قیمت گوشی سامسونگ خرید موبایل سامسونگ خرید گوشی سامسونگ برتر دیجیتال-اصفهان موبایل مارکت

سامسونگ گوشی‌هایی را از سطح مبتدی تا سطح بالا تولید می‌کند، عمدتاً این شرکت گوشی‌های هوشمند خود را به سه دسته طبقه‌بندی کرده است که شامل صفحه کلید موبایل ، ارزان قیمت و پرچم‌دار است. غول فناوری کره جنوبی از طریق این سری ها زیرمجموعه ای در گوشی های هوشمند ارزان قیمت ایجاد کرده است. هدف اصلی این امر رقابت با سازندگان چینی گوشی‌های هوشمند مانند شیائومی اوپو و ویوو، ارائه گزینه‌های بیشتری به مشتریان خود است. Samsung Galaxy Z Fold4 5G و Samsung Galaxy Z Flip4 5G جدیدترین مدل های موجود در سری Z سامسونگ هستند. هر دو گوشی هوشمند در مقایسه با مدل های قبلی خود با پیشرفت های هیجان انگیزی همراه هستند. انتخاب و خرید گوشی تاشو آن هم خرید گوشی تاشو سامسونگ می تواند گزینه ای خلاقانه و جذاب برای شما باشد تا شما با حضور در هر جمعی خود را نمایان تر کنید.

  • اگر بخواهیم یک دسته بندی ساده از قیمت برای سری گوشی های سامسونگ در نظر بگیریم، سریA و M، به عنوان گوشیه های میان رده، مقرون به صرفه ترین، سری S و Note، محصولات پرچم دار وگران ترین آن ها هستند.
  • برای استفاده از این قابلیت، گوشی خود را به یک مانیتور وصل می‌کنید و سپس با استفاده از یک موس و کیبورد بلوتوثی از گوشی خود همانند یک کامپیوتر استفاده می‌نمایید.
  • ما از آن‌ها برای برقراری ارتباط، گرفتن عکس، ذخیره فایل‌ها در فضای ابری، گشت‌وگذار در اینترنت و حتی به عنوان پاوربانک برای شارژ سایر دستگاه ها استفاده می‌کنیم.
  • علاوه بر این، بودجه ای که می خواهید به خرید گوشی اختصاص دهید را هم مشخص کنید.

شعار سامسونگ در اوایل دهه ۱۹۹۰ ” اول کیفیت ” بوده است، آن ها با بکار گیری بهترین مهندسین صنعت الکترونیک فناوری روز جهان را دچار دگرگونی ساختند. در ابتدای قرن بیست و یکم بود که سامسونگ به سمت تولید محصولات دیجیتال گامی بلند برداشت، گوشی های سامسونگ از جمله تولیدات مهم این برند در این دوران شناخته می شوند. این شرکت به دلیل رقابت سنگین در بازار موبایل ارزان قیمت، به تولید و عرضه گوشی هایی با قیمت پایین نیز پرداخته است. این گوشی ها در ازای قیمت مقرون‌به‌صرفه خود دارای امکانات و ویژگی‌های متعددی است که افراد مختلف با کاربری عادی می‌توانند از آن‌ها استفاده کنند. اگر به دنبال گوشی های ارزان قیمت هستید میتوانید به لیست قیمت گوشی های پایین رده مراجعه کنید. معمولا پرفروش ترین گوشی های سامسونگ در دسته گوشی های میان رده و ارزان قیمت قرار میگیرد.

گوشی سامسونگ مدل Galaxy A53 5G 128GB Ram8GB

کاربرانی که تعداد بیشتری اپلیکیشن داشته باشند می‌توانند از ورژن‌های ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایتی استفاده کنند. همچنین می‌توانند یک مدل ۱۶ گیگابایتی خریداری کنند که از کارت حافظه microSD نیز پشتیبانی می‌کند. اگر تعداد کمی اپلیکیشن در گوشی‌های خود داشته باشید، می‌توانید از حافظه داخلی ۳۲ گیگابایت استفاده کنید.

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A03s دو سیم کارت ظرفیت 32/3 گیگابایت

اگر قصد خرید مجله خبری موبایل مارکت تا 3 میلیون را دارید، قطعا چند گزینه‌ی معقول پیش روی شماست. جالب اینکه این مسئله درمورد گوشی موبایل سامسونگ تا 4 میلیون، گوشی سامسونگ تا 5 میلیون، گوشی سامسونگ تا 7 میلیون، گوشی سامسونگ تا 10 میلیون، گوشی سامسونگ تا 15 میلیون و حتی گوشی های سامسونگ تا 50 میلیون تومان هم صدق می‌کند. کم‌تر شرکتی توان ارائه‌ی محصولات درجه یک و رقابت در همه‌ی این کلاس‌ها را دارد؛ اما سامسونگ به‌خاطر گستردگی و تنوع مدل‌ها، موفق به انجام این کار شده است. بنابراین هنگام خرید گوشی Samsung کافی است مشخصات فنی و فاکتورهای اساسی را در نظر داشته باشید تا به‌راحتی دستگاه مناسب خود را پیدا کنید. گوشی های سری نوت سامسونگ را می توان غول مرحله آخر گوشی های هوشمند دانست. این گوشی ها نسخه بزرگتر و کامل تر سری اس هستند که همراه با قلم S Pen به بازار عرضه می شوند.

اگر قصد خرید گوشی سامسونگ سری نوت را دارید باید بگویم که متاسفانه این سری دیگر تولید نمی شود و آخرین گوشی از این سری گوشی Galaxy Note 20 Ultra است که حدود دو سال از عرضه آن می گذرد. البته ناگفته نماند با وجود گذشت دو سال ار عرضه این گوشی، همچنان یکی از بهترین گوشی های بازار است و انصافا دوربین و نمایشگر معرکه ای دارد. زیرا این گوشی قلم S Pen را از سری نوت به ارث برده و طراحی شبیه به سری نوت دارد. گوشی های موبایل هوشمند سامسونگ، پرطرفدارترین برند موبایل در ایران هستند.

در دهه 1970 سامسونگ در زمینه ساخت موبایل شروع به فعالیت کرد و در سال 1986 از یک نمونه تلفن خودرو رونمایی کرد. در آن دوران، غول بزرگ موبایل شرکت موتورولا بود که سامسونگ با تولید اولین تلفن همراه بانام SH-100 وارد رقابت با آن شد. در ابتدا این شرکت کره ای تمرکز خود را به جای کیفیت، روی کمیت گذاشته بود و درنتیجه دنیا شاهد خراب شدن تعداد زیادی گوشی سامسونگ شد. در این زمان مدیر سامسونگ دستور داد تا همه گوشی های خراب قدیمی از سطح بازار جمع آوری شوند تا آن ها توسط کارکنان خرد و سوزانده شوند. درواقع اولین مدل از سری گلکسی F با نام گلکسی F41 در سال 2020 معرفی و سپس روانه بازار شد. هدف اصلی از سری گلکسی F عرضه در بازارهای چین، هند و بنگلادش بود، اما سامسونگ تصمیم گرفت محصولات سری با نام دیگری روانه بازار هند کند.

با اوج گرفتن سری A و افزایش امکانات و طبیعتا قیمت موبایل سامسونگ در این سری، شرکت کره‌ای برای پاسخ به نیاز بازارهایی همچون هند به گوشی میان رده، سری M را معرفی کرد. ویژگی اصلی این سری بهره‌مندی از باتری‌های با ظرفیت بالا است؛ اما اگر قصد خرید گوشی سامسونگ دارید و دنبال گوشی ارزان سامسونگ هستید با نگاهی به لیست قیمت گوشی سامسونگ احتمالا گوشی های سری M نظر شما را جلب خواهد کرد. خرید گوشی سامسونگ را می‌توان یکی از بهترین انتخاب‌ها برای کاربرانی دانست که به تازگی قصد خرید گوشی دارند و یا در نظر دارند تا گوشی موبایل خود را تعویض کنند. سامسونگیکی از شناخته شده‌ترین و قدرتمندترین تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند در جهان است که طرفداران بسیاری دارد و هر ساله با عرضه سری‌های مختلف به هواداران خود این اجازه را می‌دهد تا با بودجه‌های مختلف از لذت خرید گوشی های سامسونگ بهره‌مند شوند.

لوازم جانبی گوشی های همراه سامسونگ به راحتی در همه بازارهای جهانی یافت می شود. باتری های موجود در گوشی های سامسونگ، ظرفیتی بالاتر از 3000 میلی آمپر دارند. کشور سازنده تجهیزات الکترونیکی سامسونگ، کره است که در حال حاضر دفتر مرکزی آن در شهر سئول قرار دارد. شرکت سامسونگ، یک شرکت کره ای چندملیتی است که در سال 1969 بانام سامسونگ الکترونیک، به طور رسمی روی دنیای تکنولوژی و الکترونیک تمرکز کرد.