قیمت گوشی سامسونگ خرید موبایل سامسونگ خرید گوشی سامسونگ برتر دیجیتال

افزایش و کاهش قیمت گوشی در نمودار تغییرات قیمت در اختیار شما قرار گرفته است. قیمت امروز گوشی، برای خرید موبایل با بهترین قیمت کافی نیست بنابراین حتی ساعت‌ها نیز در تغییر قیمت یک محصول در بازار کشورمان موثر هستند. هم اکنون LTE یا نسل چهارم اینترنت پرسرعت همراه جدیدترین امکان اتصال به شبکه جهانی اینترنت را برای کاربران فراهم می‌کند. اکنون نسل پنجم در بسیاری از کشورها وارد شده اما در عمل، نسل چهارم پراستفاده‌ترین اینترنت همراه در دنیا به شمار می‌رود.

  • سایت موبایل استقلال دارای دسته بندی با ویژگی فیلتر کردن بر اساس قیمت گوشی سامسونگ است که شما می توانید گوشی سامسونگ تا ۳ میلیون،گوشی سامسونگ تا ۱۰ میلیون و گوشی سامسونگ تا ۲۰ میلیون را برای خود انتخاب کنید.
  • گوشی های میان رده و گوشی های پایین رده نیز به همین ترتیب قیمت‌گذاری می‌شوند.
  • این مصرف مداوم شامل اتصال به اینترنت نسل چهارم گوشی می‌شود که چالش سنگینی برای سنجش عمر مفید باتری به شمار می‌رود.
  • مبنای قانونی آن، همین صدور قوانین واردات موبایل است که هر از چندگاهی و یا هر سال مورد اصلاح قرار می گیرد و یا قانون جدیدی ابلاغ می شود.
  • سری نوت گوشی سامسونگ هر ساله با صفحه های بزرگ و رزولوشن بالا طراحی و ساخته می شوند که به عنوان پرچمدار سامسونگ نیز شناخته خواهند شد.

در این سری به نسبت سری های A و M کمی بیشتر است زیرا این سری دارای طراحی زیبا تر،حاشیه کمتر و ظاهری لوکس تر می باشند. البته دوربین های فوق العاده گوشی های سامسونگ سری S را نمیتوان فراموش کرد. این گوشی‌ها به علت داشتن قدرت پردازش بسیار بالا و همچنین مشخصات فنی عالی همیشه بدون مشکل کار می کنند و سریع به نیازهای شما پاسخ می دهند.

خرید موبایل از تیمچه به شما امکان مقایسه تخصصی ویژگی‌ها و انتخابی سنجیده را می‌دهد. ضمن اینکه قیمت گوشی موبایل در این فروشگاه رقابتی بوده و تضمین ارائه پایین‌ترین قیمت گوشی را به شما می‌دهد. انواع گوشی‌های هوشمند از برندهای محبوب در بازار مثل سامسونگ، اپل، شیائومی،هوآوی، آنر و… را می‌توانید در تیمچه پیدا کنید. برند خوش آوازه سامسونگ از پیشتازان تولید لوازم الکترونیکی و مخصوصاً گوشی موبایل است. همه سری‌ها و مدل‌های سامسونگ با هر قیمتی از کیفیت قابل قبولی برخوردار هستند.

گوشی اینفینیکس

ما جدیدترین گوشی های سامسونگ را به محض رونمایی در بین محصولات خودمان قرار می دهیم و بررسی گوشی های سامسونگ هم از نظر فنی و هم از نظر ظاهری می پردازیم تا شما با خواندن آن ها بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید. اگر شما تنها به دنبال خرید گوشی هستید که نیازهای ساده شما را برآورده کند، می توانید به سراغ خرید گوشی های سری M سامسونگ بروید که قیمت پایینی دارند. درصورتی که یک گوشی فوق العاده می خواهید، اما توانایی پرداخت هزینه های بالا را ندارید، باید از بین گوشی های سری A یکی را انتخاب کنید و اما برای داشتن یک گزینه چشمگیر و همه چی تمام از این کمپانی باید به سراغ گوشی های سری S و سری Z بروید. گوشی های این دو سری، خانواده پرچم داران سامسونگ را تشکیل می دهند که برای خرید یکی از آن ها باید پول زیادی را کنار گذاشته باشید. به جز پرچمداران برندهایی مانند اپل و سامسونگ سایر برندهای بازار نیز توانسته اند بازار خوبی برای خود داشته باشند. از جمله برندهایی هستند که نه‌تنها در ایران بلکه در تمام دنیا به عنوان برندهای مطرح طراحی و تولید گوشی هوشمند شناخته شده‌اند.

Samsung Galaxy A32 6/128GB mobile phone

یعنی خرده فروش مجاز است که بهقیمت تمام شده گوشیکه در بالا به آن اشاره کردیم تا 7% اضافه کند. به خاطر همین است کهقیمت به روز گوشیدر مراکز عمده فروشی و فروشگاه های تک فروشی ممکن است متفاوت باشد. گوشی‌های هوشمند بازار، با دو سیستم‌ عامل بسیار معروف Android (اندروید) وiOS عرضه می شوند. البته سیستم‌ عامل‌های دیگری مثل ویندوز فون، بلک بری، بادا و غیره نیز وجود دارند، که حداقل در بازار موبایل ایران خیلی کاربردی نیستند.

قطعات پیچیده دیگری مثل دوربین گوشی ، تراشه و سخت‌افزار داخلی آن هم جزو فاکتورهای اصلی قیمت موبایل به‌حساب می‌آیند. البته اگر به مقایسه گوشی های مختلف بپردازید، متوجه می‌شوید که موارد دیگری مثل جنس بدنه، امکانات نرم‌افزاری و حتی برند آن روی قیمت نهایی آن تاثیر دارند. با وجود اینکه فاکتور قیمت موبایل همچنان تاثیرگذارترین مورد در تصمیم نهایی ما محسوب می‌شود، ولی وقتی قصد دارید موبایل جدید تهیه کنید، به کمک ابزارهای مقایسه گوشی که در این بخش وجود دارد، می‌توانید مدلی متناسب با نیازهایتان را پیدا کنید. اگر قصد خرید گوشی موبایل را دارید بهتر است بدانید فروشگاه‌های آنلاین به سبب رقابتی که با یکدیگر دارند سعی بر قیمت‌گذاری مناسب‌تری نسبت به بازارهای سنتی دارند. همچنین سایت کالاتیک در خیلی از مناسبت‌ها با برگزاری مسابقات و جشنواره‌های مختلف، تخفیف‌های متعددی برای خرید گوشی به مشتریان می‌دهد. کالاتیک در طی مدت زمان فعالیت خود همراه تلاش کرده است که تمام کالاهای خود را با قیمت مناسب در سایت عرضه کند تا مخاطبان و مشتریان با اطمینان خاطر خرید خود را نهایی کنند و همچنین در کالاتیک می‌توانید قیمت روز گوشی های موبایل را مشاهده کنید.

جدیدترین گوشی شیائومی، گوشی Xiaomi Mi 11 Ultra است که اگر به مشخصات فنی آن نگاهی بیندازید متوجه خاص بودن آن خواهید شد، یکی از این ویژگی‌ها وجود نمایشگر کوچک در برآمدگی دوربین پشت است که تابه‌حال در هیچ تلفن همراه هوشمندی شاهد آن نبودیم. شما می‌توانید لیست به روز قیمت گوشی‌ های این برند را در سایت کالاتیک مشاهده کنید. در ابتدا تمایل افراد برای خرید گوشی موبایل به صورت حضوری بود و ترجیح می دادند که به نمایندگی های موجود در سطح شهر خود بروند، اما نمایندگی ها تمام مدل های عرضه شده از برندهای مختلف را نداشتند و یا لوازم جانبی همراه گوشی را ارائه نمی دادند.