قیمت گوشی سامسونگ, خرید جدیدترین مدل گوشی samsung ️ نیکسل-اصفهان موبایل مارکت

،ارزش خرید گوشی تاشو سامسونگ را شما تعیین می کنید که آیا این گوشی متناسب با نیازهای شما طراحی شده است یا خیر ممکن است یک گوشی تاشو برای شما به درستی کار نکند اما برای دیگری بسیار لازم باشد. Galaxy S از جمله سری‌هایبالا ردهسامسونگ محسوب می‌شود و همواره گوشی‌های قدرتمندی را ارائه کرده که قیمت بالایی دارند. گوشی های سامسونگ شامل سری‌های مختلفی می‌شوند و قیمت گوشی در هر سری متفاوت است؛ گلکسی اس، گلکسی نوت و گلکسی A از جمله شناخته شده‌ترین و پرطرفدارترین گوشی های سامسونگ محسوب می‌شوند که هر ساله مدل‌های جدید را با بروزترین تکنولوژی‌ها به کاربران عرضه می‌کنند. سری ای گوشی سامسونگ جز میان رده های این برند شناخته می شود، هدف از تولید این نوع میان رده ها توسط سامسونگ این است که هر کس با هر بودجه ای بتواند یک گوشی سامسونگ کارآمد داشته باشد. خط تولید این سری از گوشی های سامسونگ با توجه به رویکرد آن ها بسیار پر رونق و شلوغ بکار خود ادامه می دهد، اولین گوشی سری ای سامسونگ گلکسی، Samsung Galaxy Alpha (SM-G850x) بود که در سال 2014 معرفی شد. این سری از تلفن های همراه که به تلفن های هوشمند نیز نامیده می شوند از نرم افزارهای مدیریتی خود سامسونگ بهره می برند، در کنار این ها نرم افزارهای کاربردی مانند Gmial ، GPS و …

اگر می خواهید یک دستگاه خاص و منحصر به فرد داشته باشید که از ترکیب پردازنده بسیار قوی ساخته شده باشد . این گوشی موبایل توانست با ویژگی های خارق العاده ی خود مانند صفحه نمایش سوپر آمولد، وزن 229 گرمی و باتری لیتیوم یونی 5000 میلی آمپری خود، در مدت زمان کوتاهی، کاربران بی شماری را به خود جلب کند. در حال حاضر کمپانی سامسونگ به عنوان یکی از بزرگترین شرکت های تولیدکننده ی محصولات الکرونیکی و گوشی های موبایل در سطح جهانی مطرح بوده و در زمینه ی تولید لوازم مختلفی ماندد باتری، چیپست، فلش مموری، هارد و عرضه آن ها به کمپانی هایی مانند اپل، سونی، نوکیا و … طراحی این محصول نسبت به نسل قبل خود یعنی گلکسی زد فولد ۲ تفاوت چندانی نداشته است. این جنس‌‌ها می‌توانند ضربات از ارتفاع ۲ تا ۳ فوت را تحمل کنند، در حالی که انواع از جنس شیشه مطمئناً خرد خواهند شد.

در حال حاضر گوشی گلکسی S22 Ultra, S22 plus, S22 جدیدترین گوشی های سامسونگ از سری S و گلکسی Z Fold4 و Z Flip4 جدیدترین گوشی های سری Z یا همان سری تاشو سامسونگ در بازار می باشند. شما می توانید این گوشی ها را از طریق همین صفحه به صورت اینترنتی خریداری کنید یا برای اطلاع از شرایط خرید حضوری با کارشناسان فروش نمایندگی گوشی موبایل سامسونگ در ایران تماس بگیرید. سامسونگ هر سال مدل های جدید گوشی هوشمند خود را با امکانات و ویژگی های جدید روانه بازار می کند.

  • در این صورت جدیدترین گوشی‌ های سامسونگ در بازار کشورمان را مشاهده خواهید کرد.
  • پس اگر قصد خرید سامسونگ ارزان را دارید از خدمات سایت توشه استفاده کنید.
  • برند کره‌ای سامسونگ که به معنی «سه ستاره» است، همزمان با پیشرفت فناوری، گوشی‌ های موبایل باکیفیتی را روانه‌ی بازار کرد و توانست در کشورهای مهمی همچون چین، هند و آمریکا سهم زیادی از بازار را به دست بگیرد.
  • این برند نام‌ آشنای کره‌ای سال‌های زیادی است که با انواع لوازم دیجیتال مهمان خانه‌های کاربران ایرانی است.
  • Flip and Fold محدوده Samsung Flip جمع و جور، قابل تنظیم است و به صورت عمودی تا می شود تا یک دستگاه جیب پسند ایجاد کند.

البته کمپانی مادر، یعنی Samsung در سال 1938 تاسیس شده و حالا به‌واسطه‌ی 11 زیرمجموعه‌ی بزرگی که در اختیار دارد، در زمینه‌های مختلف فعالیت می‌کند. هرکدام از این شرکت‌ها در حوزه‌ی کاری خود جزو برترین‌های بازار به‌شمار می‌آیند و در مجموع، «سامسونگ» را می‌سازند که یکی از ارزشمندترین برندهای جهان محسوب می‌شود. در ادامه این مطلب، انواع مجله خبری موبایل مارکت و فهرستی از جدیدترین محصولات این غول کره‌ای را به شما معرفی خواهیم کرد تا هنگام خرید گوشی از فروشگاه اینترنتی کالاتیک، بهترین انتخاب ممکن را داشته باشید. ضمنا شما می‌توانید جهت اطلاع از قیمت روز گوشی سامسونگاین صفحه را در مرورگر خود ذخیره کنید تا از آخرین تغییرات قیمت با خبر شوید.

سری M سامسونگ

در مقابل، اگر مایل هستید بیش از ۴۰ میلیون تومان برای خرید گوشی هزینه کنید، گوشی‌های پرچمدار سامسونگ با ویژگی‌های خارق‌العاده‌ی خود در بازار موجود هستند. تقریبا می‌توان گفت که هیچ برند دیگری در بازار گوشی‌های هوشمند، این میزان تنوع قیمتی را در پیش روی مشتریانش نمی‌گذارد. آسیاتل یکی از قدیمی‌ترین فروشگاه‌های مشهد است که در زمینه فروش انواع گوشی موبایل و لوازم جانبی فعالیت میکند.

تیم تحقیق و توسعه ی سامسونگ با بهره گیری از بازار جهانی و سلایق مردم توانستند در سال 2004 اولین گوشی نسل جدید سامسونگ را در هند معرفی کنند. این گوشی‌ها محبوب‌ترین گوشی‌های هوشمند اندرویدی در بسیاری از بازارها، از جمله ایالات متحده‌ی آمریکا و کشور خود ما ایران هستند. گوشی ‌های سامسونگ حتی در مدل‌های میان‌رده نمایشگرهای بسیار خوبی دارند و همواره از نمایشگرهای اولد این شرکت به عنوان یکی از بهترین‌‌ها در هر رده یاد می‌شود؛ نمایشگرهای اولد روشنایی بالایی دارند و کنتراست عالی و رنگ‌های زنده‌ای ارائه می‌کنند.

دوربین گوشی سامسونگ

بی‌شک بهترین ویژگی‌ای که در تمامی گوشی های سامسونگ از سری‌های مختلف وجود دارد و نقطه قوت تمامی این محصولات محسوب می‌شود، نمایشگر است. نمایشگر گوشی های سامسونگ از کیفیت بسیار بالایی برخورداراند و وجه تمایز محصولات این برند نسبت به سایر تولیدکنندگان‌اند. برند مشهور و جهانی سامسونگ یک ابرشرکت چند تابعیتی است که با مدیریتی کره ای در صنایع مختلفی مانند الکترونیک، پوشاک و … فعالیت می کند.

قیمت گوشی سامسونگ در این سری با توجه به نوع کارکرد بسیار معقول و بصرفه است. لازم به ذکر است که قیمت این محصول در سطح جهانی نیز افزایش پیدا کرده است. سامسونگ نسبت به حل این مسئله بی تفاوت نبوده و راهکاری که ارائه کرده است، باعث شده تا همه افراد با هر میزان درآمدی، توانایی خرید گوشی های سامسونگ را داشته باشند. راهکار سامسونگ در مورد این مسئله، عرضه محصولاتی با مدل های متنوع است؛ بنابراین افراد علاقه مند به این برند می توانند یکی از انواع گوشی های سامسونگ را به راحتی و با قیمت مناسب خریداری کنند. با بالا رفتن تنوع محصولات در بازار موبایل، حالا سامسونگ هم تلاش می‌کند هر نسل از گوشی های پرچمدار خود را در چند ورژن طراحی و تولید کند. پس از این دستگاه، به‌ترتیب گوشی های S22 Plus و S22 قرار می‌گیرند که سخت‌افزار و درنتیجه، قیمتی متفاوت دارند.

گلکسی اس 21 اف ای سامسونگ 5G

در وصف کیفیت گوشی‌های موبایل سامسونگ همین بس که شرکت‌هایی مانند گوگل و اپل در بسیاری از محصولات خود از نمایشگرهای شرکت سامسونگ استفاده کرده‌اند. حسگرهای ۴۸، ۶۴ و ۱۰۸ مگاپیکسلی سامسونگ در بسیاری از پرچمداران سایر برندها به کار رفته است و این خود نشان از تأثیر شگرف سامسونگ در صنعت موبایل دارد. به همین دلیل نمایندگی رسمی گوشیاتو، در عرضه ی ساعت های هوشمند سامسونگ و اپل نیز فعالیت دارد تا بتواند از این طریق نیز، نیاز های مشتریان عزیز را مرتفع سازد.

به دلیل این که سامسونگ یکی از برندهای بزرگ دنیاست، در بیشتر شهرهای دنیا و ازجمله ایران نمایندگی های فروش و تعمیرات آن به راحتی یافت می شود. حداکثر عمر باتری گوشی های این کمپانی تا 5 سال است و بعدازآن برای استفاده بیشتر باید باتری گوشی را عوض کنید. تمامی حقوق متعلق به شرکت کالا پردازش پایا (فروشگاه آنلاین کالاتیک) می باشد. گوشی‌های پرچمدار مثل S20 Ultru، A71، A51 از جمله مدل‌هایی هستند که دوربین بسیار خوبی دارند.