غذایی و صادر کننده‌ی کالاهایی که در داخل و اطراف شهر تولید می‌شد مانند سبزیجات و ماهی خشک شده کره ای و همچنین رشته فرنگی، فعالیت می‌کرد. سامسونگ در ده 1960 با تشکیل بخش‌های الکترونیکی مختلف وارد صنعت الکترونیک شد. تمامی حقوق فروشگاه اینترنتی ایسل متعلق به شرکت آکام تجارت هوشمند می باشد. کیفیت دوربین و عکس‌برداری گوشی‌های سامسونگ خارق‌العاده بوده و در نوع خود محشر هستند.

  • از آن‌جایی که برند سامسونگ بسیار محبوب است، شرکت‌های دیگری نیز لوازم جانبی آن مثل شارژر، قاب و …
  • حداکثر عمر باتری گوشی های این کمپانی تا 5 سال است و بعدازآن برای استفاده بیشتر باید باتری گوشی را عوض کنید.
  • جالب است بدانید محبوبیت گوشی سامسونگ فقط مربوط به کشور سازنده اش نمی شود، مشتریان زیادی در سراسر جهان شیفته این برند هستند به طوری که حاضر نیستند، حتی برای یک بار، تجربه جدیدی از یک گوشی با برند دیگری داشته باشند.
  • در صورتی که به دنبال یک گوشی هوشمند باشید، می توانید در میان گوشی های سامسونگ، گوشی مورد نظر خود با ویژگی های مطلوبتان را از بین گوشی های پرچمدار، میان رده و پایین رده سامسونگ خریداری نمایید.

این روز ها با افزایش بی سابقه قیمت دلار، قیمت گوشی سامسونگ نیز به شدت افزایش یافته است. برای مثال سال 96 قیمت میانرده سامسونگ از پانصد هزار تومان شروع میشد و قاتل پرچمدار این برند کمتر از یک میلیون و پانصد هزار تومان قیمت داشت. جالب است بدانید قیمت پرچمدار سامسونگ در آن دوران از دو و نیم میلیون تومان بالاتر نمی رفت.

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A04 دو سیم کارت ظرفیت 64 گیگابایت و 4 گیگابایت رم

در صورتی که قصد مشاهده گوشی‌های عرضه نشده در بازار کشورمان یا شایعه شده‌ها را ببینید کافی است تیک «قیمت داشته باشد» را بردارید. لازم به ذکر است که در بخش مشخصات جدیدترین گوشی سامسونگ در صورتی که هنوز معرفی نشده باشد به شایعه بودن مشخصات فنی آن اشاره شده است. اگر بخواهیم منصف باشیم قیمت گوشی سامسونگ همیشه معقول و با توجه به امکانات خاص در دوره های زمانی مختلف خریدی به صرفه را برای خریداران تضمین کرده است. وقتی قیمت گوشی های سامسونگ را میشنویم اولین نکته که به ذهنمان میرسد این نیست که تنها هزینه برند را پرداخت میکنم و عموما در سطوح مختلف توقع خریدار برطرف میشود. این امر باعث رضایت مشتری از خرید بوده و از مشتری یک خریدار وفادار میسازد.

Samsung Galaxy A53 5G 6/128G

اگر شما هم قصد دارید از برند سامسونگ موبایل بخرید، پیشنهاد می کنیم از نمایندگی رسمی موبایل سامسونگ در تهران خرید نمایید. این موضوع که هنگام خرید گوشی موبایل سامسونگ کدام مدل را انتخاب کنید، به بودجه و نیاز های شما بستگی دارد. برای مثال در صورتی که بودجه محدودی دارید و کار سنگینی با گوشی خود انجام نمی دهید، خرید گوشی سامسونگ A13 یا خرید گوشی سامسونگ A23 ، بهترین انتخاب برای شما است.

همانطور که بررسی می‌کنید متوجه می‌شوید این برند همیشه، خلاقیت را چاشنی محصولات خود می‌کند. وقتی صحبت از گوشی سامسونگ می‌شود، مدل‌های مختلفی برای انتخاب وجود دارد. شما می‌توانید بروزترین گوشی‌های هوشمند سامسونگ را در بهترین سایت‌های خرید گوشی مانند فروشگاه اینترنتی کالاوما بررسی کنید. گوشی سامسونگ از برندهای محبوب گوشی موبایل است که با سیستم عامل اندروید در انواع مختلف پرچمدار و میان رده روانه بازار گردیده است.

گوشی های سری نوت سامسونگ را می توان غول مرحله آخر گوشی های هوشمند دانست. این گوشی ها نسخه بزرگتر و کامل تر سری اس هستند که همراه با قلم S Pen به بازار عرضه می شوند. اگر قصد خرید گوشی سامسونگ سری نوت را دارید باید بگویم که متاسفانه این سری دیگر تولید نمی شود و آخرین گوشی از این سری گوشی Galaxy Note 20 Ultra است که حدود دو سال از عرضه آن می گذرد. البته ناگفته نماند با وجود گذشت دو سال ار عرضه این گوشی، همچنان یکی از بهترین گوشی های بازار است و انصافا دوربین و نمایشگر معرکه ای دارد. زیرا این گوشی قلم S Pen را از سری نوت به ارث برده و طراحی شبیه به سری نوت دارد. عواملی مانند نوع پردازنده، دوربین، باتری، نوع صفحه نمایش، پردازنده گرافیکی و امکانات مختلف نرم افزاری بر قیمت انواع گوشی موبایل سامسونگ تاثیرگذار است.

از سری گلکسی M اخیرا محصولاتی به نام‌های گلکسی M33 ،M23 و M53 روانه بازار هند، کشورهای آسیای غربی و اروپایی شده‌اند که ارزش خرید بالایی نیز دارند. سامسونگ برای سری گلکسی A نیز مدل‌هایی مانند گلکسی A53 ،A33 ،A23 ،A13 و A73 را معرفی کرده که وارد بازار ایران شده و با قیمت مناسب در سایت کالاتیک قرار دارند. در این بین به محصولات سری گلکسی F مانند گلکسی F23 نیز می‌توان اشاره کرد که ویژگی‌هایی مانند تراشه اسنپدراگون 750G دارد.

یکی از انواع این دستگاه ها گوشی های هوشمند سامسونگ هستند که در سال های اخیر بسیار مورد توجه قرار گرفته اند و تبدیل به یکی از برترین برندهای تولید لوازم الکترونیکی شده اند، در ادامه این نوشته نکاتی برای خرید گوشی سامسونگ را بررسی خواهیم کرد. مثل هر محصول دیگری وقتی فاکتورهای کاربردی افزایش می یابد و یا ضریب امنیت در آن بالا می رود نمودار پر شیبی از قیمت را می بینیم. در گوشی سامسونگ نیز بسته به کاربرد، سال تولید، نوع صفحه نمایشگر، پردازنده، امکاناتی از قبیل حسگرهای پشت و جلوی اثر انگشت، دوربین های تکی یا چندگانه قیمت این گوشی ها نیز دچار نوسان می شود. قیمت گوشی سامسونگ با توجه به اینکه می توانید از بین میان رده های قوی یک مدل خوش ساخت با کاربردهای مختلف تهیه کنید کاملا معقول و به صرفه است.

هرکدام از این شرکت‌ها در حوزه‌ی کاری خود جزو برترین‌های بازار به‌شمار می‌آیند و در مجموع، «سامسونگ» را می‌سازند که یکی از ارزشمندترین برندهای جهان محسوب می‌شود. در ادامه این مطلب، انواع گوشی سامسونگ و فهرستی از جدیدترین محصولات این غول کره‌ای را به شما معرفی خواهیم کرد تا هنگام خرید گوشی از فروشگاه اینترنتی کالاتیک، بهترین انتخاب ممکن را داشته باشید. ضمنا شما می‌توانید جهت اطلاع از قیمت روز گوشی سامسونگاین صفحه را در مرورگر خود ذخیره کنید تا از آخرین تغییرات قیمت با خبر شوید. سامسونگ برند نام‌آشنای کره‌ای سال‌های زیادی است که با انواع لوازم دیجیتال مهمان خانه‌های کاربران ایرانی است. این برند که در حوزه‌های مختلف مثل تلویزیون، دوربین دیجیتال، ساعت هوشمند، تبلت و گوشی هوشمند فعالیت دارد، یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های فعال در عرصه‌ی فناوری است. همانطور که گفتیم یکی از محبوب‌ترین مدل‌های گوشی سامسونگ سری S این برند است که اولین مدل آن در مارس 2010 رونمایی شد.

شاید بتوان نقطه عطف کمپانی سامسونگ را برای تبدیل شدن به یک برند جهانی و پرطرفدار، سال 1960 دانست؛ سامسونگ در این سال با تشکیل چند بخش به صورت رسمی به صنعت الکترونیک وارد شد و شروع به ساخت تلویزیون‌های سیاه و سفید کرد. با توجه به قیمت مناسب و سخت افزار قابل قبول گوشی های گلکسی A سامسونگ، خرید آن ها برای مصارف عمومی و استفاده در کلاس های آنلاین دانشگاه و مدرسه توصیه می شود. دوربین سلفی گوشی که در بالای نمایشگر قرار دارد، یک لنز با وضوح 40 مگا پیکسل است که تصاویری با کیفیت فوق العاده را ثبت می کند.