قیمت گوشی سامسونگ خرید گوشی سامسونگ ️ مقایسه مشخصات و قیمت روز موبایل سامسونگ کالاتیک فروشگاه اینترنتی خرید گوشی موبایل، تبلت، لپ تاپ، هدفون و ..-اصفهان موبایل مارکت

گلکسی Z Flip3 به‌عنوان آخرین مدل از این سری، علاوه بر زیبایی و ظرافت، کیفیت ساخت و استحکام بالایی را به نمایش می‌گذارد و در شرایط مختلف شما را همراهی می‌کند. سامسونگ جزو معدود برندهایی است که برای بازارهای مختلف، انواع گوشی در کلاس‌های متفاوت را طراحی و تولید می‌کند. تنها کافی است به گوشی های گلکسی سامسونگ علاقه‌مند باشید تا انبوهی از سری‌ها و مدل‌ها را در برابر شما قرار دهد. در ادامه سری های مختلف گوشی های سامسونگ را به شما معرفی می‌کنیم تا با مهم‌ترین ویژگی‌های هرکدام از آن‌ها آشنا شوید. یکی از پر فروش‌ترین گوشی‌های گلکسی A در ایران، گوشی A71 است که دارای قابلیت اتصال به شبکه‌ی نسل پنجم اینترنت یا همان 5G است.

شما در این صفحه می توانید روزانه لیست قیمت گوشی موبایل سامسونگ را دریافت کرده و تغییرات قیمت را در این صفحه مشاهده کنید. روش دیگر دریافت لیست قیمت موبایل های سامسونگ تماس با شماره های ثبت شده در سایت و دریافت لیست قیمت گوشی سامسونگ از کارشناسان فروش ما است. پس از این رویداد طوفانی، سامسونگ بیش از پیش به کیفیت تولیدات خود توجه نشان داد تا اینکه در سال‌های اخیر و به‌واسطه‌ی ظهور سیستم عامل اندروید، به بزرگ‌ترین برند موبایل جهان تبدیل شد. این شرکت، سالانه ده‌ها گوشی وارد بازار می‌کند و هر گوشی، عضوی از یک سری گوشی‌های سامسونگ است.

  • امروزه، این دو سری گوشی سامسونگ تا حد زیادی، به هم دیگر شبیه شده‌اند.
  • در حال حاضر گوشی های سامسونگ در کشورهای چین، تایوان، هند، تایلند و …
  • در صورتی که هزینه برای افراد اهمیتی نداشته باشد به سراغ بررسی دیگر مشخصات گوشی ها می روند و به دنبال خرید بهترین نسخه یا آخرین مدل آن هستند؛ اما در کشور ما برای اکثر افراد، قیمت گوشی سامسونگ اولین پارامتری است که در نظر می گیرند.
  • اما بعد از گزارش بسیاری از کاربران از انفجار باتری آن‌ها کم‌کم سهم بازار خود را از دست دادند و سامسونگ تصمیم گرفت خط تولید سری Note را برای همیشه تعطیل کند.

اما کاربران حرفه‌ای می‌دانند که غول کره‌ای هزینه‌های زیادی را صرف تحقیق و توسعه تکنولوژی‌های مختلف می‌کند؛ درحالی‌که اکثر شرکت‌های چینی از ایده‌ها و فناوری‌های کمپانی‌های دیگر الگو می‌گیرند. گوشی های پرچم دار سامسونگ نه تنها با محصولات کمپانی های مطرحی مانند اپل رقابت دارند، بلکه رقیبانی خویشاوند را هم در برابر خود می‌بینند. سری Note گوشی های سامسونگ به‌عنوان یکی از اولین فبلت‌های بی‌نقص دنیای تکنولوژی، جزو معدود دستگاه‌هایی هستند که قدرت به چالش کشیدن سری S این شرکت را دارند.

گوشی سامسونگ سری M

بیونگ چول شرکت سامسونگ را وارد صنایع مختلفی مثل صنایع غذایی، نساجی، بیمه و خرده‌فروشی کرد. تا دهه‌ی ۱۹۶۰ طول کشید تا اینکه سامسونگ بالاخره وارد حوزه‌ی الکترونیک شد. برخی از گوشی‌های سری A سامسونگ جدید در برابر نفوذ آب مقاوم هستند و برخی از آن‌ها خیر. بنابراین حتما به بخش مشخصات فنی برای اطمینان از این مساله مراجعه کنید.

دوربین سلفی گوشی که در بالای نمایشگر قرار دارد، یک لنز با وضوح 40 مگا پیکسل است که تصاویری با کیفیت فوق العاده را ثبت می کند. نمایشگر این گوشی، اندازه ای برابر با 6.7 اینچ دارد و می تواند تصاویری با رزولوشن 2640 در 1080 پیکسل را نمایش دهد. حداکثر روشنایی این پنل 1200 نیت است و از نرخ تازه سازی برابر با 120 هرتز پشتیبانی می کند. یک دوربین دوگانه در قاب پشتی گوشی با رزولوشن 12 مگا پیکسل برای ثبت تصاویر قرارگرفته است و دوربین سلفی آن یک لنز 10 مگا پیکسلی است.

خوشبختانه در حال حاضر تنوع قیمت گوشی های موبایل هم بسیار زیاد است و برندهای متنوع و مطرحی چون گوشی‌های سامسونگ ، گوشی شیائومی ، گوشی هواوی ، نوکیا ، ال جی ، اپل ، آنر ، ریلمی و … در بازار هستند و هر یک طرفداران خاص خود را دارند. یکی از پرفروش‌ترین و پرطرفدارترین این مدل‌ها انواع مدل هایگوشی سامسونگاست. برای مشاهده گوشی های جدید سامسونگ کافی است از لیست قیمت گوشی سامسونگ مرتب‌سازی جدیدترین را انتخاب کنید. در این صورت جدیدترین گوشی‌ های سامسونگ در بازار کشورمان را مشاهده خواهید کرد. در صورتی که قصد مشاهده گوشی‌های عرضه نشده در بازار کشورمان یا شایعه شده‌ها را ببینید کافی است تیک «قیمت داشته باشد» را بردارید.

با فروشگاه اینترنتی 19کالا از مزایایی چون پرداخت آسان، کسب اطلاعات فنی به‌روز و درست مرتبط با هر محصول، عدم محدودیت زمانی برای خرید و آشنایی با به روزترین گوشی های پرطرفدار دنیا بهره‌مند شوید. سامسونگ روز‌به‌روز قدم‌های بزرگتری را در جهت تبدیل شدن به یکی از معروف‌ترین برندهای بازار تلفن‌های همراه را برداشت تا به امروز که با تولید مدل‌های محبوبی چون سریS ،Note و … توانسته به محبوب‌ترین برند موجود در بازار تبدیل شود. از نظر قیمت گوشی سامسونگ می‌توان گفت که سری اس و سری نوت جزء گوشی‎های گران قیمت بازار موبایل محسوب می‌شوند، اماقیمت گوشی های سامسونگسری A مقرون به صرفه‌تر بوده و تنوع زیادی نیز دارد.

گوشی موبایل گلکسی A53 سامسونگ 5G – حافظه 256 گیگابایت – رم 8 گیگابایت

برند معروف و جهانی سامسونگ به معنی سه ستاره، یک ابر شرکت چند ملیتی است که در زمینه‌های مختلفی از جمله تولید وسایل الکترونیکی فعالیت می‌کند. این شرکت از اوایل قرن بیست و یکم گام بزرگی در جهت تولید محصولات دیجیتال برداشت. در این مطلب نگاهی کوتاه به تاریخچه گوشی‌های سامسونگ، مزیت استفاده از گوشی‌های این برند محبوب بازار گوشی‌های تلفن همراه وانواع گوشی سامسونگوهمچنینقیمت گوشی سامسونگداریم. برای بررسی دقیق تر گوشی موبایل سامسونگ، می توانید از فروشگاه آنلاین فرنا استفاده کنید. در همین راستا فروشگاه اینترنتی موبایل ۷ تمام تلاش خود را در جهت ایجاد بستری ایمن ، مطمعن و با کیفیت برای خرید گوشی فراهم آورده است. تیم انبار و خرید موبایل ۷ یکی از بهترین تیم های حال حاضر ایران در این موضوع می باشد و تمام تلاش خود را در جهت ارائه مناسب ترین قیمت گوشی در ایران از سر گرفته است.

گوشی های سامسونگ حتی در مدل‌های میان‌رده نمایشگرهای بسیار خوبی دارند و همواره از نمایشگرهای اولد این شرکت به عنوان یکی از بهترین‌‌ها در هر رده یاد می‌شود؛ نمایشگرهای اولد روشنایی بالایی دارند و کنتراست عالی و رنگ‌های زنده‌ای ارائه می‌کنند. سامسونگ در پایان سه ماهه اول سال ۲۰۲۱ رتبه اول لیست صادرات جهانی گوشی‌های هوشمند را از آن خود کرد. این غول فناوری کره جنوبی سالانه با صادرات ۷۶.۱ میلیون کالا، به رشد ۲۹.۲ درصدی و ۲۲٪ از سهم بازار دست یافت. طبق گزارشات معرفی زودهنگام گوشی‌های هوشمند سری Galaxy S مانند سری Galaxy A رتبه اول این برند را کسب کرد.

باتری موبایل سامسونگ

هندزفری های بیسیم سامسونگ در مدل های گلکسی بادز پرو و گلکسی بادز ۲ پرو از بهترین هندزفری های بیسیم در بازار هستند. خرید یک گوشی هوشمند سامسونگ در کنار یک هندزفری بیسیم مناسب می تواند کارایی شما در استفاده از دستگاه‌های هوشمند را افزایش دهد. روند تولید گوشی های سامسونگ با گذشت سالیان پیشرفت کرد تا جایی که در سال 2012 این برند به عنوان بزرگترین تولید کننده گوشی در جهان شناخته شد و رقابت را برای محصولاتی همچون بهترین گوشی های آیفون سخت و هیجانی کرد. در سال 1998 مجله خبری موبایل مارکت در کشورهایی مانند برزیل ، هنگ کنگ و آمریکای لاتین تولید می شد.