قیمت گوشی سامسونگ ️ بررسی مشخصات و خرید گوشی سامسونگ دیجی دو

این شرکت از اوایل قرن بیست و یکم گام بزرگی در جهت تولید محصولات دیجیتال برداشت. در این مطلب نگاهی کوتاه به تاریخچه گوشی‌های سامسونگ، مزیت استفاده از گوشی‌های این برند محبوب بازار گوشی‌های تلفن همراه وانواع گوشی سامسونگوهمچنینقیمت گوشی سامسونگداریم. خرید گوشی سامسونگ از سری‌های Galaxy S، Galaxy Note و Galaxy Z برای خیلی‌ها امکان‌پذیر نیست.

  • شما می‌توانید گوشی، لپ تاپ، تبلت و انواع لوازم جانبی مورد نظر خود را با مناسب‌ترین قیمت از مبیت خریداری کنید و در کوتاه‌ترین زمان ممکن آن را تحویل بگیرید.
  • برند مشهور و جهانی سامسونگ یک ابرشرکت چند تابعیتی است که با مدیریتی کره ای در صنایع مختلفی مانند الکترونیک، پوشاک و … فعالیت می کند.
  • این شرکت، سالانه ده‌ها گوشی وارد بازار می‌کند و هر گوشی، عضوی از یک سری گوشی‌های سامسونگ است.
  • گوشی تاشو سامسونگ، گوشی پرچمدار سامسونگ، گوشی میانرده سامسونگ، گوشی قلم دار سامسونگ، گوشی مقرون بصرفه سامسونگ را می توانید تهیه کنید.

به طور کلی هر گوشی از سری M ، در مقابل همتای سری A خود از باتری بزرگتری بهره می برد. اثر انگشت در گوشی های سری A زیر نمایشگر قرار گرفته است اما در سری M اثر انگشت رو دکمه پاور قرار دارد. سامسونگ گوشی های سری A را سه سال پشتیبانی می کند اما مدت زمان پشتیبانی سری M تنها دو سال است.

نکات مهم هنگام خرید گوشی سامسونگ

این شرکت در دهه‌های بعدی، همه نوع وسیله‌ی الکترونیکی را تولید کرد و تمرکز اصلی آن روی تولید قطعات محصولات دیگر شرکت‌ها بود. شرکت سامسونگ هنوز هم این کار را انجام می‌دهد و در حال حاضر، تولید کننده‌ی اصلی‌ صفحات نمایش گوشی‌های هوشمند در دنیا است. ما در اینجا هر چیزی را که لازم است در رابطه با گوشی‌های سامسونگ بدانید، برای شما توضیح خواهیم داد. با خواندن این مطلب تا تصمیم‌گیری در رابطه با خرید گوشی سامسونگ برای شما راحت‌تر خواهد شد. ویژگی اصلی این سری نسبت به سری اس، نمایشگر بزرگتر و پشتیبانی گوشی‌های نوت از قلم لمسی بود.

چرا گوشی سامسونگ؟

بنابراین ارائه بهترین قیمت و همچنین محصولات با کیفیت دارای گارانتی شرکتی از وظایف جدایی ناپذیر مجموعه گوشی پلازاست. بسیاری از دوربین‌های محصولات میان‌رده و حتی ارزان‌قیمت شرکت سامسونگ دارای کیفیت بالایی هستند و می‌توانند نیازهای کاربران خود را در این زمینه فراهم کنند. گوشی سامسونگ سری نوت نیز یکی دیگر از محصولات بالا رده شرکت سامسونگ است که به موفقیت‌های تجاری بزرگی دست یافت. در حال حاضر گوشی‌های سری S یکی از محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین گوشی‌های شرکت سامسونگ به شمار می‌آیند. در واقع یک کاربر با خرید گوشی‌های سامسونگ سری A می‌توانند با بودجه‌ای متوسط تجربه شیرین استفاده از امکانات یک گوشی پرچمدار و قدرتمند را بچشند.

پربازدیدترین اخبار سامسونگ

اگر بخواهیم بهترین گوشی سامسونگ را بین گوشی های مختلفی که امروزه در دسترس است انتخاب کنیم سری اس، سری نوت و سری زد در صدر جدول قرار میگیرند. سری زد یا همان سری تاشو سامسونگ هم توانسته بسیار موفق عمل کند و شاید تنها نظر شخصی من که کمتر به گوشی های تاشو علاقه مندم برگردد اما باز هم اگر بخواهیم بهترین گوشی سامسونگ را در حال حاظر انتخاب کنیم جدیدترین مدل های اس و نوت در صدر و مدل زد بعد از آن ها قرار میگیرد. پرچم داران سامسونگ در سال یک بار معرفی می شوند ولی گوشی های سری A در سال چندین بار معرفی می شوند که در حال حاضر گوشی A04 جدیدترین مدل گوشی سری A سامسونگ می باشد ولی صرفا بهترین گوشی از این سری نیست. A73و A53 بهترین گوشی سری Aو A13 و A23 پرفروش ترین گوشی های سری A می باشند که با قیمتی مناسب در بازار به فروش می رسد.