قیمت گوشی سامسونگ 14 آذر + خرید اینترنتی مبیت

ایده‌ی ساخت یک گوشی بسیار بزرگ مجهز به یک قلم الکترونیک، ایده‌ای دیوانه‌وار به نظر می‌رسد اما سامسونگ این ایده را به بهترین شکل ممکن عملی کرد. در دهه‌ای که گذشت، نمی‌توانید سالی را بیابید که در آن، سری گلکسی اس سامسونگ، حداقل یک نامزد در میان نامزدهای گوشی اندرویدی برتر سال نداشته بوده باشد. به علاوه، گوشی‌های این سری سامسونگ، معمولا همه‌ساله از پرفروش‌ترین گوشی‌های اندرویدی موجود در بازار هستند. در دهه‌های ۱۹۹۰ و ۲۰۰۰، شرکت سامسونگ، آهسته آهسته راه خود را به بازار گوشی‌های موبایل باز کرد.

  • سامسونگ جزو معدود برندهایی است که برای بازارهای مختلف، انواع گوشی در کلاس‌های متفاوت را طراحی و تولید می‌کند.
  • هنگامی که میخواهید قیمت گوشیانجام دهید و گوشی جدیدی انتخاب کنید، راه های زیادی وجود دارد که می توانید تجربه گوشی هوشمند خود را افزایش دهید.
  • این گوشی سامسونگ دارای دو دوربین 16 و 12 پیکسلی است و از اندروید 9.0 نیز پشتیبانی می کند.
  • همچنین دوربین سلفی ۴۰ مگاپیکسلی این گوشی کیفیت بسیار بالایی در ثبت عکس‌های سلفی دارد.

صفحه نمایش گوشی یک پنل 8 اینچی از نوع AMOLED 2X است که تصاویری با وضوح 3088 در 1440 را نمایش می دهد. برای پردازش داده ها در Z Flip 4 از تراشه کوالکام Snapdragon 8+ Gen 1 که جزء جدیدترین پردازنده های موجود در بازار است، استفاده کرده اند و رابط کاربری One UI 4.1.1 با اندروید نسخه 12 این گوشی را به یک محصول همه چیز تمام تبدیل کرده است. سامسونگ برای فروش گوشی‌های خود در بازار ایالات متحده و چین بایستی حتماً آنها را به تراشه اسنپدارگون مجهز کند، اما در سایر بازارهای جهانی تراشه اختصاصی اگزینوس خودش را بکار می‌گیرد.

گوشی کت

در همان زمان‌ها، شرکت سامسونگ یک سری گوشی سامسونگ را با سیستم‌های عامل متنوعی شامل سیمبین، ویندوز و … برای خرید گوشی های موبایل سامسونگ از کاربران به صفحهگوشی های سامسونگ فروشی کاربرانمراجعه نمایید. برای خرید گوشی های موبایل سامسونگ از کاربران به صفحه گوشی های سامسونگ فروشی کاربرانمراجعه نمایید. در وصف کیفیت گوشی‌های موبایل سامسونگ همین بس که شرکت‌هایی مانند گوگل و اپل در بسیاری از محصولات خود از نمایشگرهای شرکت سامسونگ استفاده کرده‌اند. حسگرهای ۴۸، ۶۴ و ۱۰۸ مگاپیکسلی سامسونگ در بسیاری از پرچمداران سایر برندها به کار رفته است و این خود نشان از تأثیر شگرف سامسونگ در صنعت موبایل دارد. گوشی های سری گلکسی ام مانند گلکسی ام 51 با تمرکز بر باتری و شارژدهی طراحی شده اند.

گلکسی A12 سامسونگ

برای آشنایی بیشتر با بهقیمت انواع گوشی سامسونگ، بد نیست بررسی کوتاهی از روند طراحی محصولات این شرکت داشته باشیم. از تاریخچه که بگذریم باید گفت این کمپانی امروزه به عنوان یکی از بزرگترین شرکت‌های تولید کننده گوشی هوشمند می‌باشد که به دلیل تولید محصولاتی باکیفیت، از شهرت فراوانی برخوردار است. اما قیمت گوشی‌ های سامسونگ چقدر است؟ یا اینکه آخرین مدل گوشی سامسونگ را از کجا می توانیم خریداری کنیم؟ برای پاسخ به این سوالات پیشنهاد می‌کنیم حتما این مقاله را تا آخر با دقت مطالعه کنید. گرچه قیمت به تنهایی مورد توجه نیست با این حال، فقط مدل دارای بالاترین امتیاز را خریداری نکنید، زیرا ممکن است بسته به نیاز خود یکی از مدل‌های دیگر را متناسب با خود داشته باشید. همه‌ این‌ها به شما بستگی دارد که می‌خواهید چه مقدار هزینه کنید برای بررسی آسان‌تر و یافتن مورد مناسب برای نیازهای شما، می‌توانید از سایت‌های معتبر مانند کالاوما قیمت انواع گوشی سامسونگ و دیگر موارد آن را ببینید. با این حال، در مقایسه با سری S، مدل‌های A جدید سامسونگ باتری‌های بزرگ‌تری را ارائه می‌کنند.

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A13 (SM-A137F) دو سیم کارت ظرفیت 128/4 گیگابایت

این گوشی نسبت به نسل قبلی خود به‌روزرسانی‌های جالبی را دریافت می‌کند، از جمله سخت‌افزار داخلی سریع‌تر، باتری بزرگ‌تر و به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری بیشتر. برای سال 2022، سامسونگ در حال ایجاد چند تغییر کلیدی در سری گلکسی A است. اول از همه این واقعیت است که مدل‌های میان‌رده گلکسی A مانند گوشی‌های پرچمدار سامسونگ، چهار به‌روزرسانی تضمینی سیستم‌عامل اندروید را به همراه پنج سال به‌روزرسانی امنیتی دریافت خواهند کرد. چه نوجوان باشید و یا چه کهنسال، گوشی سامسونگ زد فیلیپ برای شما جذاب خواهد بود، فرض کنید یک گوشی را از وسط نصف کرده و تا می کنید و در جیب کت خود قرار می دهید، این عجیب ترین حسی است که در طی این سالها در تجربه از تلفن همراه هوشمند سامسونگ داشته اید.