قیمت گوشی سامسونگ خرید جدیدترین مدل های گوشی Samsung گوشی پلازا

پشتیبانی گوشی سامسونگ Galaxy S21 Ultra از قلم الکترونیکی گوشی‌های گلکسی نوت، به این شایعه دامن زده است. در روزهای آغازین معرفی گوشی‌های سری Galaxy Note، اندازه، مشخصات و طراحی این گوشی‌ها تفاوت زیادی با گوشی‌های سری Galaxy S سامسونگ داشت. معمولا، جدیدترین گوشی گلکسی نوت، بسیار مشابه جدیدترین گوشی گلکسی است ولی یک قلم الکترونیک که به S pen معروف است، همراه خودش دارد. در ابتدای ورود گوشی سامسونگ سری گلکسی نوت ، منتقدان این گوشی‌ها را مورد تمسخر قرار می‌دادند.

  • تا دهه‌ی ۱۹۶۰ طول کشید تا اینکه سامسونگ بالاخره وارد حوزه‌ی الکترونیک شد.
  • شما می توانید گوشی های اقتصادی مانند سامسونگ A12 و سامسونگ M12 ، تا پرچمداران گران قیمت سامسونگ یعنی سامسونگ اس 22 اولترا و اس 21 اولترا را با بهترین شرایط به صورت اقساطی از موبایل 7 خریداری کنید.
  • خرید یک گوشی هوشمند سامسونگ در کنار یک هندزفری بیسیم مناسب می تواند کارایی شما در استفاده از دستگاه‌های هوشمند را افزایش دهد.
  • قیمت گوشی سامسونگ با توجه به اینکه می توانید از بین میان رده های قوی یک مدل خوش ساخت با کاربردهای مختلف تهیه کنید کاملا معقول و به صرفه است.

سامسونگ در تولید طیف گسترده‌ای از لوازم الکترونیکی مصرفی و صنعتی، از جمله لوازم خانگی، دستگاه‌های رسانه دیجیتال، گوشی‌های هوشمند، تراشه‌های اختصاصی و سیستم‌های یکپارچه تخصص دارد. انتخاب گوشی ایده‌آل Galaxy A برای نیازهای شما می‌تواند گیج‌کننده باشد و بیش از هشت مدل را از بین قیمت‌های مختلف انتخاب کنید. بنابراین اگر در سال 2022 به دنبال یک گوشی جدید هستید، در اینجا چیزی است که باید در مورد سری گلکسی A بدانید. سری A با ارائه ویژگی هایی که قبلاً به پرچمداران سامسونگ محدود شده بود با قیمت بسیار مقرون به صرفه تر شروع شد. در حالی که به طور سنتی بر روی بخش میان رده متمرکز بود، سامسونگ در سال 2019 از شر سری های پایه Galaxy J خلاص شد و آنها را در مجموعه گلکسی A قرار داد.

گوشی موبایل گلکسی A53 سامسونگ 5G – حافظه 256 گیگابایت – رم 8 گیگابایت

بنابراین با هر بودجه‌ای که در اختیار دارید، می‌توانید اقدام به خرید گوشی سامسونگ کنید و محصول مناسب خود را از میان انواع دستگاه‌های باکیفیت این کمپانی بیابید. در کنار سری A سامسونگ دسته‌ای دیگر از گوشی های میان رده خود را با عنوان سری M طراحی و تولید می‌کند تا توانایی رقابت با محصولات متنوع برندهای چینی را داشته باشد. بین سال‌های 2015 تا 2018، غول کره‌ای دستگاه‌های ارزان‌قیمت خود را تحت عنوان سری J به بازار عرضه می‌کرد. با پایان یافتن دوران سری J، سامسونگ کار روی گوشی های سری M را با هدف به‌دست آوردن سهم بیش‌تر از بازار رو به رشد آسیا آغاز و مدل های M10 و M20 را در سال 2019 معرفی کرد. با اینکه از نظر خود شرکت سازنده، سری M پس از سری A دسته‌بندی می‌شود، اما تفاوت‌های فنی این دستگاه‌ها خیلی پررنگ نیست.

مدل‌های اخیر سری نوت و اس شباهت‌های بسیار زیادی به یکدیگر دارند و به جز زبان طراحی، اصلی‌ترین وجه تمایز به وجود S Pen در سری نوت خلاصه می‌شود. این اطلاعات به ترتیب از ارقام آخر سریال گوشی و مدل نامبر قابل استخراج هستند؛ اما برای راحتی کار می‌توانید به سایت imei.info مراجعه کنید. با ورود به بخش Check IMEI در این سایت و وارد کردن سریال گوشی سامسونگ می‌توانید به راحتی اطلاعات دقیقی از جمله کشور سازنده، بازار عرضه و حتی تاریخ تولید دستگاه را به دست بیاورید.

گوشی موبایل نوت 20 اولترا Samsung Galaxy Note20 Ultra 5G رام 12 گیگابایت و ظرفیت 256 گیگابایت

به‌عنوان مثال، قیمت گلکسی Z Flip3 تقریبا با قیمت Galaxy S21 برابر است و از آن مهم‌تر، Galaxy Z Fold3 با اختلاف، گران قیمت ترین گوشی سامسونگ محسوب می‌شود؛ اختلافی که در صورت مجهز شدن این گوشی به قلم S Pen، از این هم بیش‌تر خواهد شد. این شرکت، سالانه ده‌ها گوشی وارد بازار می‌کند و هر گوشی، عضوی از یک سری گوشی‌های سامسونگ است. با وجود این همه مدل گوشی و فناوری‌های مختلفی که در تولید آن‌ها به کار گرفته می‌شود، خرید گوشی سامسونگ و تصمیم‌گیری در رابطه با اینکه کدام گوشی در واقع مناسب‌ترین گوشی برای شما است، کار بسیار دشواری است.

همچنین تفاوت قیمت بین این دو خط است که در آن گوشی های سری M کمی ارزان تر از سری F هستند. سامسونگبرای عرضه گوشی‌های خود در بازارهای آمریکا باید از تراشه اسنپدراگون استفاده کند اما در بازار جهانی با چنین محدودیتی روبرو نیست؛ بنابراین از تراشه اختصاصی خود یعنی اگزینوس استفاده می‌کند که قدرت پردازشی مشابه با پردازنده‌های اسنپدراگون دارند. تلویزیون‌های این کمپانی توانستند بسیار محبوب واقع شوند و تا سال 1976، این برند توانست یک میلیون تلویزیون سیاه و سفید را به فروش رساند. تولید تلویزیون‌های رنگی ساخت سامسونگاز سال 1977 کلید خورد و این کمپانی توانست به واسطه تلویزیون‌های خود در جای جای جهان محبوب واقع شود. سامسونگیک ابرشرکت کره‌ای است که در زمینه‌های مختلفی مشغول به فعالیت است؛ این کمپانی در سال 1938 به عنوان یک شرکت بازرگانی با سرمایه‌ای حدود 27 دلار توسط لی بیونگ تاسیس شد.

شرکت کره‌ای از آن زمان تا سال ۲۰۰۹ توفیق چندانی در زمینه‌ی تولید موبایل به دست نیاورد. در سال ۲۰۰۹ اولین موبایل سامسونگ با نام سامسونگ گلکسی رونمایی شد تا آغازی بر اوج گیری سامسونگ در دنیای موبایل باشد. شاید به همین دلیل باشد که دیگر هیچ‌وقت گلکسی از نام گوشی های سامسونگ حذف نشد. غیر از سه سری عمده‌ی گوشی های سامسونگ که در بالا به آن‌ها اشاره شد، این شرکت سری‌های دیگری نیز دارد که هرکدام نقشی را در بازار بر عهده گرفته‌اند.

Samsung Galaxy Z Flip 4 8/256GB mobile phone

در حالی که ما هنوز منتظر واحدهای بررسی A33 و A53 هستیم، هنوز نمی توانیم در مورد عملکرد پردازنده های میان رده جدید سامسونگ بسیار صحبت کنید. در سال 2021، Samsung Z Fold3 و Samsung Z Flip3 امکانات بیشتری را ارائه کردند، که باریکتر و سبک تر از مدل های قبلی با دوام بیشتر در برابر آب، به علاوه سازگاری با قلم S طراحی شده بودند. این سری جزء جدیدترین محصولات سامسونگ محسوب می‌شوند که توانسته‌اند در مدت زمانی بسیار کوتاه در بین علاقه‌مندان به دنیای تکنولوژی محبوب واقع شوند. اگر زیاد به پخش ویدئو یا کنفرانس ویدئویی علاقه ندارید، یک گوشی معمولی با بلندگوهایی که در قسمت پایین قرار دارند نیز باید خوب باشد. بلندگوها و کیفیت صدای خروجی از آن یک پارامتر مهم برای کسانی است که به پخش ویدئو یا کنفرانس‌های ویدئویی متکی هستند. این مورد صدای شفافی را حتی در حالی که گوشی Samsung را در حالت افقی نگه داشته‌اید به شما می‌دهد.

گلکسی نوت 20 آخرین نسل از این خانواده به‌شمار می‌آید که در چهار نسخه‌ی Note20، Note20 5G، Note20 Ultra و Note20 Ultra 5G تولید شده است. از این میان Galaxy Note20 Ultra 5G قدرت و کیفیت بالاتری را به نمایش می‌گذارد و قیمت بالاتری هم دارد. شما میتوانید برای خرید و مقایسه انواعقیمت گوشی بهفروشگاه اینترنتی مقداد آی تیمراجعه کنید. تراشه‌هایی که سامسونگ برای استفاده در گوشی‌های هوشمند تولید می‌کند، تحت برند اگزینوس ساخته می‌شوند. این تراشه‌ها، معمولا قابلیت‌های ضعیف‌تری در مقایسه با تراشه‌های کوالکام دارند. شرکت سامسونگ به منظور صرفه‌جویی در هزینه‌ها، بعضی از گوشی‌هایش را با تراشه‌های کوالکام و بعضی دیگر را با تراشه‌های اگزینوس وارد بازار می‌کند.