قیمت گوشی سامسونگ ️ بررسی مشخصات و خرید گوشی سامسونگ دیجی دو

خط تولید این سری از گوشی های سامسونگ با توجه به رویکرد آن ها بسیار پر رونق و شلوغ بکار خود ادامه می دهد، اولین گوشی سری ای سامسونگ گلکسی، Samsung Galaxy Alpha (SM-G850x) بود که در سال 2014 معرفی شد. در سال 1998 گوشی سامسونگ در کشورهایی مانند برزیل ، هنگ کنگ و آمریکای لاتین تولید می شد. محدودیت های کشور کره از نظر توپوگرافی موجب شد تا آن ها در سال 1993 به فکر طراحی و توسعه ی بخش آنتن دهی خود باشند، آن ها با طراحی و تقویت سیستم آنتن دهی گوشی سامسونگ دست به یک انقلاب بزرگ در این زمینه زدند، گوشی هایی با وسعت آنتن دهی بالا که برای هر منطقه ای مناسب بود.

  • شما می توانید پس از تماشای گالری عکس گوشی ها و انتخاب چند گزینه، از بخش مقایسه محصول امکانات و قیمت گوشی های مدنظر خود را مقایسه کرده و انتخاب بهتری داشته باشید.
  • این محصول با دلار وارد می شود و شرکت های وارد کننده مجاز، از مبادی ذی صلاح ارز خود را تامین کرده و نسبت به ورود موبایل به داخل کشور اقدام می کنند.
  • در سایت ایمالز لیست قیمت روز گوشی در انواع مختلف، هر چند ساعت یک‌بار به‌روزرسانی می‌شود.
  • تفاوت بین دوربین‌های پرچمداران و میان‌رده‌ها و گوشی‌های پایین‌رده کم نیست و اگر به دوربین گوشی به عنوان یک معیار مهم فکر می‌کنید، چاره‌ای جز هزینه کردن بیشتر نخواهید داشت.

فرایند قیمت گذاری گوشی در کوک موبایل به تبعیت از قانون واردات و فروش گوشی های هوشمند کشور عزیزمان ایران انجام می شود. تیم فروش ما با در نظر گرفتنفاکتورهای موثر بر قیمت روز گوشیکه در بالا به آنها اشاره کردیم، و با غش کردن به سمت مشتری، سعی کرده است که تا جایی که می تواند قیمت موبایل های عرضه شده خود را کاهش دهد. هر شرکت وارد کننده گوشی پس از پرداخت هزینه های گمرک، ارزش افزوده و مالیات به دولت، طبق قانون این اختیار را دارد که از قیمت هر گوشی 15 درصد سود بگیرد و آن را به عنوانقیمت تمام شدهدر نظر بگیرد. مجلس کشور همچنین مقرر کرد که به شرکت های وارد کننده گوشی موبایل ارز دولتی تخصیص داده شود.

گوشی موبایل هوآوی مدل P50 Pocket دو سیم کارت ظرفیت 256/8 گیگابایت

برندهای نام‌آشنای بازار موبایل ایران اپل، سامسونگ، شیائومی و هواوی هستند. صفحه نمایش‌های بزرگ، کیفیت بالای قطعات سازنده، قدرت بالای پردازنده، پشتیبانی از فناوری‌های نوظهور مثل 5G و استفاده از فناوری‌های تسهیلگر دیگر مثل تشخیص چهره، قابلیت شارژ هرچه سریع‌تر، شارژ بی‌سیم و واترپروف از ویژگی‌های این گوشی‌ها هستند. زومیت یک فروشگاه اینترنتی نیست و تنها قیمت‌های سایر فروشگاه‌ها را برای راحت‌تر کردن فرآیند خرید در اختیار شما قرار می‌دهد.

استفاده از پنل‌های خانواده OLED در بخش نمایشگر گوشی های موبایل نیز سبب افزایش قیمت گوشی خواهد شد. اگر به پردازنده‌های گوشی های اندرویدی دقت کرده باشید نام‌های اسنپدراگون ، کایرین ، اگزینوس و مدیاتک باید برای شما آشنا باشند. این پردازنده‌ها در خانواده‌های مختلفی باقدرت و کاربری‌های متفاوت برای انواع رده‌های قیمتی تولید می‌شوند. فروشگاه هایی که دارای سابقه بلندمدت در زمینه فروش گوشی هستند، می توانند قابل اعتماد باشند و همچنین در هنگام خرید از فروشگاه های اینترنتی به نماد اعتماد الکترونیکی آن حتماً توجه کنید.

چه موقع از سال قیمت گوشی بهتر است؟

قیمت گوشی ‌های موبایل به‌گونه‌ای است که جزو کالاهای باارزش محسوب می‌شود پس نگرانی از اینکه آیا گوشی فرستاده می‌شود یا فروشگاه مطمئن است، در بین خریداران وجود دارد اما بررسی مجوز‌های اخذ شده و امکان رصد مرسوله با کد پیگیری و… کالاتیک این امکان را وجود آورده تا کاربران بتوانند از وضعیت سفارش خود مطلع شوند. در این چهار سال اخیر، قیمت روز گوشی دائماً در حال نوسان است، زیرا به غیراز بالا رفتن دلار، عوامل مختلفی مانند میزان عرضه و تقاضا، سیاست های مربوط به واردات گوشی و تعرفه گمرکی تأثیر چشمگیری بر قیمت گوشی دارند. در کنار تمام این موارد، مشخصات کلی گوشی ازجمله میزان حافظه، قدرت پردازنده، حجم باتری و کیفیت صفحه نمایش همه از عواملی هستند که بر قیمت گوشی تأثیرگذارند و هنگام خرید گوشی باید شما تمام این موارد را در نظر بگیرید. قیمت‌گذاری انواع گوشی‌های بالا رده از جمله پرچمداران اپل، بهترین گوشی سامسونگ، پرچمداران شیائومی و پرچمداران هوآوی بر اساس قابلیت‌ها و ویژگی‌های این گوشی‌ها صورت می‌گیرد و به همین دلیل است که یک مدل مشابه ممکن است قیمت‌های متفاوتی داشته باشد. گوشی های میان رده و گوشی های پایین رده نیز به همین ترتیب قیمت‌گذاری می‌شوند.

مراحل خرید اینترنتی گوشی از مبیت

اگر می‌خواهید گوشی حرفه‌ای برای عکاسی تهیه کنید، می توانید از انواع گوشی های موجود در بازار که به دوربین موبایل معروف هستند یکی را انتخاب کنید. برای مثال گلکسی s22 Ultra سامسونگ یکی از بهترین گوشی در این بخش محسوب می شود. یکی از سر راست ترین آنها، به خصوص در کشور عزیزمان ایران، قیمت دلار است. هر زمان که ارزش دلار بیشتر می شود، قیمت تلفن همراه در هر برندی که باشد نیز افزایش می یابد. خرید گوشی سامسونگ بسیار کار آسانی است زیرا تنها کافیست با فیلتر کردن قیمت ها از سه میلیون به بالا بهترین گوشی سامسونگ را انتخاب کرد تا بتواند نیازهای شما را برطرف کند.

شما چه فکر می‌کنید؟ خرید گوشی برای شما هم هفت خوان بوده و برای انتخاب خود معیارهای سختگیرانه‌ای دارید؟ تجربیات خود را با ما به اشتراک بگذارید. در خرید گوشی به سیستم عامل، پردازشگر، باتری و دوربین پیش از هر فاکتور دیگری دقت کنید. قابلیت دیگری که این روزها به گوشی‌ها اضافه شده، شارژر با قابلیت شارژ سریع یا fast charging است.