قیمت گوشی سامسونگ خرید گوشی سامسونگ ️ مقایسه مشخصات و قیمت روز موبایل سامسونگ کالاتیک فروشگاه اینترنتی خرید گوشی موبایل، تبلت، لپ تاپ، هدفون و ..

این سری از گوشی های سامسونگ جزو گوشی‌های پرچمدار و گران‌قیمت شرکت سامسونگ به‌حساب می‌آیند. این شرکت در سال 1999 موفق شد یک گوشی تلفن با قابلیت اتصال به اینترنت تولید کند. عصر طلایی شرکت سامسونگ در صنعت گوشی از دهه 2010 با با معرفی خانواده گلکسی S آغاز شد. شروع فعالیت سامسونگ در حوزه تولید گوشی‌های هوشمند از سال 1995 رقم خورد. سامسونگ در زمینه تولید انواع گوشی هوشمند بسیار عالی عمل کرده است و توانسته است در میدان رقابت‌ها جایگاه بالایی داشته باشد و نظر طیف وسیعی از کاربران و علاقه‌مندان دنیای تکنولوژی را به خود جلب کند.

اگر دوربین و نمایشگر بهتری می خواهید و بودجه بالاتری دارید، می توانید از گوشی های میانرده رو به بالا سامسونگ یک مدل را انتخاب کنید. برای مثال خرید گوشی سامسونگ a53 منطقی ترین انتخاب برای افرادی است که دوربین و نمایشگر با کیفیتی می خواهند و می توانند حدود 11 میلیون تومان برای گوشی هزینه کنند. قیمت انواع گوشی‌های Samsung با توجه به گستردگی مدل‌ها و عدم ثبات بازار تلفن‌های هوشمند، بسیار متغیر است.

  • سودجویی برخی از فروشندگان موبایلهنگام فروش گوشی های سامسونگ ساخت ویتنام سبب شده است تا بسیاری از افراد به اشتباه فکر کنند مدل‌های ساخت ویتنام از کیفیت بالاتری بهره‌مند‌اند که تصوری کاملا اشتباه است.
  • به‌عنوان مثال، قیمت گلکسی Z Flip3 تقریبا با قیمت Galaxy S21 برابر است و از آن مهم‌تر، Galaxy Z Fold3 با اختلاف، گران قیمت ترین گوشی سامسونگ محسوب می‌شود؛ اختلافی که در صورت مجهز شدن این گوشی به قلم S Pen، از این هم بیش‌تر خواهد شد.
  • در میان رده ها، سامسونگ نیز جرأت می کند تا در سال 2022 از پردازنده های خود استفاده کند.
  • سامسونگ در سال‌های اخیر همواره در بالای جدول برترین تولیدکنندگان گوشی موبایل بوده است.

اگر به دنبال خرید گوشی سامسونگ اقتصادی و مقرون به صرفه هستید که از قابلیت های خوبی برخوردار باشند، می توانید گوشی های سری A سامسونگ را انتخاب کنید. گوشی های این سری، در دسته میان رده ها قرار دارند که از مشخصات بارز آن ها می توان به طراحی زیبا و لوکس و همچنین عمر طولانی باتری اشاره کرد. اولین مسئله ای که هنگام خرید گوشی سامسونگ برای افراد اهمیت دارد، هزینه ای است که بابت گوشی سامسونگ باید پرداخت کنند. در صورتی که هزینه برای افراد اهمیتی نداشته باشد به سراغ بررسی دیگر مشخصات گوشی ها می روند و به دنبال خرید بهترین نسخه یا آخرین مدل آن هستند؛ اما در کشور ما برای اکثر افراد، قیمت گوشی سامسونگ اولین پارامتری است که در نظر می گیرند.

Samsung Galaxy A53 5G 6/128G

هر سال مدل های جدیدی از گوشی های سری A سامسونگ به بازار عرضه می شوند که هر یک از این مدل ها امکانات و ویژگی های خاص خود را دارند. گاهی ممکن است این تنوع موجب سردرگمی شما در خرید گوشی سامسونگ شود، بنابراین بهتر است برای داشتن انتخابی بهتر در خرید گوشی سامسونگ ابتدا فاکتورهای مهم خود را در انتخاب یک گوشی مشخص کنید و سپس گوشی سامسونگ مطابق با انتظارات خود را خریداری نمایید. همان طور که می دانید آخرین تکنولوژی ها و دستاورد های یک کمپانی در دل پرچمداران قرار می گیرند. در حال حاضر برای خرید پرچمدار سامسونگ ، یعنی سری S باید مبلغی بیش از 30 میلیون تومان کنار بگذارید.

گوشی سامسونگ A53 5G | حافظه 128 رم 8 گیگابایت ا Samsung Galaxy A53 5G 128/8 GB

سال‌ها پیش که کمپانی سامسونگ کار خود را با صادرات ماهی، میوه و سبزی به چین آغاز کرد، کسی فکرش را نمی‌کرد که چنین آینده‌ای در انتظارش باشد. شرکت کره‌ای سامسونگ، یک ابرشرکت چند ملیتی، با فعالیت‌های بین‌المللی است که مرکز آن در شهر سئول قرار دارد. سه دهه‌ی اول فعالیت گروه سامسونگ به توسعه در زمینه‌های صادرات، صنایع غذایی و بیمه اختصاص یافت؛ اما با تاسیس سامسونگ الکترونیک در سال 1969 (با نام اولیه‌ی صنایع الکتریک سامسونگ)، تمرکز اصلی این هلدینگ بر روی دنیای الکترونیک و فناوری قرار گرفت.

اما تنها ویژگی گوشی های سامسونگ نمایشگر با کیفیت نیست بلکه دوربین‌های قدرتمند با قابلیت‌های ویژه و به‌روز نیز از جمله امکاناتی است که سامسونگتوانسته است بسیار در آن قدرتمند ظاهر شود. اگر تعداد کمی اپلیکیشن در گوشی‌های خود داشته باشید، می‌توانید از حافظه داخلی ۳۲ گیگابایت استفاده کنید. اگر کاربر پراستفاده‌ای هستید که بازی می‌کنید، فیلم می‌بینید و برنامه‌های زیادی دارید تلفن هوشمند سامسونگ با باتری حداقل ۳۵۰۰ میلی‌آمپر ساعت یا بالاتر انتخاب کنید. اگر کاربر معمولی هستید، گوشی با باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی نیز یک روز کامل برایتان دوام می‌آورد.

با این حال، هنوز فاصله‌ای زیاد با شرکت نوکیا داشت ولی از موتورولا بالاتر بود. برای فروش گوشی موبایل سامسونگ خود به صفحهدرج آگهی رایگان فروش گوشی موبایلمراجعه نمایید. پیشرفت نمایشگرهای OLED انحناپذیر باعث شد تب تولید گوشی تاشونده در سال ۲۰۱۸ و ۲۰۱۹ بالا بگیرد. سامسونگ و هواوی در رأس شرکت‌هایی قرار داشتند که اولین گوشی‌های تاشونده رو به دنیا معرفی کردند. گلکسی زد فلیپ و گلکسی Z Fold2 از جمله گوشی های جدید سامسونگ از سری Z با نمایشگر تاشونده هستند.

این شرکت در چند دهه‌ی گذشته در تولید محصولات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری پیشگام بوده و امکانات بسیار هوشمندی را در اختیار مصرف‌کنندگان قرار داده است. گوشی های سامسونگ مدل S20 Ultra، A71، A51 ازجمله گوشی‌هایی هستند که دوربین‌های بسیار خوبی دارند. در حال حاضر گوشی‌های سری A سامسونگ بهترین و محبوبترین گوشی‌های میان‌رده این برند هستند که در بین آنها A32 ،A52 و A71 بخوبی امتحان خود را پس داده‌اند و کیفیت بسیار مطلوبی دارند و در بین کاربران محبوبیت فراوانی بدست آورده اند. در حقیقت به‌دلیل نوسانات دلار و بازار ارز به‌طور قطع نمی‌توانیم قیمت مشخصی را برای گوشی های سامسونگ سری Z بیان کنیم، اما می‌دانیم با توجه به امکانات و پردازنده‌های قوی که در این گوشی به کار رفته شده است بدون شک قیمت بالایی دارند. سامسونگ در گوشی‌های سری M از باتری‌های بزرگ و با ظرفیت بالا استفاده کرده است؛ به همین دلیل می‌توان گفت این سری گوشی های سامسونگ برای دانشجویان و دانش آموزان که ساعات زیادی مشغول تماشای ویدیوهای درسی و کلاس‌های آنلاین هستند بسیار مناسب است. گوشی های سامسونگ سری M که در ابتدا سامسونگ آن‌ها را به منظور رقابت در بازار کشور هند معرفی و عرضه کرد، حالا در دیگر نقاط دنیا، از جمله ایران، نیز وجود دارد.

بیشتر این قطعات در کارخانه اصلی که در کره جنوبی قرار دارد، تولید می شوند؛ بنابراین کیفیت ساخت تمام گوشی های سامسونگ یکسان است و هیچ تفاوتی ازنظر کشور سازنده با یکدیگر ندارند. درواقع اولین مدل از سری گلکسی F با نام گلکسی F41 در سال 2020 معرفی و سپس روانه بازار شد. هدف اصلی از سری گلکسی F عرضه در بازارهای چین، هند و بنگلادش بود، اما سامسونگ تصمیم گرفت محصولات سری با نام دیگری روانه بازار هند کند. این ویژگی، یکی از مهم‌ترین برتری‌های برند سامسونگ در مقایسه با رقبای خودش است. از آن‌جایی که سامسونگ یک برند کاملا بین‌المللی است، قطعات و لوازم جانبی آن به راحتی در تمامی نقاط دنیا در دسترس هستند. مورد اول، یک گوشی است که ظاهری شبیه به یک گوشی معمولی دارد و وقتی باز می‌شود، ظاهری شبیه به یک تبلت پیدا می‌کند.