قیمت گوشی سامسونگ قیمت روز خرید موبایل سامسونگ 14 آذر 19کالا

گوشی های سامسونگ شامل سری‌های مختلفی می‌شوند و قیمت گوشی در هر سری متفاوت است؛ گلکسی اس، گلکسی نوت و گلکسی A از جمله شناخته شده‌ترین و پرطرفدارترین گوشی های سامسونگ محسوب می‌شوند که هر ساله مدل‌های جدید را با بروزترین تکنولوژی‌ها به کاربران عرضه می‌کنند. این گوشی‌های هوشمند خیلی سریع نیستند و نمی‌توانید با آن عکس‌های حرفه‌ای بگیرید. اگر به دنبال گوشی هستید که بیشتر با آن تماس تلفنی می‌گیرید، از اینترنت استفاده می‌کنید و گاهی عکس می‌گیرید، این مدل گوشی‌ها برای شما مناسب هستند. سری نوت گوشی سامسونگ هر ساله با صفحه های بزرگ و رزولوشن بالا طراحی و ساخته می شوند که به عنوان پرچمدار سامسونگ نیز شناخته خواهند شد. این محصول در سال 2011 با صفحه ی 5.3 اینچی رونمایی شد که برای یک تلفن هوشمند تا آن زمان واقعا بزرگ قلمداد می شد. نسخه ی پیشرفته تر این نوت اولیه در سال 2012 با تکنولوژی LTE توانست فروش بسیاری را برای سامسونگ به ارمغان آورد.

  • در حال حاضر، وقتی صحبت از گوشی‌های اندرویدی باشد، گوشی سامسونگ را می‌توان پادشاه گوشی‌ها دانست.
  • در صورتی که پول کافی برای خرید گوشی مد نظر خود ندارید، می توانید از قابلیت خرید اقساطی گوشی استفاده کنید.
  • این سری از گوشی های سامسونگ جزو گوشی‌های پرچمدار و گران‌قیمت شرکت سامسونگ به‌حساب می‌آیند.
  • آن‌چه سامسونگ را از برندهای معتبری مانند سونی، ال جی یا HTC متمایز می‌کند، تدوام در حضور، به‌روز ماندن و عطش سیری‌ناپذیر برای به‌دست آوردن سهم بیش‌تر از بازار موبایل است.

برند مشهور و جهانی سامسونگ یک ابرشرکت چند تابعیتی است که با مدیریتی کره ای در صنایع مختلفی مانند الکترونیک، پوشاک و … فعالیت می کند. شعار سامسونگ در اوایل دهه ۱۹۹۰ ” اول کیفیت ” بوده است، آن ها با بکار گیری بهترین مهندسین صنعت الکترونیک فناوری روز جهان را دچار دگرگونی ساختند. در ابتدای قرن بیست و یکم بود که سامسونگ به سمت تولید محصولات دیجیتال گامی بلند برداشت، گوشی های سامسونگ از جمله تولیدات مهم این برند در این دوران شناخته می شوند. هنگام خرید گوشی، تمام قسمت های آن مانند دوربین، کیفیت صدا، اینترنت، اسپیکرها، کیفیت صفحه نمایش و موارد دیگر را به خوبی بررسی کنید. به لیست قیمت گوشی های سامسونگ توجه کنید و بر اساس میزان بودجه خود نسبت به خرید اقدام کنید. حال شاید این سؤال برای شما پیش آید که کیفیت ساخت گوشی سامسونگ کدام کشور بهتر است؟ اما باید گفت که این سؤال درستی نیست، زیرا سامسونگ از قطعات یکسانی در تمام خط تولیدهای خود در کشورهای مختلف استفاده می کند.

فرقی که در هنگام خرید این دو پک مطرح می‌شود صحت ندارد و فقط جنبه تبلیغاتی برای گرانتر فروخته شدن این گوشی های سامسونگ دارد. بنابراین، چه به‌دنبال امتحان کردن چیز جدیدی باشید، چه به دنبال آزمایش‌شده و واقعی باشید، گوشی‌های سامسونگ گلکسی گزینه‌ها و لوازم جانبی و هر چیزی که سامسونگ تولید می کند قطعاً یک نیاز به خصوص از شما را برطرف میکند. اما هیجان واقعی در اطراف گوشی سامسونگ به سبک طراحی نوآورانه آنها مربوط می شود. با گزینه‌های متعدد، می‌توانید گوشی‌های سامسونگ را با صفحه‌نمایش معمولی تک‌پنل یا تلفن‌های تاشو پیدا کنید. گوشی تاشو سامسونگ، گوشی پرچمدار سامسونگ، گوشی میانرده سامسونگ، گوشی قلم دار سامسونگ، گوشی مقرون بصرفه سامسونگ را می توانید تهیه کنید.

گوشی سامسونگ مدل (5G) Galaxy S20 FE با ظرفیت 128/8GB دو سیم کارت (هند)

معمولاً آپدیت گوشی‌های سامسونگ به‌صورت مرتب و منظم از طرف این کمپانی عرضه می‌شود و در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. همچنین سامسونگ قول داده از سال 2020 به بعد تقریبا برای همه‌ی گوشی‌های خود، پشتیبانی 3 ساله آپدیت نرم‌افزاری و ساپورت 4 ساله به‌روزرسانی امنیتی را در نظر بگیرد. آن‌چه سامسونگ را از برندهای معتبری مانند سونی، ال جی یا HTC متمایز می‌کند، تدوام در حضور، به‌روز ماندن و عطش سیری‌ناپذیر برای به‌دست آوردن سهم بیش‌تر از بازار موبایل است. به همین دلیل، گوشی های ساخت سامسونگ هم بین کاربران عادی و هم کاربران حرفه‌ای محبوبیت دارند و در همه‌جای دنیا به‌عنوان محصولاتی مطمئن و باکیفیت شناخته می‌شوند. البته لازمه‌ی دستیابی به این کیفیت مثال‌زدنی، اصالت کالای خریداری شده است.

با برداشتن تیک گزینه «بیمه ارسال سفارش»، ارسال کالای شما تحت پوشش بیمه قرار نمی گیرد. محدودیت‌های اخیر کمیته‌ی رجیستری باعث شده است، کد رجیستری به راحتی برای فروشندگان غیررسمی قابل وصول نباشد. نمایشگر همیشه روشن در اکثر گوشی‌‌‌ های سامسونگ که به پنل اولد مجهز شده‌اند وجود دارد؛ این ویژگی نوتیفیکیشن‌ها را وقتی صفحه خاموش است نشان می‌دهد و به نوعی شما را از چراغ نوتیفیکیشن بی‌نیاز می‌کند. این شرکت در اول مارس سال 1938 توسط آقای لی بیونگ چول که تنها دارایی او حدود 27 دلار بود، تاسیس شد. کمپانی سامسونگ یک مجموعه تجاری بزرگ میباشد که از چند شرکت و واحد تولیدی در زمینه‌های مختلف تشکیل شده است. این افراد می‌توانند براحتی و به بهترین شکل ممکن ایده‌های ناب خود را در گوشی هوشمندشان پیاده کنند.

گلکسی A22 سامسونگ 5G

یک دوربین دوگانه در قاب پشتی گوشی با رزولوشن 12 مگا پیکسل برای ثبت تصاویر قرارگرفته است و دوربین سلفی آن یک لنز 10 مگا پیکسلی است. به دلیل این که سامسونگ یکی از برندهای بزرگ دنیاست، در بیشتر شهرهای دنیا و ازجمله ایران نمایندگی های فروش و تعمیرات آن به راحتی یافت می شود. سامسونگ در تمام رده های گوشی های خود از سخت افزارهای قدرتمند و جدیدی استفاده می کند. این مسئله برای نرم افزارهای آن نیز صادق است، به خصوص که نرم افزارها از قابلیت به روزرسانی برخوردار هستند.

البته اولین موبایل این خانواده، با عنوان Galaxy Fold به بازار آمد و عبارت Z در عنوان آن دیده نمی‌شد. این سری از گوشی های تاشوی سامسونگ شامل دو دسته Z Flip و Z Fold می‌شود که هرکدام قابلیت‌ها و کاربرد خاص خود را دارند. از آن‌جایی که سامسونگ یک کمپانی بسیار بزرگ است که محصولات بسیار متنوعی در یک محدوده‌ی قیمتی بسیار گسترده ارائه می‌کند، اگر بخواهیم واقع‌بین باشیم، نمی‌توان هیچ برند دیگری را در بازار گوشی‌های هوشمند، رقیبی جدی برای این شرکت در نظر گرفت.

در فروشگاه اینترنتی دارسو تمامی دستگاه‌ها می‌توانند با گارانتی تهیه کنید. وقتی به سری گلکسی اس فکر می کنید، کیفیت ساخت در مقایسه با مدل های فعلی سری A به طور مداوم بالاتر است. پلی کربنات به سادگی در مدل گلکسی S21 نسبت به گلکسی A53 برتری بیشتری دارد و عناصر فلزی را روی قاب یا دوربین گوشی خواهید دید. اگر به فکر خرید یک گوشی هوشمند ارزان قیمت از برند سامسونگ هستید و گیج شده اید که تفاوت بین سری F سامسونگ و سری گلکسی M چیست، اینجا می تواند مکان مناسبی برای شما باشد. برای سال 2022، سامسونگ گلکسی A53 5G را به عنوان یک میان رده ایده آل معرفی می کند.