قیمت گوشی سامسونگ 100% واقعی + تضمین اصالت و بهترین قیمت انواع گوشی موبایل سامسونگ در بازار

یک گوشی سامسونگ برای پاسخگویی به خواسته ها و نیازهای همه وجود دارد، خواه به دنبال جدیدترین مدل با قابلیت های پیشرفته باشید یا یک تلفن اولیه با عملکردهای ضروری. می توانید مجموعه گوشی های سامسونگ را بسته به رم، حافظه داخلی، اندازه صفحه نمایش، تک سیم کارت یا دو سیم کارت و اندازه دوربین به صورت آنلاین مرور کنید. خرید گوشی سامسونگ را می‌توان یکی از بهترین انتخاب‌ها برای کاربرانی دانست که به تازگی قصد خرید گوشی دارند و یا در نظر دارند تا گوشی موبایل خود را تعویض کنند.

  • در واقع کاربران محصولات این سری قادر هستند با قلم منحصربه‌فرد آن به کارهایی حرفه‌ای و مهندسی پرداخته و از امکانات فوق‌العاده آن بهره ببرند.
  • با توجه به این موضوع که دارسو یکی از به روز ترین فروشگاه های اینترنتی کالای دیجیتال است، در این راستا همواره تلاش نموده تا با خدماتی همچون خوش قیمتی، تخفیفات شگفت انگیز و خدماتی ویژه در کنار همراهان و اعضای خانواده بزرگ دارسو، به خدمات رسانی خود ادامه دهد.
  • وقتی به سری گلکسی اس فکر می کنید، کیفیت ساخت در مقایسه با مدل های فعلی سری A به طور مداوم بالاتر است.

برای مشاهده قیمت انواع گوشی سامسونگ و خرید آنها می توانید به فروشگاه اینترنتی موبایل سامسونگ مراجعه کنید. ابتدایی ترین گوشی سری S سامسونگ در سال 2010 روانه ی بازار شد، صفحه نمایش سوپر امولد در کنار دوربین 5 مگاپیکسلی و اندروید 2.1 از مشخصه های بارز این سری بود. از سال 2010 تا به امروز به فاصله ی یک سال یکبار مدل جدید از سری S سامسونگ به بازار عرضه می شود که آخرین آن ها S10 plus است. این گوشی سامسونگ دارای دو دوربین 16 و 12 پیکسلی است و از اندروید 9.0 نیز پشتیبانی می کند. شرکت اپل که از رقبای قدرتمند سامسونگ است، برای همه نامی آشناست و نیازی به تعریف ندارد، چراکه گوشی های آن همواره در رتبه اول قرار دارند و حرفی برای گفتن ندارند.

گارانتی آکاموند را می‌توان در حال حاضر بهترین گارانتی گوشی‌‌‌های سامسونگ در ایران نامید که خدمات بسیار خوبی به کاربران ارائه می‌دهد. اولین گوشی‌های این سری فروش چندانی نداشتند، اما امسال با ورود گوشی هایی مانند Z Fold 3 و Z Philip 3، فروش این بخش از بازار را در اختیار گرفت. در واقع این گوشی‌ها به‌واسطه داشتن قدرتمندترین تراشه‌های بازار، عملکرد فوق‌العاده سریع، بهره مندی از فناوری شارژ سریع و نمایشگرهای با کیفیت از سری‌های دیگر سامسونگ گرانتر هستند. گوشی‌های هوشمند سامسونگ خیلی زود موفق شدند به محبوبیت بالایی دست پیدا کنند و مورد توجه بسیاری از علاقه‌مندان به دنیای تکنولوژی قرار بگیرند. گروه سامسونگ در سال ۱۹۳۸ توسط لی بیونگ چول، به‌عنوان یک شرکت بازرگانی تأسیس شد و طی ۳ دهه نخست، فعالیت‌های خود را در حوزه‌های ارائه خدمات مالی و بیمه، مبادلات اوراق بهادار و خرده‌فروشی گسترش داد و در اواخر دهه ۱۹۶۰ وارد صنعت دیجیتال گردید.

گلکسی اس 22 اولترا سامسونگ 5G

تعداد پیکسل‌های بیشتر به معنی اندازه تصویر بزرگ‌تر است، که در یک صفحه نمایش کوچک واضح‌تر دیده می‌شود. علاقه‌مندان به عکاسی خواهان دوربین با سنسور ۱۲ یا ۱۶ مگاپیکسل با دیافراگم f/2.0 یا پایین‌تر برای عکاسی سریع حتی در نورهای کم می‌باشند. یک عکاس معمولی می‌تواند حتی با یک دوربین ۸ یا ۱۲ مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.0 یا f/2.2 کار کند. بله – شما با خرید از فروشگاه گوشی شاپ می توانید به صورت اقساطی و حتی بدون چک، گوشی هوشمند موردنظر خود را خریداری کنید. در صورتی که در بودجه محدودیت نداشته باشید و به دنبال یه گوشی سامسونگ با سخت افزار و دوربین عالی باشید میتوانید در گوشی های پرچم دار به دنبال گوشی مورد نظر خود باشید .

متاسفانه به دلیل اینکه شرکت سامسونگ خواستار عرضه گوشی‌هایی با قیمت مناسب و کیفیت بالاتر برای تمامی اقشار جامعه است مجبور به حذف یکسری از آیتم ها مانند هندزفری و شارژ شده است. علاوه بر فناوری های جدید و کیفیت ساخت، می توان انتظار عملکرد بهتری را با گوشی های سری S نیز داشت. سامسونگ معمولاً از SoC های خود از سری Exynos در اروپا و همتایان Snapdragon خود در ایالات متحده استفاده می کند.

گوشی های سری A سامسونگ

درواقع این تنها گوشی‌های بالارده شرکت سامسونگ نیستند که دارای دوربین‌های عالی هستند. خرید آنلاین گوشی‌های سامسونگ از سایت‌های معتبری همچون ایسل نیز یکی از بهترین گزینه‌ها برای خرید این محصولات به شمار می‌آید. مدل‌های گوناگون گوشی سامسونگ با توجه به امکانات خارق‌العاده و قیمت مناسب می‌توانند گزینه‌ای عالی برای کاربران باشند. همچنین ما گوشی های سامسونگ سری M را برای مشاغلی همچون رانندگان تاکسی‌های اینترنتی که زمان زیادی از گوشی‌های خود استفاده می‌کنند نیز توصیه می‌کنیم. از گوشی‌های محبوب این سری نیز می‌توان به گوشی‌های M32، M12، M21s و M62 اشاره کرد.

هنگامی که میخواهید قیمت گوشیانجام دهید و گوشی جدیدی انتخاب کنید، راه های زیادی وجود دارد که می توانید تجربه گوشی هوشمند خود را افزایش دهید. اگر اغلب متوجه می‌شوید که از تلفن گلکسی جدیدتان در ماشین استفاده می‌کنید، برای ناوبری و تماس‌های هندزفری روی پایه تلفن خودرو سرمایه‌گذاری کنید. در هر یک از این شبکه‌ها شما می توانید تجربه پرسرعت ای از اینترنت قوی در گوشی سامسونگ خودتان داشته باشید. قطعاً اینترنت پرسرعت در گوشی هوشمند یکی از ملاک های شما در خرید یک تلفن همراه است و این همان چیزی است که در تلفن های سامسونگ پیدا خواهید کرد.

آیفون ۱۲ پرو مکس با توجه به قدرت عملکرد و کیفیت بهتر تصویر، در مقابل گلکسی اس ۲۱ اولترا برتری داشته و طراحی ظاهری آن با لبه‌های تخت، جذاب‌تر، با دوام‌تر و خوش دست‌تر است. برخی از مدل‌های این گوشی حتی توانسته‌اند به لحاظ قدرت سخت‌افزاری در حدواندازه‌های گوشی‌های بالا رده ظاهر شوند. پس از درگذشت لی بیونگ چول در سال ۱۹۸۷، این شرکت عظیم به چهار بخش مستقل به نام‌های گروه سامسونگ، گروه شینسگائه، گروه سی‌جی و گروه هانسول تقسیم شد. در میان رده ها، سامسونگ نیز جرأت می کند تا در سال 2022 از پردازنده های خود استفاده کند.

گوشی موبایل سامسونگ Galaxy A33 5G ظرفیت 128 گیگابایت – رم 6 گیگابایت

به‌عنوان مثال، هیچ‌کدام از گوشی های سری ام به سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر مجهز نیستند؛ درحالی‌که این نوع طراحی در برخی مدل‌های سری آ مانند Galaxy A72 دیده می‌شود. در سال 2021 سامسونگ سری گلکسی S21 را معرفی کرد و برای سال جدید میلادی نیز سری گلکسی S22 معرفی شد که شامل سه گوشی هوشمند گلکسی S22، گلکسی S22 پلاس و گلکسی S22 اولترا می‌شود. هر یک از این سه مدل از دوربین‌هایی توانمند، تراشه‌ای با توان پردازشی بسیار بالا و کیفیت ساخت فوق العاده‌ای برخوردار هستند و درواقع در میان پرچم‌داران تمام عیار اندرویدی قرار می‌گیرند. گوشی های سری Z سامسونگ از سال 2019 وارد سبد محصولات سامسونگ شدند تا خلاقیت و جسارت این شرکت در تولید گجت‌های متفاوت را به نمایش بگذارند.

، همیشه از پردازنده‌های قدرتمند، دوربین و نمایشگر حرفه‌ای در طراحی و ساخت محصولات خود استفاده می‌کند. سامسونگ اولین شرکتی است که صفحه نمایش‌های منحنی را در گوشی‌های خود ساخته است و اولین برندی است که حسگر ضربان قلب و اثر انگشت را روی گوشی‌های خود اضافه کرد. قیمت موبایل سامسونگ که دارای این امکانات باشد نسبت به بقیه مدل‌ها بیشتر است.