قیمت گوشی سامسونگ قیمت روز خرید موبایل سامسونگ 26 آذر 19کالا-اصفهان موبایل مارکت

باغ کالا یک فروشگاه اینترنتی با تیمی حرفه ای می باشد که با پشتکار بالا توانسته با تمامی برند های روز دنیا همکاری کند و مانند سایر فروشگاه های اینترنتی با تلاش و کوشش فراوان خود، به یکی از معتبرترین فروشگاه اینترنتی ایران تبدیل شود. باغ کالایی ها گرد هم آمدند تا با رعایت حقوق مشتری و جلب رضایت همیشگی شما کاربران محترم، به اصول کلیدی (مهلت تست 7 روزه (کالاهای فاقد گارانتی)، تضمین اصل ‌بودن کالا و ارائه ی گارانتی همراه تمام محصولات) پرداخته و آرامش خاطر را برایتان، به ارمغان آورند. ما با توضیحاتی واضح و مختصر این امکان را به شما می دهیم تا قبل از خرید، درباره ی محصولات اطلاعات کافی را داشته باشید. داشتن مگاپیکسل بیشتر به این معنا نیست که دوربین موبایل سامسونگ بهتر است.

  • اما هیجان واقعی در اطراف گوشی سامسونگ به سبک طراحی نوآورانه آنها مربوط می شود.
  • همچنین می‌توانند یک مدل ۱۶ گیگابایتی خریداری کنند که از کارت حافظه microSD نیز پشتیبانی می‌کند.
  • اگر به دنبال خرید سامسونگ ارزان هستید، می‌توانید به لیست محصولات این برند در بالای صفحه مراجعه کنید؛ اما لازم است قبل از خرید گوشی موبایل سامسونگ با این برند محبوب جهانی آشنا شوید و اطلاعاتی در مورد آن کسب کنید.
  • حتی برخی از سازندگان گوشی‌های اندروید شارژرهای 55 و 65 وات را ارائه می‌دهند.
  • این اطلاعات به ترتیب از ارقام آخر سریال گوشی و مدل نامبر قابل استخراج هستند؛ اما برای راحتی کار می‌توانید به سایت imei.info مراجعه کنید.

غول کره‌ای دنیای فناوری در سال ۲۰۱۰ سامسونگ گلکسی S را به عنوان اولین کهکشانی این سری رونمایی کرد. گلکسی اس از نمایشگر ۴ اینچی سوپر امولد و پردازنده‌ی اگزینوس ۳ بهره می‌برد. سال بعد گلکسی اس ۲ با اندروید ۲.۱ از راه رسید، این گوشی یک نسخه‌ی مخصوص بازار آمریکا با پردازنده‌ی اسنپدراگون اس ۳ نیز داشت. این اطلاعات به ترتیب از ارقام آخر سریال گوشی و مدل نامبر قابل استخراج هستند؛ اما برای راحتی کار می‌توانید به سایت imei.info مراجعه کنید.

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A04s دو سیم کارت ظرفیت 3/32 گیگابایت

سری M چند سال پیش توسط این شرکت راه اندازی شد و در مدت زمان کوتاهی شهرت زیادی به دست آورد. این یک سری باتری مرکزی است که یک باتری بزرگ و سایر ویژگی های عالی را در تلفن با قیمت مقرون به صرفه ارائه می دهد. برای سال 2022، سامسونگ گلکسی A53 5G را به عنوان یک میان رده ایده آل معرفی می کند. این گوشی نسبت به نسل قبلی خود به‌روزرسانی‌های جالبی را دریافت می‌کند، مجله خبری موبایل مارکت از جمله سخت‌افزار داخلی سریع‌تر، باتری بزرگ‌تر و به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری بیشتر. برای سال 2022، سامسونگ در حال ایجاد چند تغییر کلیدی در سری گلکسی A است. اول از همه این واقعیت است که مدل‌های میان‌رده گلکسی A مانند گوشی‌های پرچمدار سامسونگ، چهار به‌روزرسانی تضمینی سیستم‌عامل اندروید را به همراه پنج سال به‌روزرسانی امنیتی دریافت خواهند کرد.

گوشی موبایل سامسونگ Galaxy A53 5G دوسیم کارت ظرفیت 8/256 گیگابایت

برای کاربران فراهم کرده و برای پاسخ گویی بهتر، پهنای باند بیشتری را در نظر گرفته تا بتواند افراد بیشتری را تحت پوشش قرار دهد. در قاب پشتی، شاهد دوربین ۳ گانه هستیم که دارای یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی اصلی، یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی فوق عریض یا Ultra Wide و یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی تله فوتو است. دوربین اصلی دارای حالت Night Mode است که عکس‌ها را با کیفیت بسیار خوبی ثبت می‌کند.

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A73 5G دو سیم کارت ظرفیت 256/8 گیگابایت

در این سری گوشی‌های هوشمند طراحی زیبا، حاشیه کمتر و ظاهری لوکس را خواهید دید. با دوربین‌های عالی آن‌ها می‌توانید عکس‌ها و فیلم‌های زیبایی را ثبت کنید. صفحه نمایش (که معمولاً Quad HD است) فیلم‌ها را بسیار واضح نمایش می‌دهد.

اگر بخواهیم در بین گوشی‌های پرچمدار سامسونگ یکی از آن‌ها را انتخاب کنیم بدون شک بهترین انتخاب گلکسی اس ۲۱ اولترا می‌باشد. اگر قیمت گوشی برای شما دغدغه‌ای نیست و از دوست‌داران گوشی‌های سامسونگ هستید گلکسی اس ۲۱ اولترا بهترین گوشی است که می‌توانید خریداری کنید. صفحه نمایش این گوشی دارای رزولوشن +QHD و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی می‌باشد. شاید شما تصمیم به خرید گوشی سامسونگ گرفته باشید اما پول کافی ندارید زیرا قیمت گوشی سامسونگ بسیار بالاست.