قیمت گوشی سامسونگ ️ بررسی مشخصات و خرید گوشی سامسونگ دیجی دو-اصفهان موبایل مارکت

سامسونگ از همان سال های اول بخاطر مدیریت و رهبری خوب آقای لی بیونگ چول، با سرعت بسیار زیادی پیشرفت می کرد. پس از موفقیت های بزرگ و تبدیل شدن سامسونگ به یکی از بزرگترین شرکت های کره جنوبی، این شرکت Samsung Electronics را در سال 1969 تاسیس کرد. غیر از سه سری عمده‌ی گوشی های سامسونگ که در بالا به آن‌ها اشاره شد، این شرکت سری‌های دیگری نیز دارد که هرکدام نقشی را در بازار برعهده گرفته‌اند. سامسونگ که معمولا از نمایشگرهای امولد در گوشی‌های خود استفاده می‌کند، برای کاهش قیمت محصولات این مدل را با نمایشگرهای IPS عرضه می‌کند تا گزینه‌های میان‌رده ارزان‌تری را نیز در بازار داشته باشد.

  • به دلیل این که سامسونگ یکی از برندهای بزرگ دنیاست، در بیشتر شهرهای دنیا و ازجمله ایران نمایندگی های فروش و تعمیرات آن به راحتی یافت می شود.
  • گواهی IP67 را دریافت کرده است تا در برابر گردوغبار و نفوذ آب مقاوم باشد.
  • این شرکت، سالانه ده‌ها گوشی وارد بازار می‌کند و هر گوشی، عضوی از یک سری گوشی‌های سامسونگ است.
  • سامسونگ پس از عرضه سیستم عامل اندروید توسط گوگل فرصت را غنیمت شمرد و با اعمال تغییراتی روی این سیستم عامل و عرضه گوشی هایی مانند Galaxy S3 به بزرگترین تولید کننده تلفن همراه در جهان تبدیل شد.
  • برند سامسونگ با استفاده از تکنولوژی های جدید در گوشی های خود و عرضه ی قطعات جانبی به دیگر برندها توانست در زمان کمی به یک قدرت بزرگ در زمینه موبایل و لوازم جانبی آن تبدیل شود.

سامسونگ سری Z گل سرسبد گوشی های هوشمند تاشو سامسونگ است که برای آینده و با در نظر گرفتن شما طراحی شده است. هسته اصلی خانواده Galaxy Z یک لولای سفارشی و بسیار انعطاف پذیر Corning® Gorilla® Glass Victus® است که به شما امکان می دهد تلفن خود را صدها هزار بار بدون خطر شکستن باز و بسته کنید. حتی می‌توانید پایه‌هایی پیدا کنید که دستگاه‌های سامسونگ را هنگام استفاده از آن‌ها شارژ کنند. اگر از باز کردن سیم‌ها خسته شده‌اید، می‌توانید انواع شارژرهای بی‌سیم برای ماشین یا خانه به شکل پایه، پایه و پد پیدا کنید. گوشی های سامسونگ از شارژ بیسیم با فناوری‌های روز پشتیبانی می کند که می توانید بدون استفاده از کابل و صرفاً با استفاده از یک شارژر بی سیم دستگاه خود را با سرعت خوبی شارژ کنید. طراحی متفاوت و ویژه در کنار بکارگیری متریال با کیفیت در تمامی گوشی های سامسونگ نیز از جمله ویژگی‌هایی است که سبب شده است تا این برند در دنیای گوشی های هوشمند بی‌رقیب باشد.

گوشی سامسونگ Galaxy S معمولا هر سال اولین گوشی دارای تراشه‌ی کوالکام است که وارد بازار می‌شود. متاسفانه، گوشی‌های سامسونگ دارای این پردازنده تنها در آمریکای شمالی به فروش می‌رسند و گوشی‌های Galaxy S در نقاط دیگر دنیا، مجهز به پردازنده‌ی اگزینوس هستند. گوشی‌های سامسونگ Galaxy S21، گلکسی S21 پلاس و گلکسی S21 اولترا در این سری جای می‌گیرند. واضح است که گوشی اولترا، قوی‌ترین و بزرگ‌ترین مدل گوشی‌های سری گلکسی اس ۲۱ است و البته قیمت گوشی سامسونگ Galaxy S21 ultra از سایر گوشی‌های این سری، بالاتر می‌باشد.

آشنایی با سری‌های مختلف گوشی سامسونگ

چه نوجوان باشید و یا چه کهنسال، گوشی سامسونگ زد فیلیپ برای شما جذاب خواهد بود، فرض کنید یک گوشی را از وسط نصف کرده و تا می کنید و در جیب کت خود قرار می دهید، این عجیب ترین حسی است که در طی این سالها در تجربه از تلفن همراه هوشمند سامسونگ داشته اید. تلفن های سامسونگ همچنین اتصال آسانی را برای دستگاه های بی سیم و بلندگوهای بلوتوث شما فراهم می کنند . و اگر به دنبال گوشی سبز و مقرون به صرفه هستید، می‌توانید گوشی‌های گلکسی بازسازی‌شده را که توسط مهندسان سامسونگ بازسازی شده‌اند و با گارانتی تحت پوشش قرار می‌گیرند، با هزینه کمتر خریداری کنید. با سامسونگ شما تجربه دلنشینی از کارایی و استفاده از رابط کاربری روان و بهینه با سخت افزار خود خواهید بود. در جدیدترین رابط کاربری سامسونگ شما میتوانید از مجموعه‌ای از کارهایی که قطعاً به کار شما در طول شبانه روز می آید استفاده کنید.

اطلاع از کشور سازنده گوشی سامسونگ

این خط تولید عمدتاً با در نظر گرفتن هند ساخته شده است که فقط از طریق پلت فرم تجارت الکترونیک فروخته می شود. به گفته سامسونگ، سری M و سری F آن به طور همزمان همزیستی و رشد داشته اند. برای کار با هندزفری، بسیاری از هدست‌های بلوتوث می‌توانند مستقیماً به سامسونگ جدید شما متصل شوند. یا برای گوش دادن به موسیقی، پادکست، یا هر سرگرمی شنیداری دیگری، هدفون های بی سیم زیادی وجود داردبا دستگاه های سامسونگ سازگار هستند.

گوشی موبایل سامسونگ مدل (SM-A135F) Galaxy A13 دو سیم کارت ظرفیت 64/4 گیگابایت

در ابتدا قرار بود گوشی های سری A سامسونگ، میان‌رده‌هایی با کیفیت ساخت دستگاه‌های پرچم دار باشند. از سوی دیگر، مدل‌های سری M آمده بودند تا سبد محصولات رده‌پایین و میان‌رده‌ی این شرکت را تکمیل کنند. اما رفته‌رفته، تفاوت‌های این دو سری کم‌رنگ مجله خبری موبایل مارکت شده و به برخی اختلاف‌ها در جزئیات یا ویژگی‌های ظاهری محدود شده است. به‌عنوان مثال، هیچ‌کدام از گوشی های سری ام به سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر مجهز نیستند؛ درحالی‌که این نوع طراحی در برخی مدل‌های سری آ مانند Galaxy A72 دیده می‌شود.

در زمان خرید گوشی سامسونگ به این نکته توجه داشته باشید که چندین ویژگی مانند دیافراگم دوربین، میزان ISO، اندازه پیکسل، فوکوس خودکار و تعدادی موارد دیگر نیز ضروری است. پیش از پرداختن به انواع گوشی های سامسونگ خوب است که نیم نگاهی به سرگذشت کل این کمپانی داشته باشیم. در سه دهه اول فعالیت خود به ارائه خدمات بیمه و مالی ، بورس اوراق بهادار و خرده فروشی کالا هایی مانند سبزی و برنج میپرداخت.