قیمت گوشی سامسونگ 14 آذر + خرید اینترنتی مبیت

به‌عنوان مثال، هیچ‌کدام از گوشی های سری ام به سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر مجهز نیستند؛ درحالی‌که این نوع طراحی در برخی مدل‌های سری آ مانند Galaxy A72 دیده می‌شود. در سال 2021 سامسونگ سری گلکسی S21 را معرفی کرد و برای سال جدید میلادی نیز سری گلکسی S22 معرفی شد که شامل سه گوشی هوشمند گلکسی S22، گلکسی S22 پلاس و گلکسی S22 اولترا می‌شود. هر یک از این سه مدل از دوربین‌هایی توانمند، تراشه‌ای با توان پردازشی بسیار بالا و کیفیت ساخت فوق العاده‌ای برخوردار هستند و درواقع در میان پرچم‌داران تمام عیار اندرویدی قرار می‌گیرند. گوشی های سری Z سامسونگ از سال 2019 وارد سبد محصولات سامسونگ شدند تا خلاقیت و جسارت این شرکت در تولید گجت‌های متفاوت را به نمایش بگذارند.

  • با این حال، در مقایسه با سری S، مدل‌های A جدید سامسونگ باتری‌های بزرگ‌تری را ارائه می‌کنند.
  • سامسونگ و هواوی در رأس شرکت‌هایی قرار داشتند که اولین گوشی‌های تاشونده رو به دنیا معرفی کردند.
  • سامسونگ در تولید طیف گسترده‌ای از لوازم الکترونیکی مصرفی و صنعتی، از جمله لوازم خانگی، دستگاه‌های رسانه دیجیتال، گوشی‌های هوشمند، تراشه‌های اختصاصی و سیستم‌های یکپارچه تخصص دارد.
  • در این فروشگاه شما می‌توانید جدیدترین مدل‌ها را از برندهای مطرح بازار به همراه اطلاعات کامل فنی ببینید، قیمت گوشی سامسونگ ، اپل، نوکیا، هوآوی کاملاً به روز بوده و خصوصاً اینکه بهترین قیمت گوشی شیائومی را همواره ارائه می‌دهد.
  • گوشی های سامسونگ سری M که در ابتدا سامسونگ آن‌ها را به منظور رقابت در بازار کشور هند معرفی و عرضه کرد، حالا در دیگر نقاط دنیا، از جمله ایران، نیز وجود دارد.

سری‌ای و اس مخصوص کاربرانی است که به ظاهر گوشی و کیفیت دوربین اهمیت می‌دهند. نخستین مدل خانواده سری نوت در سال ۲۰۱۱ معرفی شد و به محبوبیت بسیار بالایی دست یافت. ویژگی‌های سخت‌افزاری این گوشی در زمان خود محشر بود و باعث شگفتی بسیاری از کاربران شد. در واقع کاربران محصولات این سری قادر هستند با قلم منحصربه‌فرد آن به کارهایی حرفه‌ای و مهندسی پرداخته و از امکانات فوق‌العاده آن بهره ببرند. گوشی‌ های سامسونگ دارای سری‌های مختلفی هستند که گوشی‌های سری S، Note و A محبوب‌ترین آن‌ها به شمار می‌آیند. امروزه با فاصله گرفتن زندگی از شیوه سنتی، یکی از بهترین روش‌های خرید گوشی Samsung می‌تواند خرید آنلاین آن باشد.

هنگامی که میخواهید قیمت گوشیانجام دهید و گوشی جدیدی انتخاب کنید، راه های زیادی وجود دارد که می توانید تجربه گوشی هوشمند خود را افزایش دهید. اگر اغلب متوجه می‌شوید که از تلفن گلکسی جدیدتان در ماشین استفاده می‌کنید، برای ناوبری و تماس‌های هندزفری روی پایه تلفن خودرو سرمایه‌گذاری کنید. در هر یک از این شبکه‌ها شما می توانید تجربه پرسرعت ای از اینترنت قوی در گوشی سامسونگ خودتان داشته باشید. قطعاً اینترنت پرسرعت در گوشی هوشمند یکی از ملاک های شما در خرید یک تلفن همراه است و این همان چیزی است که در تلفن های سامسونگ پیدا خواهید کرد.

گوشی موبایل Samsung Galaxy A73 5G ظرفیت 128 گیگابایت و رام 8 گیگابایت

یک گوشی سامسونگ برای پاسخگویی به خواسته ها و نیازهای همه وجود دارد، خواه به دنبال جدیدترین مدل با قابلیت های پیشرفته باشید یا یک تلفن اولیه با عملکردهای ضروری. می توانید مجموعه گوشی های سامسونگ را بسته به رم، حافظه داخلی، اندازه صفحه نمایش، تک سیم کارت یا دو سیم کارت و اندازه دوربین به صورت آنلاین مرور کنید. خرید گوشی سامسونگ را می‌توان یکی از بهترین انتخاب‌ها برای کاربرانی دانست که به تازگی قصد خرید گوشی دارند و یا در نظر دارند تا گوشی موبایل خود را تعویض کنند.

گلکسی اس 22 اولترا سامسونگ 5G

برای کار با هندزفری، بسیاری از هدست‌های بلوتوث می‌توانند مستقیماً به سامسونگ جدید شما متصل شوند. یا برای گوش دادن به موسیقی، پادکست، یا هر سرگرمی شنیداری دیگری، هدفون های بی سیم زیادی وجود داردبا دستگاه های سامسونگ سازگار هستند. هندزفری های بیسیم سامسونگ در مدل های گلکسی بادز پرو و گلکسی بادز ۲ پرو از بهترین هندزفری های بیسیم در بازار هستند.

قیمت روز موبایل سامسونگ و مقایسه محصول در زومیت

سامسونگ در One UI 3.1 امکان اتصال راه‌اندازی بی‌سیم دکس را نیز برای گوشی های جدید سامسونگ فراهم کرده است؛ تنها برخی از گوشی‌های سامسونگ از این قابلیت پشتیبانی می‌کنند لطفا به این نکته توجه باشید. سامسونگ برای تسلط بیشتر بر بازار یک خانواده دیگر به محصولات خود به نام Galaxy M اضافه کرد. گوشی های این سری با کیفیت ساخت بسیار بالا، استحکام بالاتر نسبت به دیگر محصولات سامسونگ و تمرکز بر باتری و شارژ دهی بهترین گزینه برای افرادی است که یک گوشی با کیفیت می خواهند که باتری قدرتمندی داشته باشد. سری M و A سامسونگ از هر جهت شباهات بسیاری با هم دارند و می توان گفت دو گوشی با تفاوت های بسیار کم هستند. به عنوان آخرین مدل گوشی سامسونگ شناخته می‌شود که با بهره بردن از مشخصات فنی مناسب و فوق قدرتمند به‌عنوان پرچمدار شرکت سامسونگ در تاریخ 9 فوریه سال 2022 معرفی شد. کمپانی سامسونگ از تمامی امکانات خود استفاده کرده تا از بازار رقابتی موبایل جا نماند.