قیمت گوشی سامسونگ 100% واقعی + تضمین اصالت و بهترین قیمت انواع گوشی موبایل سامسونگ در بازار-اصفهان موبایل مارکت

در ادامه، در رابطه با مهم‌ترین سری‌های گوشی سامسونگ و ویژگی‌هایی که هر سری را خاص می‌کند، صحبت خواهیم کرد. واضح است که شرکتی به بزرگی سامسونگ فقط گوشی هوشمند تولید نمی‌کند این شرکت، محصولاتی مثل تبلت، لپ‌تاپ، پرینتر، اسپیکر، هدفون، دوربین، ماشین ظرف‌شویی، تستر، تلویزیون، اسپلیت و بسیاری دستگاه‌های الکترونیکی دیگر را تولید می‌کند. در مجموع می‌توان گفت که اگر هر نوع وسیله‌ی الکترونیکی داشته باشید، احتمالا برند سامسونگ آن را نیز می‌توانید پیدا کنید. برند مطرح سامسونگ در ایران واردکنندگان رسمی متعدد و فعالی دارد که معمولا با فاصله‌ی کمی پس از عرضه‌ی جهانی گوشی های جدید سامسونگ، در کشورمان قابل خرید می‌شوند. چنان‌چه هنگام خرید گوشی های سامسونگ، نسخه‌ی دارای گارانتی را تهیه کنید می‌توانید از مواردی مانند اصل بودن گوشی و رجیسترشده بودن آن مطمئن باشید.

سری 2021 پرچمداران این برند همگی تنها با یک کابل شارژ عرضه شدند و به همراه خود حتی آداپتور نیز نداشته‌اند اما مدل‌های میان رده سامسونگ همچنان با آداپتور همراه‌اند و جای نگرانی برای کاربران وجود ندارد. شرکت اپل که از رقبای قدرتمند سامسونگ است، برای همه نامی آشناست و نیازی به تعریف ندارد، چراکه گوشی های آن همواره در رتبه اول قرار دارند و حرفی برای گفتن ندارند. اگر به دنبال خرید گوشی سامسونگ اقتصادی و مقرون به صرفه هستید که از قابلیت های خوبی برخوردار باشند، می توانید گوشی های سری A سامسونگ را انتخاب کنید. گوشی های این سری، در دسته میان رده ها قرار دارند که از مشخصات بارز آن ها می توان به طراحی زیبا و لوکس و همچنین عمر طولانی باتری اشاره کرد.

  • کارخانه اصلی سامسونگ در کشور ویتنام قرار دارد که گوشی های هوشمند سامسونگ را تولید می کند.
  • بنابراین، اگر به وجود منوهای فارسی در گوشی سامسونگ اهمیت می‌دهید، باید یکی از رام‌های ایران، امارات، هند یا عربستان را روی گوشی فلش کنید.
  • محصولاتی که از طریق گوشی شاپ خریداری می کنید دارای گارانتی معتبر هستند و شما می توانید از اصالت آن ها مطمئن شوید.
  • این گوشی های موبایل، از نظر رنج قیمتی بسیار متفاوت بوده و برای اکثریت افراد با موقعیت های گوناگون از نظر اقتصادی، دستگاه های با کیفیت ارائه می دهد.
  • هر یک از این سری‌هایی که نامشان ذکر شد دارای ویژگی‌های مخصوص به خود هستند و برای بازه‌های مختلف قیمتی در نظر گرفته شده‌اند.

در حال حاضر گوشی گلکسی S22 Ultra, S22 plus, S22 جدیدترین گوشی های سامسونگ از سری S و گلکسی Z Fold4 و Z Flip4 جدیدترین گوشی های سری Z یا همان سری تاشو سامسونگ در بازار می باشند. شما می توانید این گوشی ها را از طریق همین صفحه به صورت اینترنتی خریداری کنید یا برای اطلاع از شرایط خرید حضوری با کارشناسان فروش نمایندگی گوشی موبایل سامسونگ در ایران تماس بگیرید. سامسونگ هر سال مدل های جدید گوشی هوشمند خود را با امکانات و ویژگی های جدید روانه بازار می کند.

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A23 SM-A235 دو سیم کارت ظرفیت 128 گیگابایت و رم 4 گیگابایت

تراشه‌هایی که سامسونگ برای استفاده در گوشی‌های هوشمند تولید می‌کند، تحت برند اگزینوس ساخته می‌شوند. این تراشه‌ها، معمولا قابلیت‌های ضعیف‌تری در مقایسه با تراشه‌های کوالکام دارند. شرکت سامسونگ به منظور صرفه‌جویی در هزینه‌ها، بعضی از گوشی‌هایش را با تراشه‌های کوالکام و بعضی دیگر را با تراشه‌های اگزینوس وارد بازار می‌کند.

شرکت سامسونگ الکترونیکس از سال ۱۹۷۷ فعالیت خود را در سئول، پایتخت کره جنوبی آغاز کرد. این شرکت در سال ۱۹۸۸ پس از دو سال تحقیق و توسعه، گوشی ناموفق SH-100 را روانه بازار کرد. شرکت کره‌ای از آن زمان تا سال ۲۰۰۹ توفیق چندانی در زمینه‌ی تولید موبایل به دست نیاورد. در سال ۲۰۰۹ اولین موبایل سامسونگ با نام سامسونگ گلکسی رونمایی شد تا آغازی بر اوج گیری سامسونگ در دنیای موبایل باشد. شاید به همین دلیل باشد که دیگر هیچ‌وقت گلکسی از نام گوشی های سامسونگ حذف نشد. سامسونگ و هواوی در رأس شرکت‌هایی قرار داشتند که اولین گوشی‌های تاشونده را به دنیا معرفی کردند.

،ارزش خرید گوشی تاشو سامسونگ را شما تعیین می کنید که آیا این گوشی متناسب با نیازهای شما طراحی شده است یا خیر ممکن است یک گوشی تاشو برای شما به درستی کار نکند اما برای دیگری بسیار لازم باشد. Galaxy S از جمله سری‌هایبالا ردهسامسونگ محسوب می‌شود و همواره گوشی‌های قدرتمندی را ارائه کرده که قیمت بالایی دارند. گوشی های سامسونگ شامل سری‌های مختلفی می‌شوند و قیمت گوشی در هر سری متفاوت است؛ گلکسی اس، گلکسی نوت و گلکسی A از جمله شناخته شده‌ترین و پرطرفدارترین گوشی های سامسونگ محسوب می‌شوند که هر ساله مدل‌های جدید را با بروزترین تکنولوژی‌ها به کاربران عرضه می‌کنند. سری ای مجله خبری موبایل مارکت جز میان رده های این برند شناخته می شود، هدف از تولید این نوع میان رده ها توسط سامسونگ این است که هر کس با هر بودجه ای بتواند یک گوشی سامسونگ کارآمد داشته باشد. خط تولید این سری از گوشی های سامسونگ با توجه به رویکرد آن ها بسیار پر رونق و شلوغ بکار خود ادامه می دهد، اولین گوشی سری ای سامسونگ گلکسی، Samsung Galaxy Alpha (SM-G850x) بود که در سال 2014 معرفی شد. این سری از تلفن های همراه که به تلفن های هوشمند نیز نامیده می شوند از نرم افزارهای مدیریتی خود سامسونگ بهره می برند، در کنار این ها نرم افزارهای کاربردی مانند Gmial ، GPS و …

فروشگاه اینترنتی موبایل 7

در این راستا این فروشگاه در مقایسه با بسیاری از فروشگاه های دیگر چندین راهبرد را در پیش گرفته که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد. حتی این برند گوشی‌های پایین‌رده و اقتصادی نیز تولید می‌کند که کاربران هدف خاص خود را دارد. برای اینکه بتوانید از بهترین مشخصات گوشی سامسونگ استفاده کنید باید قبل از خرید بودجه خود را مشخص کرده و سپس مشخص کنید که دقیقاً چه قابلیتی برای شما در خرید مهم‌ترست. از مزایای این دستگاه می توان خوش دست بودن و دوربین سلفی قوی و همینطور باتری معقول ان را نام برد و تنها عیب آن بدنه پلاستیکی آن را میتوان نام برد. اگر میخواهید یک موبایل خوش دست و به روز را داشته باشید فرصت خرید گوشی موبایل سامسونگ S20 FE با حافظه 128 گیگ رم 8 را از دست ندهید.

اگر می خواهید یک دستگاه خاص و منحصر به فرد داشته باشید که از ترکیب پردازنده بسیار قوی ساخته شده باشد . این گوشی موبایل توانست با ویژگی های خارق العاده ی خود مانند صفحه نمایش سوپر آمولد، وزن 229 گرمی و باتری لیتیوم یونی 5000 میلی آمپری خود، در مدت زمان کوتاهی، کاربران بی شماری را به خود جلب کند. در حال حاضر کمپانی سامسونگ به عنوان یکی از بزرگترین شرکت های تولیدکننده ی محصولات الکرونیکی و گوشی های موبایل در سطح جهانی مطرح بوده و در زمینه ی تولید لوازم مختلفی ماندد باتری، چیپست، فلش مموری، هارد و عرضه آن ها به کمپانی هایی مانند اپل، سونی، نوکیا و … طراحی این محصول نسبت به نسل قبل خود یعنی گلکسی زد فولد ۲ تفاوت چندانی نداشته است. این جنس‌‌ها می‌توانند ضربات از ارتفاع ۲ تا ۳ فوت را تحمل کنند، در حالی که انواع از جنس شیشه مطمئناً خرد خواهند شد.

نوشتن مقاله‌ای که کل محصولات سامسونگ را پوشش دهد، کاری بسیار دشوار است. سامسونگ برای فروش گوشی‌های خود در بازار ایالات متحده و چین بایستی حتماً آنها را به تراشه اسنپدارگون مجهز کند، اما در سایر بازارهای جهانی تراشه اختصاصی اگزینوس خودش را بکار می‌گیرد. شما از طریق بخش پرسش و پاسخ می‌توانید سوالات خود را از کارشناسان و دیگر کاربران و دارندگان گوشی های سامسونگ بپرسید.