قیمت گوشی سامسونگ خرید گوشی سامسونگ ️ مقایسه مشخصات و قیمت روز موبایل سامسونگ کالاتیک فروشگاه اینترنتی خرید گوشی موبایل، تبلت، لپ تاپ، هدفون و ..-اصفهان موبایل مارکت

همچنین از نظر بسیاری منتقدان و کارشناسان موبایل سری Galaxy S سامسونگ هر ساله به عنوان بهترین گوشی سال معرفی می شوند. از جمله گوشی های این سری می توان خانواده Galaxy S22 را نام برد که در سال 2022 و با سه مدل Galaxy S22 ، Galaxy S22 Plus و Galaxy S22 Ultra به بازار عرضه شدند و آخرین تکنولوژی ساخت تلفن همراه را در دل خود دارند. با خرید گوشی سامسونگ از سری گلکسی اس ، بهترین دوربین، بهترین نمایشگر، بهترین سخت افزار و بهترین قابلیت هایی که یک گوشی موبایل دارد در اختیار شما قرار می گیرد. فروشگاه اینترنتی کالاتیک، به‌عنوان یک فروشگاه آنلاین و تخصصی فروش گوشی موبایل، انواع گوشی سامسونگ، از پرچم داران سری Z، S و Note گرفته تا مدل های میان رده سری A و M را به فروش می‌رساند. با خرید گوشی سامسونگ از فروشگاه اینترنتی کالاتیک، خیال‌تان بابت اصالت کالا، گارانتی معتبر و کد رجیستری راحت خواهد بود؛ چراکه اصالت و گارانتی گوشی های سامسونگ در کالاتیک تضمین‌شده است. گوشی های سامسونگ که با برند گلکسی به بازار عرضه می‌شوند، محصول شرکت Samsung Electronics هستند که سابقه فعالیتش به بیش از نیم قرن می‌رسد.

به طور کلی هر گوشی از سری M ، در مقابل همتای سری A خود از باتری بزرگتری بهره می برد. اثر انگشت در گوشی های سری A زیر نمایشگر قرار گرفته است اما در سری M اثر انگشت رو دکمه پاور قرار دارد. سامسونگ گوشی های سری A را سه سال پشتیبانی می کند اما مدت زمان پشتیبانی سری M تنها دو سال است. البته سری اس سامسونگ همیشه قیمت بالایی داشته است و خرید آن ها کار چندان آسانی نیست.

  • در همان سال، گلکسی زد فولد 2 5G با بهبودهایی در عمر باتری ، مشخصات دوربین، اتصال به تلفن همراه و قابلیت‌های عملکرد کلی عرضه شد.
  • پیشرفت نمایشگرهای OLED انحناپذیر باعث شد تب تولید گوشی تاشونده در سال ۲۰۱۸ و ۲۰۱۹ بالا بگیرد.
  • برای سال 2022، سامسونگ در حال ایجاد چند تغییر کلیدی در سری گلکسی A است.
  • همانطور که اشاره شد، این برند محصولاتی متنوع با قیمت‌های متفاوت دارد؛ بنابراین کاربران با بودجه های متفاوت می‌توانند متناسب با نیاز خود تجربه خرید گوشی سامسونگ را داشته باشند.
  • حتی محصولاتی که هنوز معرفی نشده‌اند نیز با مشخصات احتمالی و شایعه شده در اخبار در این بخش آورده شده‌اند تا شما برای تصمیم به خرید و انتظار برای مدل جدیدتر کم‌تر دچار تردید شوید.
  • ما در اینجا صرفا می‌خواهیم در رابطه با گوشی‌های هوشمند سامسونگ صحبت کنیم.

گوشی های جدید پرچمدار سامسونگ شامل Galaxy s22 ultra ، Galaxy s22 plus ، Galaxy s22 از بهترین های بازار در این رده قیمتی هستند. طبیعتاً در نسخه اولترا شما می توانید از حداکثر سخت افزار استفاده کنید. بهترین دوربین با زوم ۱۲۰ برابری در اختیار شما است تا تصاویری بسیار باکیفیت و جذاب تهیه کنید. ما منتظر سری جدید اس سامسونگ هستیم این گوشی با نام گلکسی اس Samsung Galaxy s23۲۳ به زودی معرفی می‌شود. خرید گوشی سامسونگ s۲۳ اولترا به صورت جسته شده یکی از اهداف شما در گشت و گذار در بین فروشگاه های اینترنتی است.

این سری از محصولات سامسونگ، شامل دسته‌ای از گوشی‌های هوشمند می‌شود که معمولا با عنوان‌هایی مانند اقتصادی یا میان‌رده شناخته می‌شوند. گلکسی آلفا اولین مدل از سری A گوشی های سامسونگ بود که در سال 2014 وارد بازار شد و با جای دادن سخت‌افزاری متوسط در بدنه‌ای رده‌بالا، تلاش کرد در مرز میان دستگاه‌های پرچم‌دار و میان‌رده قرار بگیرد. در حال حاضر، شرکت کره‌ای این دسته از موبایل‌های پرفروش خود را در چند سطح مختلف تولید و به اکثر کشورهای دنیا صادر می‌کند. در فهرست محبوب‌ترین گوشی های سامسونگ در بازار ایران، نام چند مدل از این سری از جمله Galaxy A12، Galaxy A52s 5G و Galaxy A03s دیده می‌شود. سامسونگ برای سال 2022 به سراغ معرفی محصولاتی ازجمله گلکسی A13، گلکسی A23، گلکسی A33، گلکسی A53 و گلکسی A73 رفته که هم‌اکنون در بازار ایران حضور دارند.

نسخه‌ی اسنپدراگون تنها برای بازارهای آمریکا و چین درنظر گرفته شده است. می شود که هر یک با خصیصه های شگفت انگیز خود، کاربران را در ثبت لحظات به یاد ماندنی همراهی می کنند. در نظر گرفته شده برای آن، قابلیت های بی شماری را در اختیار کاربران می گذارد. دوربین های پشت این دستگاه شامل 4 دوربین سلفی این دستگاه، از نوع واید 32 مگاپیکسلی می باشد. به دلیل پردازنده‌های ضعیف‌تر و RAM کم‌تر، این گوشی‌ها چندان سریع نیستند.

Samsung Galaxy A53 5G 8/256GB Mobile Phone

در سال ۲۰۰۷، اپل از اولین آیفون خود رونمایی کرد که نوید بخش آغاز عصر گوشی‌های هوشمند بود. در همان زمان‌ها، شرکت سامسونگ یک سری مجله خبری موبایل مارکت را با سیستم‌های عامل متنوعی شامل سیمبین، ویندوز و … زومیت تمام گوشی های جدید سامسونگ را به محض رونمایی در دیتابیس محصولات خود قرار می‌دهد؛ از این رو، مشخصات فنی، عکس و قیمت گوشی سامسونگ به محض رونمایی در بخش محصولات قرار می‌گیرند.

Flip and Fold محدوده Samsung Flip جمع و جور، قابل تنظیم است و به صورت عمودی تا می شود تا یک دستگاه جیب پسند ایجاد کند. یک باتری عظیم 5000 میلی آمپر ساعتی به A73 نیرو می دهد که با یک شارژر سریع 25 واتی شارژ می شود. تراشه قدرتمند اسنپدراگون 778G به عنوان قلب تپنده گوشی قرار داده شده است. S22 Ultra انرژی خود را از یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی دریافت می کند که با یک شارژر سریع 45 واتی شارژ می شود. قبل از خرید ابتدا مشخص کنید که به دنبال چه نوع گوشی همراهی هستید و می خواهید کدام نیازهای شما را برطرف کند. با ثبت نام در خبرنامه اولین نفری خواهید بود که از آخرین محصولات ، اخبار و فروش های ویژه و کدهای تخفیف ما مطلع می گردید ، پیشنهادات شگفت انگیز را در ایمیل خود دریافت کنید .

Samsung Galaxy A53 5G 8/128GB Mobile Phone

این ویژگی، یکی از مهم‌ترین برتری‌های برند سامسونگ در مقایسه با رقبای خودش است. در خیلی از مناطق دنیا، به ویژه ایالات متحده‌ی آمریکا به فروش نمی‌رسند. از آن‌جایی که سامسونگ یک برند کاملا بین‌المللی است، قطعات و لوازم جانبی آن به راحتی در تمامی نقاط دنیا در دسترس هستند.

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A33 5G دو سیم کارت ظرفیت 6/128 گیگابایت

گوشی سامسونگ مدل A32 یکی از گوشی های میان رده سامسونگ می باشد که در سال 2021 به بازار عرضه شده است. بازار گوشی‌های هوشمند به بخش‌هایی مانند مدل‌های «پرچمدار»، «میان‌رده» یا «سطح ورودی» تقسیم می‌شود. طیف پرچمداران سامسونگ همیشه سری S بوده است، در حالی که مدل های میان رده را در قالب سری A نیز تولید می کند. فناوری‌های جدیدی مانند راه‌اندازی دوربین چهارگانه قدرتمند در Galaxy S22 Ultra معمولاً در مدل‌های گران‌تر یافت می‌شوند.

Galaxy F62، Galaxy M62، Galaxy F12، Galaxy M12، Galaxy M42 و Galaxy F52 از دیگر گوشی‌هایی هستند که سامسونگ آن‌ها را در سال 2021 عرضه کرده است. یکی از ویژگی‌های بسیار جالب گوشی‌های پرچم‌دار سامسونگ، رابط کاربری شبیه دسکتاپ به نام Dex است. برای استفاده از این قابلیت، گوشی خود را به یک مانیتور وصل می‌کنید و سپس با استفاده از یک موس و کیبورد بلوتوثی از گوشی خود همانند یک کامپیوتر استفاده می‌نمایید. با اینکه خدمات پس از فروش هیچ شرکتی، از دیدگاه مصرف‌کنندگان عالی نیست ولی شرکت سامسونگ معمولا خدمات پس از فروش خوبی به مشتریان گوشی سامسونگ ارائه می‌دهد.