قیمت گوشی سامسونگ خرید جدیدترین مدل های گوشی Samsung گوشی پلازا

همچنین لازم به یادآوری است که بسیاری از این تلفن‌ها جزو بهترین‌هایی هستند که دنیای گوشی‌های هوشمند تا به حال دیده است – بدترین از بهترین‌ها بودن هنوز هم بسیار عالی است. با تمام موارد گفته شده، حتما در نظرسنجی زیر به سری گلکسی اس مورد علاقه خود رای دهید و رتبه های خود را در نظرات به ما بدهید! خرید گوشی پرچمدار می تواند یکی از گزینه های شما باشد اگر از لحاظ مالی دچار محدودیت نباشید. گوشی های جدید پرچمدار سامسونگ شامل Galaxy s22 ultra ، Galaxy s22 plus ، Galaxy s22 از بهترین های بازار در این رده قیمتی هستند. بهترین دوربین با زوم ۱۲۰ برابری در اختیار شما است تا تصاویری بسیار باکیفیت و جذاب تهیه کنید.

این گوشی‌ها از نظر دوربین، قدرت پردازش و کیفیت ساخت بدنه نیز بهتر هستند. آیا یکی از بهترین گوشی‌های هوشمند را می‌خواهید؟ پس گوشی از سری S را انتخاب کنید. بدون شک، مکمل سخت‌افزار در گوشی‌ های اندرویدی بخش نرم‌افزار است که در تجربه کاربری افراد تأثیر به سزایی دارد. تمامی گوشی های سامسونگبه‌صورت پیش‌فرض از سیستم‌عامل اندروید استفاده می‌کنند و کمپانی سامسونگ برای کارایی بهتر، گوشی های خود را به رابط کاربری اختصاصی خودش یعنی One UI روانه بازار می‌کند.

  • مدل‌های گوناگون گوشی سامسونگ با توجه به امکانات خارق‌العاده و قیمت مناسب می‌توانند گزینه‌ای عالی برای کاربران باشند.
  • ویژگی‌های سخت‌افزاری این گوشی در زمان خود محشر بود و باعث شگفتی بسیاری از کاربران شد.
  • تقریبا می‌توان گفت که هیچ برند دیگری در بازار گوشی‌های هوشمند، این میزان تنوع قیمتی را در پیش روی مشتریانش نمی‌گذارد.
  • کاربران این دستگاه می‌توانند هم‌زمان یک گوشی پرچم‌دار و یک تبلت 7.6 اینچی باکیفیت را همراه داشته باشند و با استفاده از قابلیت تا شدن، آن را به‌راحتی جابه‌جا کنند.
  • توانایی بالای سامسونگ در انواع گوشی های هوشمند باعث شد تا تقاضا برای خرید آن در سراسر جهان بالا رود.

صفحه نمایش‌ آن‌ها واضح‌تر نمایش می‌دهد و صدای بهتری نسبت به گوشی‌های سری A و J دارند. کاربرانی که تعداد بیشتری اپلیکیشن داشته باشند می‌توانند از ورژن‌های ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایتی استفاده کنند. همچنین می‌توانند یک مدل ۱۶ گیگابایتی خریداری کنند که از کارت حافظه microSD نیز پشتیبانی می‌کند.

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A13 4G دوسیم کارت ظرفیت 4/64 گیگابایت

اگر تا پیش از این از خرید اینترنتی به علت عدم مشاهده مستقیم کالا و بیم از دست رفتن پول اجتناب می کردید، با چند کلید ساده می توانید محصول مورد نظر را به طور همه جانبه مورد بررسی قرار دهید و با اطمینان خاطر از دریافت محصول از فروشگاه اینترنتی دیجی دو خرید کنید. آنچه توانسته دیجی دو را به عنوان یکی از بهترین فروشگاه­های آنلاین در ایران مطرح سازد، پایبندی به چهار اصل معتبر اصالت، تضمین قیمت، تعویض بی چون و چرا و همچنین احترام به مشتری در خرید آنلاین است. دیجی دو ویترینی مجازی از محصولات دیجیتال را فراهم آورده تا مشتریان بتوانند بی نیاز از خرید حضوری و در عین حال با بررسی تخصصی و مقایسه محصولات، خریدی توامان با آگاهی و رضایت را تجربه کنند. دیجی دو با گسترش روابط با بیش از 100 فروشنده و تولید کننده فضایی مناسب خرید ایرانی را فراهم آورده است که در آن شما می توانید با مشاوره از کارشناسان واحد فروش ، خریدی آسان و مطمئن را تجربه کنید. شما میتوانید در وبسایت باغ کالا لیست کاملی از گوشی ها به همراه قیمت گوشی سامسونگ را مشاهده کنید، همچنین با استفاده از امکان مقایسه بین محصولات، ویژگی های محصولات مختلف را با هم بررسی کرده تا بتوانید انتخاب خوبی داشته باشید.

در آن سال‌ها، شرکت‌های کره‌ای توجه اصلی خود را به کمیت (در مقابل کیفیت) معطوف کرده بودند که این طرز نگاه، موجب بالا رفتن آمار خرابی گوشی های ساخته شده توسط سامسونگ شده بود. به همین دلیل، رئیس هیئت مدیره وقت سامسونگ برای جلوگیری از بدنام شدن این کمپانی در بازار موبایل، در سال 1995 دستور داد تمام گوشی های قدیمی موجود در بازار را جمع‌آوری و به کارخانه‌ای که در آن‌جا تولید شده بودند، منتقل کنند. در آن‌جا نزدیک به 2000 نفر از کارکنان سامسونگ با سربندهایی با عنوان «اول، کیفیت» با چکش به جان 150 هزار موبایل مشکل‌دار افتادند و پس از خرد کردن، آن‌ها را سوزاندند.

Samsung Galaxy A52 6/128GB Mobile Phone

سامسونگ اکنون تنظیماتی را با دوربین های زاویه باز، فوق عریض و تله فوتو در سری S ارائه می دهد. وقتی فکر می‌کنید کدام گوشی را بخرید، همیشه توصیه می‌شود به سراغ جدیدترین مدل بروید، زیرا آنها از آخرین مشخصات و فناوری پیشرفته موبایل بهره می‌برند. حتی می‌توانید پایه‌هایی پیدا کنید که دستگاه‌های سامسونگ را هنگام استفاده از آن‌ها شارژ کنند.

گوشی های سامسونگ سری ساخت کدام کشور اند؟

یکی از پر فروش‌ترین گوشی‌های گلکسی A در ایران، گوشی A71 است که دارای قابلیت اتصال به شبکه‌ی نسل پنجم اینترنت یا همان 5G است. قیمت گوشی گلکسی A71 در مقایسه با ویژگی‌هایی که ارائه می‌دهد، بسیار رضایت‌بخش است. گوشی سامسونگ A21 با قیمتی تقریبا نصف قیمت A71، قابلیت‌های بسیار خوبی دارد ولی فاقد توانایی اتصال به اینترنت 5G است. یکی از تفاوت‌های گوشی‌های گلکسی اس با گوشی‌های رقیب، مجهز بودن آن‌ها به تراشه‌ی کوالکام است که جدیدترین پردازنده‌‌های گوشی‌های هوشمند را وارد بازار می‌کند.