قیمت گوشی سامسونگ 100% واقعی + تضمین اصالت و بهترین قیمت انواع گوشی موبایل سامسونگ در بازار-اصفهان موبایل مارکت

برای ارتقاء به یک گوشی سامسونگ و لذت بردن از سرگرمی‌هایی که قبلاً هرگز نبوده‌اند، می‌توانید همه انواع گوشی‌های سامسونگ را که به صورت آنلاین در دسترس هستند، بررسی کنید. خرید گلس محافظ صفحه نمایش با کیفیت برای سامسونگ گزینه‌ای است که شما قطعاً به دنبال آن هستید. باتری‌های طولانی‌مدت و شارژ سریع آن‌ها می‌توانند شما را حتی در حال حرکت با شارژرهای قابل حمل وصل نگه دارند . بسیاری از گوشی‌های گلکسی سامسونگ قابلیت عکاسی با چند لنز را نیز ارائه می‌کنند تا بتوانید خاطرات خود را با تصاویر باکیفیت ثبت کنید. پیش‌تر تمامی گوشی های سامسونگ به همراه آداپتور، کابل شارژ، هندزفری سیم دار و یک قاب محافظ به بازار عرضه می‌شدند، اما چندی است که به پیروی از یک ترند جهانی اکثریت این موارد از جعبه گوشی های سامسونگ حذف شده است.

  • با هر مدل بالاتر، گوشی کمی بزرگ‌تر و قدرتمندتر می‌شود و دوربین بهتری دارد.
  • خرید گوشی سامسونگ را می‌توان یکی از بهترین انتخاب‌ها برای کاربرانی دانست که به تازگی قصد خرید گوشی دارند و یا در نظر دارند تا گوشی موبایل خود را تعویض کنند.
  • قیمت گوشی سامسونگ سری گلکسی نوت با توجه به پرچمدار بودن در حال حاضر جز گران ترین در بین دیگر برندها شناخته می شود.
  • شرکت سامسونگ در گوشی های خود طبق هر کاربرد از متریال ، سخت افزار و دوربین های مختلفی استفاده کرده است که بازه قیمتی بین 4 میلیون تا 30 میلیون دارند .
  • سری 2021 پرچمداران این برند همگی تنها با یک کابل شارژ عرضه شدند و به همراه خود حتی آداپتور نیز نداشته‌اند اما مدل‌های میان رده سامسونگ همچنان با آداپتور همراه‌اند و جای نگرانی برای کاربران وجود ندارد.

از آن‌جایی که بازار هدف این محصولات کاربران متمول و طرفداران آخرین فناوری‌های روز است، قیمت مجله خبری موبایل مارکت در سری‌های مذکور نسبتا بالا بوده و امکان خرید آن‌ها برای بسیاری از اقشار جامعه وجود ندارد. سامسونگ یکی از شناخته شده ترین برندها در صنعت تولید گوشی های هوشمند است. با اینکه در آن سالها سامسونگ فروش خوبی نداشت، ولی هر ساله یکی دو مدل گوشی به بازار عرضه می‌کرد و چشم به امید روزی داشت که بخش موبایل سامسونگ به یکی از منابع اصلی درآمد شرکت تبدیل شود. شرکت سامسونگ به عنوان یکی از بهترین تولید کننده های گوشی های موبایل هوشمند در سپتامبر ۲۰۲۰ با معرفی یکی از محصولات سری اس یعنی گوشی موبایل اس 20 اف ای S20 FE 5G یک شوک جالب به بازار موبایل وارد کرد. دستگاهی که چون حرف S را با خود حمل می کرد توقع از آن بالا بوده و تا به حال فروش خیلی خوبی هم داشته است . شرکت سامسونگ با توجه به نیاز ها و سلیقه های مختلف کاربران اقدام به ساخت سری گوشی های زیادی کرده است که یکی از جذاب ترین های سری Z می باشد .

اما تنها ویژگی گوشی های سامسونگ نمایشگر با کیفیت نیست بلکه دوربین‌های قدرتمند با قابلیت‌های ویژه و به‌روز نیز از جمله امکاناتی است که سامسونگتوانسته است بسیار در آن قدرتمند ظاهر شود. تلویزیون‌های این کمپانی توانستند بسیار محبوب واقع شوند و تا سال 1976، این برند توانست یک میلیون تلویزیون سیاه و سفید را به فروش رساند. تولید تلویزیون‌های رنگی ساخت سامسونگاز سال 1977 کلید خورد و این کمپانی توانست به واسطه تلویزیون‌های خود در جای جای جهان محبوب واقع شود. گوشی سامسونگ یکی از پنج زیر شاخه ی اصلی سامسونگ است که بعد از سال ها گذراندن طرح های R&D در بخش الکترونیک و مخابرات توانست در سال 1986 اولین گوشی سامسونگ را که برای داخل اتومبیل بود را طراحی و روانه ی بازار سازد.

از دیگر مزایای فروشگاه مبیت می‌توان به اطلاعات فنی دقیق و بررسی‌های تخصصی مرتبط با انواع گوشی موبایل، هدفون و لوازم جانبی از جمله پاوربانک اشاره کرد، که شما را در تجربه خریدی بی‌نظیر همراهی می‌کند. ما در مبیت این امکان را فراهم ساخته‌ایم تا شما کامل‌ترین پکیج لوازم جانبی گوشی خود را به راحتی و در یک دسته‌بندی جداگانه بیابید و در کوتاه‌ترین زمان ممکن خرید خود را از گارد و گلس گرفته تا شارژر اصلی یا پاوربانک و هدفون متناسب با گوشی خود انجام دهید. بطور کلی هدف همیشه در مبیت جلب رضایت کاربران بوده است؛ چه کسانی که به صورت عمده و برای فروشگاه حضوری خود خرید می‌کنند و چه کاربرانی که به صورت جزئی خرید می‌کنند. سری Galaxy S را می توان بهترین، با کیفیت ترین و قوی ترین گوشی های سامسونگ دانست.

Samsung Galaxy A40 4/64GB Mobile Phone

پیشرفت نمایشگرهای OLED انحناپذیر باعث شد تب تولید گوشی تاشونده در سال ۲۰۱۸ و ۲۰۱۹ بالا بگیرد. سامسونگ و هواوی در رأس شرکت‌هایی قرار داشتند که اولین گوشی‌های تاشونده رو به دنیا معرفی کردند. گلکسی زد فلیپ و گلکسی Z Fold2 از جمله گوشی های جدید سامسونگ از سری Z با نمایشگر تاشونده هستند. با این حال، در مقایسه با سری S، مدل‌های A جدید سامسونگ باتری‌های بزرگ‌تری را ارائه می‌کنند. در حالی که گلکسی اس 22 باتری تنها 3700 میلی آمپر ساعت ارائه می دهد، سازنده 5000 میلی آمپر ساعت در هر دو A53 و A33 بسته بندی می کند. سری سامسونگ گلکسی که با سلیقه طراحی شده و دارای ویژگی های فراوانی است، به دلیل ویژگی های کاربر پسند و عملکرد کارآمد خود شناخته شده است.

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy S21 Ultra 5G SM-G998B/DS دو سیم کارت ظرفیت 256 گیگابایت و رم 12 گیگابایت

با به‌روز کردن تنظیمات محصولات خود، به ما کمک کنید پیشنهادات بهتری برایتان ارائه دهیم. این محصول فعلا موجود نیست، ایمیل و شماره موبایل خود را وارد نمایید، به محض موجود شدن به شما اطلاع میدهیم. تمام مطالب سايت مرجع موبایل ایران (mobile.ir) تحت قانون حقوق مولفين است.

اگر به دنبال یک تلفن همراه هستید، ممکن است بخواهید یک گوشی سامسونگ جدید بخرید. گوشی‌های سامسونگ از سیستم‌عامل اندروید استفاده می‌کنند – که به دلیل سهولت ناوبری و انعطاف‌پذیری آن‌ها معروف است. این سری از گوشی های سامسونگ که مجموعه از قدرتمند از فبلت های مبتنی بر اندروید هستند توسط بخش سامسونگ الکترونیک طراحی و عرضه شده اند. این گوشی های خوش دست و خوش سیما با قلم های حساس به فشار Wacom به دست مشتریان می رسند که دارای برنامه های طراحی و نقاشی و به اصطلاح scrapbooking هایی هستند که به کاربر امکان استفاده ی بیشتر از تمام صفحه را می دهد. اولین گوشی سامسونگ با تکنولوژی GSM مدل SGH-100 بود که نتوانست آنچنان که باید در مقابل حریف های قدر خود از مدل های مختلفنوکیا و موتورلا دوام بیاورد، آن هم فقط به دلیل طراحی ضعیف تر نسبت به رقبا. در سال 1998 مدل SGH-600 با بهره گیری از عملکرد کم مصرف توانست موفقیت های زیادی را بدست آورد.

نمایشگر همیشه روشن در اکثر گوشی‌‌‌ های سامسونگ که به پنل اولد مجهز شده‌اند وجود دارد؛ این ویژگی نوتیفیکیشن‌ها را وقتی صفحه خاموش است نشان می‌دهد و به نوعی شما را از چراغ نوتیفیکیشن بی‌نیاز می‌کند. تمام اطلاعات شما تنها برای روند سفارشات شما مورد استفاده قرار خواهد گرفت و فروشگاه آسیاتل تضمین میکند این اطلاعات بوسیله قوی ترین سیستم های امنیتی محافظت می شوند. همونجوری که اپل طرفداران خاص خودش رو داره، تو بین خریداران گوشی های اندرویدی بازار ایران، برند سامسونگ هم از محبوبیت بالایی برخورداره… وزن گوشی ای ۵۲ ، ۱۸۹ گرم و جنس بدنه از نوع پلاستیک براق هست که جای انگشت روی دستگاه می ماند . دوربین دستگاه تشکیل شده از یک لنز واید ۶۴ مگاپیکسلی ، یک لنز ۱۲ مگاپیکسلی اولترا واید با قابلیت عکاسی تا ۱۲۳ درجه ، یک لنز ۵ مگاپیکسل ماکرو برای عکاسی از فاصله نزدیک و یک لنز تشخیص عمق ۵ مگاپیکسلی . سرعت بسیار بالاتری را برای استفاده از اینترنت، دانلود برنامه های موردنظر و …

از نظر دوربین نیز هر 2 کیفیت یکسانی را برای عکس و ویدئو فراهم می کنند. این دستگاه دارای 2 نسخه ی اروپایی و جهانی می باشد که چیپست به کار رفته در نسخه ی اروپایی از نوع اگزینوس 2200 و چیپست به کار رفته در نسخه ی جهانی آن از نوع اسنپدراگون می باشد. سایت ما بستر ایمنی را برای تصمیم گیری بهتر شما در هنگام انتخاب محصول، بهینه کردن زمان و هزینه هایتان را ایجاد کرده است. به حساب خود وارد شوید یا ثبت نام کنید تا بتوانید سریعتر خرید کرده، از وضعیت خرید خود آگاه شده و تاریخچه سفارشات خود را مشاهده نمایید. در سال 2021، Samsung Z Fold3 و Samsung Z Flip3 امکانات بیشتری را ارائه کردند، که باریکتر و سبک تر از مدل های قبلی با دوام بیشتر در برابر آب، به علاوه سازگاری با قلم S طراحی شده بودند.