قیمت گوشی سامسونگ در نمایندگی مشهد آسیاتل-اصفهان موبایل مارکت

سری Samsung Galaxy m از نسخه کامل One UI پشتیبانی نمی کند و به طور کامل با امنیت Knox کار نمی کند. همچنین تفاوت قیمت بین این دو خط است که در آن گوشی های سری M کمی ارزان تر از سری F هستند. طبق آخرین اعلام کمپانی سامسونگ تمامی گوشی های سامسونگ از بروزرسانی سه ساله اندروید بهره‌مند خواهند بود که خبر بسیار رضایت‌بخشی برای هواداران این برند محسوب می‌شود.

  • امروزه گوشی‌های هوشمند با یک ویژگی بسیار مهم به بازار عرضه می‌شوند که نوید دهنده سرعت شارژ سریع در مقایسه با گوشی‌های نسل قدیمی است.
  • در ابتدا قرار بود گوشی های سری A سامسونگ، میان‌رده‌هایی با کیفیت ساخت دستگاه‌های پرچم دار باشند.
  • اگر به فکر خرید گوشی سامسونگ با صفحه نمایش تاشونده هستید، باید در سری گلکسی Z جستجو کنید.
  • جدیدترین گوشی های سری S مدل های گلکسی اس 22، اس 22 پلاس، اس 22 اولترا هستند.
  • توشه به عنوان یک پلتفرم خرید محصولات فیزیکی به شکل پیش خرید / فروش، خدمات خود را به کاربران ارايه میدهد.

همان طور که می دانید آخرین تکنولوژی ها و دستاورد های یک کمپانی در دل پرچمداران قرار می گیرند. گوشی هایی که با بهترین مواد اولیه و با ظرافت بسیار زیاد ساخته می شوند. در حال مجله خبری موبایل مارکت حاضر برای خرید پرچمدار سامسونگ ، یعنی سری S باید مبلغی بیش از 30 میلیون تومان کنار بگذارید. قاعدتا پرداخت چنین مبلغی به صورت یک جا کاری بسیار سخت یا شاید غیر ممکن است.

Samsung Galaxy A52 8/128GB Mobile Phone

ناگفته نماند که در فروشگاه آنلاین فرنا، لیست قیمت گوشی سامسونگ نیز قرار دارد که می توانید با استفاده از این لیست، نسبت به قیمت گوشی‌های روز سامسونگ اطلاع کسب کنید. طبیعتا گوشی‌های سری S سامسونگ از بهترین کیفیت سخت افزاری و نرم افزاری بهره‌مند هستند و به همین دلیل قیمت بالاتری نسبت با سایر مدل‌ها دارند. گوشی‌های سری S رقیب گوشی‌های اپل هستند و معمولا انتخاب بین این دو برند سلیقه‌ای است.

Samsung Galaxy M32 4/64GB Mobile Phone

در گوشی سامسونگ نیز بسته به کاربرد، سال تولید، نوع صفحه نمایشگر، پردازنده، امکاناتی از قبیل حسگرهای پشت و جلوی اثر انگشت، دوربین های تکی یا چندگانه قیمت این گوشی ها نیز دچار نوسان می شود. قیمت گوشی سامسونگ با توجه به اینکه می توانید از بین میان رده های قوی یک مدل خوش ساخت با کاربردهای مختلف تهیه کنید کاملا معقول و به صرفه است. اولین مسئله ای که هنگام خرید گوشی سامسونگ برای افراد اهمیت دارد، هزینه ای است که بابت گوشی سامسونگ باید پرداخت کنند.

شرکت سامسونگ الکترونیکس از سال ۱۹۷۷ فعالیت خود را در سئول، پایتخت کره جنوبی آغاز کرد. این شرکت در سال ۱۹۸۸ پس از دو سال تحقیق و توسعه، گوشی ناموفق SH-100 را روانه بازار کرد. شرکت کره‌ای از آن زمان تا سال ۲۰۰۹ توفیق چندانی در زمینه‌ی تولید موبایل به دست نیاورد. در سال ۲۰۰۹ اولین موبایل سامسونگ با نام سامسونگ گلکسی رونمایی شد تا آغازی بر اوج گیری سامسونگ در دنیای موبایل باشد. شاید به همین دلیل باشد که دیگر هیچ‌وقت گلکسی از نام گوشی های سامسونگ حذف نشد. سامسونگ و هواوی در رأس شرکت‌هایی قرار داشتند که اولین گوشی‌های تاشونده را به دنیا معرفی کردند.

از آن‌جایی که صنعت گوشی‌های هوشمند به نقطه‌ی مطلوبی در تولید گوشی‌های تاشونده رسیده است، نیاز است که شرکت‌ها روش‌هایی برای افزایش نیاز کاربران به انواع جدید این محصولات، ارائه کنند. شرکت سامسونگ سرمایه‌گذاری زیادی روی این گوشی‌ها کرده است و اعتقاد دارد که گوشی‌های هوشمند تا شونده، جایگاه ویژه‌ای در آینده‌ی این صنعت دارند. در دهه‌ای که گذشت، نمی‌توانید سالی را بیابید که در آن، سری گلکسی اس سامسونگ، حداقل یک نامزد در میان نامزدهای گوشی اندرویدی برتر سال نداشته بوده باشد. به علاوه، گوشی‌های این سری سامسونگ، معمولا همه‌ساله از پرفروش‌ترین گوشی‌های اندرویدی موجود در بازار هستند.

سامسونگ با طراحی گوشی های هوشمند خود در رده های مختلف قیمت و کیفیتی توانسته عنوان پر فروش ترین تلفن های همراه را نیز به خود اختصاص دهد. برند سامسونگ با استفاده از تکنولوژی های جدید در گوشی های خود و عرضه ی قطعات جانبی به دیگر برندها توانست در زمان کمی به یک قدرت بزرگ در زمینه موبایل و لوازم جانبی آن تبدیل شود. با آمدن گوشی های سری Z به بازار، خلاقیت و نوآوری بالای این شرکت کره ای به همگان ثابت شد. این خانواده گوشی های دو گروه Z Fold و Z Flip را شامل می شوند که طراحی منحصر به فرد آن ها باعث شده است تا نسبت به دیگر گوشی های سامسونگ، قیمت بالایی داشته باشند. گوشی های سری Z ازلحاظ استحکام، کیفیت ساخت و سخت افزار حرف اول را می زنند.

نسخه ی پیشرفته تر این نوت اولیه در سال 2012 با تکنولوژی LTE توانست فروش بسیاری را برای سامسونگ به ارمغان آورد. ابتدایی ترین گوشی سری S سامسونگ در سال 2010 روانه ی بازار شد، صفحه نمایش سوپر امولد در کنار دوربین 5 مگاپیکسلی و اندروید 2.1 از مشخصه های بارز این سری بود. از سال 2010 تا به امروز به فاصله ی یک سال یکبار مدل جدید از سری S سامسونگ به بازار عرضه می شود که آخرین آن ها S10 plus است. این گوشی سامسونگ دارای دو دوربین 16 و 12 پیکسلی است و از اندروید 9.0 نیز پشتیبانی می کند.