قیمت گوشی سامسونگ خرید گوشی سامسونگ ️ مقایسه مشخصات و قیمت روز موبایل سامسونگ کالاتیک فروشگاه اینترنتی خرید گوشی موبایل، تبلت، لپ تاپ، هدفون و ..

اطمینان از اصالت کالا را سرلوحه تمامی اقدامات خود قرار داده‌ایم تا اعتماد شما به فرنا را ارج نهیم. همچنین با اتکا به کارشناسان با انگیزه و با تجربه، آماده پاسخگویی به سوالات و ابهامات شما هم بعد و هم قبل از خرید محصولات هستیم. سامسونگ جزو آن دسته از شرکت‌هایی است که با تولید مدل‌های مختلف گوشی موبایل، سلیقه بسیاری از کاربران را پوشش داده است. قیمت گوشی های سامسونگ در مقایسه با خدماتی که ارائه می‌دهند بسیار عالی است. همانطور که اشاره شد، این برند محصولاتی متنوع با قیمت‌های متفاوت دارد؛ بنابراین کاربران با بودجه های متفاوت می‌توانند متناسب با نیاز خود تجربه خرید گوشی سامسونگ را داشته باشند.

  • خوشبختانه در حال حاضر تنوع قیمت گوشی های موبایل هم بسیار زیاد است و برندهای متنوع و مطرحی چون گوشی‌های سامسونگ ، گوشی شیائومی ، گوشی هواوی ، نوکیا ، ال جی ، اپل ، آنر ، ریلمی و … در بازار هستند و هر یک طرفداران خاص خود را دارند.
  • پرونده این سری از گوشی های سامسونگ در سال 2014 با گوشی گلکسی آلفا آغاز شد.
  • هر دو مدل دارای یک دوربین چهارگانه هستند که دارای سنسورهای نسبتاً بی استفاده برای عکاسی ماکرو و اطلاعات عمق است.
  • برای مثال خرید گوشی سامسونگ a53 منطقی ترین انتخاب برای افرادی است که دوربین و نمایشگر با کیفیتی می خواهند و می توانند حدود 11 میلیون تومان برای گوشی هزینه کنند.

گوشی های پرچم دار سامسونگ نه تنها با محصولات کمپانی های مطرحی مانند اپل رقابت دارند، بلکه رقیبانی خویشاوند را هم در برابر خود می‌بینند. سری Note گوشی های سامسونگ به‌عنوان یکی از اولین فبلت‌های بی‌نقص دنیای تکنولوژی، جزو معدود دستگاه‌هایی هستند که قدرت به چالش کشیدن سری S این شرکت را دارند. سخت‌افزار قدرتمند، نمایشگر فوق‌العاده باکیفیت و از همه مهم‌تر قلم S Pen، مهم‌ترین ویژگی‌های سری نوت به‌شمار می‌آیند. حالا نزدیک به دو سال است که گلکسی نوت 20 اولترا، لقب قوی‌ترین و بهترین گوشی Note را حفظ کرده و هنوز محصولی تازه از این سری معرفی نشده است.

گوشی سامسونگ مدل Galaxy A12 با ظرفیت 64/4GB دو سیم کارت (ویتنام)

اگر به دنبال گوشی های ارزان قیمت هستید میتوانید به لیست قیمت گوشی های پایین رده مراجعه کنید. معمولا پرفروش ترین گوشی های سامسونگ در دسته گوشی های میان رده و ارزان قیمت قرار میگیرد. هرچند که برخی از گوشی های پرچمدار سامسونگ توانسته سهمی از بازار موبایل سامسونگ را به خود اختصاص دهد. شایان ذکر است که سامسونگ برای ساخت محصولات خود از بهترین مواد استفاده می کند و بخش های تحقیقاتی آن همواره در حال تحقیق و بررسی برای یافتن راهی به منظور افزایش کیفیت ساخت و طراحی گوشی ها هستند. تنها کاری که شما می توانید برای اطمینان از کیفیت ساخت گوشی، هنگام خرید گوشی سامسونگ انجام دهید این است که از اصل بودن کالا اطمینان حاصل کنید. با بالا رفتن تنوع محصولات در بازار موبایل، حالا سامسونگ هم تلاش می‌کند هر نسل از گوشی های پرچمدار خود را در چند ورژن طراحی و تولید کند.

گوشی موبایل سامسونگ مدل A04s ظرفیت 32 گیگابایت و رم 3 گیگابایت

البته، جدید شرکت LG اعلام کرده است که دیگر گوشی هوشمند تولید نمی‌کند عملا به غیر از آیفون، رقیب دیگری برای گوشی‌های سامسونگ باقی نمی‌ماند. نهایتا، سامسونگ توانست تقریبا کل بازار گوشی‌های اندرویدی را به خودش اختصاص دهد. این شرکت، هر سال، ده‌ها گوشی جدید وارد بازار می‌کند که بعضی از آن‌ها تنها در نقاط خاصی در دنیا فروخته می‌شوند. در سال ۲۰۱۲، سامسونگ رسما به بزرگ‌ترین تولید کننده‌ی گوشی هوشمند در دنیا تبدیل شد. گوشی های شیائومی ردمی، گوشی های هواوی سری Y و Nova، گوشی‌های میان رده و پایین‌رده‌ی آنر و گوشی‌های نوکیا تنها رقبای باقی مانده سری گلکسی A در بازار ایران هستند.

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A73 5G دو سیم کارت ظرفیت 128/8 گیگابایت

البته سامسونگ میان رده هایی به عنوان Galaxy M به بازار ارائه کرده که بیشتر روی عمر باتری آن ها کار کرده است. به طور کلی اگر قصد خرید اقساطی گوشی سامسونگ دارید، این غول کره ای قطعا یک یا چند مدل گوشی با کیفیت، متناسب با نیاز ها و بودجه شما در بازار دارد. با توجه به تعدد مدل‌های تولید شده توسط این شرکت و همچنین نوسانات بازار گوشی‌های هوشمند در ایران، باید توجه داشت که حتماً برای خرید گوشی موبایل سامسونگ به مراکز فروش معتبر و شناخته‌شده مراجعه کرد. تلفن های همراه سامسونگ دارای ویژگی های پیشرفته و فناوری پیشرفته هستند تا خواسته های طیف گسترده ای از مصرف کنندگان را برآورده کنند. گوشی های هوشمند سامسونگ طیف وسیعی از گزینه ها را در اختیار مصرف کنندگان خود قرار می دهند. پس قطعاً قیمت گوشی هوشمند سامسونگ برای شما از اهمیت بالایی برخوردار است و شما مایل هستید که گوشی سامسونگ را با قیمت مناسب تهیه کنید.

بی‌شک بهترین ویژگی‌ای که در تمامی گوشی های سامسونگ از سری‌های مختلف وجود دارد و نقطه قوت تمامی این محصولات محسوب می‌شود، نمایشگر است. نمایشگر گوشی های سامسونگ از کیفیت بسیار بالایی برخورداراند و وجه تمایز محصولات این برند نسبت به سایر تولیدکنندگان‌اند. پردازنده موبایل سامسونگ زد فولد 3 یکی از قدرتمندترین مدل‌های موجود در بازار است یعنی پردازنده شرکت کوالکام، اسنپدراگون ۸۸۸. با این پردازنده دیگر نگران بازی‌های سنگین و هنگ کردن گوشی نباشید و با خیالی راحت از تمام ظرفیت گوشی استفاده کنید.