قیمت گوشی سامسونگ خرید موبایل سامسونگ خرید گوشی سامسونگ برتر دیجیتال-اصفهان موبایل مارکت

اگر آیفون را در نظر نگیریم، دیگر رقیب بزرگ سامسونگ در بازار گوشی‌های هوشمند، شرکت LG است. این شرکت نیز یک شرکت کره‌ای است که محصولات بسیار متنوعی در حوزه‌ی الکترونیک تولید می‌کند. از نظر فروش، گوشی‌های LG به گرد پای سامسونگ نیز نمی‌رسند اما هنوز هم یک رقیب بزرگ محسوب می‌شوند. آخرین سری از گوشی‌های گلکسی، سری M است که برای مخاطبان جوان‌تر طراحی شده است. گوشی سامسونگ گلکسی M قیمت بالایی ندارد و مشخصات و طراحی آن شبیه گوشی‌های سری Galaxy A است. این گوشی‌ها معمولا نسبتا ارزان هستند و برای استفاده‌های روزمره، به خوبی کار شما را راه می‌اندازند.

  • این گوشی‌ها با سرعت زیاد می‌توانند سنگین‌ترین اپلیکیشن‌ها را پردازش کنند.
  • گوشی های شیائومی ردمی، گوشی های هواوی سری Y و Nova، گوشی‌های میان رده و پایین‌رده‌ی آنر و گوشی‌های نوکیا تنها رقبای باقی مانده سری گلکسی A در بازار ایران هستند.
  • اگر میخواهید یک موبایل خوش دست و به روز را داشته باشید فرصت خرید گوشی موبایل سامسونگ S20 FE با حافظه 128 گیگ رم 8 را از دست ندهید.

با خرید گوشی موبایل سامسونگ با پردازنده های بهینه هیچ پردازشی را منتظر نخواهید بود. این تنوع به شما امکان می‌دهد بین گوشی‌هایی با صفحه‌نمایش بزرگ‌تر تاشو، قابلیت‌های خود ایستاده و گزینه‌های قلم انتخاب کنید. حتی می توانید محافظ صفحه نمایش سامسونگ را مجله خبری موبایل مارکت پیدا کنید متناسب با هر مدلی که شما ترجیح می دهید فراتر از طراحی، گوشی های گلکسی ویژگی های متعددی را ارائه می دهند. گوشی موبایل سامسونگ معمولا از صفحه نمایش amoled استفاده می کند و باید برای آن از گلس محافظ صفحه نمایش مناسب سامسونگ استفاده کنید.

گلکسی A23 سامسونگ

سامسونگ به‌منظور فروش بهتر در بازارهای مختلف همواره دو نسخه از پرچمدارهای خود، یکی با پردازنده‌ی اگزینوس و دیگری با پردازنده‌ی کوالکام، تولید و عرضه می‌کند. عموما در مدل‌هایی که با دو پردازنده عرضه می‌شوند مدل اسنپدراگون به بازار خاصی مثل آمریکای شمالی اختصاص دارد و کمتر در ایران چنین مدل‌هایی یافت می‌شود. در صورتی که گوشی سامسونگ مد نظر شما برای بازاری غیر از خاورمیانه عرضه شده باشد، خبری از منوی فارسی در آن نخواهد بود. این کمپانی یکی از بزرگترین شرکت‌های کره جنوبی به شمار می‌رود که تقریباً یک پنجم کل صادرات کشور را؛ صنایع الکترونیکی، صنایع سنگین، ساخت و ساز و صنایع دفاعی، به خصوص گوشی های سامسونگبر عهده دارد.

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy Z Fold4 5G دو سیم کارت ظرفیت 12/256 گیگابایت

سخت‌افزار قدرتمند، نمایشگر فوق‌العاده باکیفیت و از همه مهم‌تر قلم S Pen، مهم‌ترین ویژگی‌های سری نوت به‌شمار می‌آیند. حالا نزدیک به دو سال است که گلکسی نوت 20 اولترا، لقب قوی‌ترین و بهترین گوشی Note را حفظ کرده و هنوز محصولی تازه از این سری معرفی نشده است. با وجود پخش شایعات متعدد از خداحافظی سامسونگ با سری نوت، هنوز خبری قطعی در این باره منتشر نشده؛ اما آن‌چه مسلم به‌نظر می‌رسد این است که غول کره‌ای باید طرفداران خود را قانع کند سری نوت تفاوت‌هایی چشم‌گیر با سری S و Z دارد. سری A هم از میان‌رده‌های بسیار محبوب سامسونگ است که از نظر اقتصادی مقرون به صرفه بوده و با توجه به امکانات فوق العاده‌ای که این مدل از گوشی‌های سامسونگ در اختیار کاربران قرار می‌دهند بسیار مناسب و اقتصادی هستند. بهترین گوشی های سامسونگ از لحاظ کیفیت را معمولا در سری اس، سری نوت و سری زد می‌توان جستجو کرد.

تاریخچه برند سامسونگ

گوشی های شیائومی ردمی، گوشی های هواوی سری Y و Nova، گوشی‌های میان رده و پایین‌رده‌ی آنر و گوشی‌های نوکیا تنها رقبای باقی مانده سری گلکسی A در بازار ایران هستند. سامسونگ کوچک در ابتدا تنها 40 کارمند داشت و به عنوان یک فروشگاه مواد غذایی و صادر کننده‌ی کالاهایی که در داخل و اطراف شهر تولید می‌شد مانند سبزیجات و ماهی خشک شده کره ای و همچنین رشته فرنگی، فعالیت می‌کرد. سامسونگ در ده 1960 با تشکیل بخش‌های الکترونیکی مختلف وارد صنعت الکترونیک شد. برای اطلاع از قیمت و خرید گوشی a31 رم 4 و گوشی a31 رم 6 روی لینک مربوطه کلیک کنید . تغییر و تحولات بزرگ سامسونگ هر چند سال یک بار اتفاق میوفتند و مسیر بسیار جذابی به مدل های پرچمدار خود میدهند.با یکی از دستگاه های 2020 که انقلاب بزرگی در سری های پرچمدار بشمار میاید همراه باشید.