قیمت گوشی سامسونگ 14 آذر + خرید اینترنتی مبیت

البته آخرین نسل از گوشی های سری S هم از قلم استایلوس پشتیبانی می‌کنند؛ اما اگر به این ابزار جادویی علاقه دارید، باید آن را جداگانه خریداری کنید. دستگاهی که با روندی عجیب صعودی و کاملا محسوس پیشرفت کرده و حالا یک همراه، یک همکار و یک دوست برای اکثریت مردم جهان است. خرید تلفن همراه جزء بایدهای زندگی بشر امروز است هیچ کس نمیتواند ادعا کند از داشتن گوشی موبایل بهتر از چیزی که در دست دارد خوشحال نمیشود. گوشی سامسونگ را میتوان جزء بهترین ها دانست البته این امرتنها به امروز ما مربوط نیست بلکه گوشی های سامسونگ از ابتدای امر با قدرت در صدر قرار داشتند.

اگر شما از کسانی هستید که گوشی خود را زیاد زمین می‌زنید، بهتر است به سراغ انواع فلزی یا پلاستیکی بروید. تمامی حقوق این فروشگاه متعلق به شرکت آپادانا ابتکار هوشمند (دیجی دو) بوده و هرگونه کپی برداری از آن ممنوع میباشد. صفحه نمایش آن یک پنل 7 اینچی است که با لایه گوریلا گلس 5 پوشانده شده است. نمایشگر این گوشی، اندازه ای برابر با 6.7 اینچ دارد و می تواند تصاویری با رزولوشن 2640 در 1080 پیکسل را نمایش دهد. حداکثر روشنایی این پنل 1200 نیت است و از نرخ تازه سازی برابر با 120 هرتز پشتیبانی می کند.

  • هر یک از این سه مدل از دوربین‌هایی توانمند، تراشه‌ای با توان پردازشی بسیار بالا و کیفیت ساخت فوق العاده‌ای برخوردار هستند و درواقع در میان پرچم‌داران تمام عیار اندرویدی قرار می‌گیرند.
  • شاید قیمت گوشی سامسونگ هم در بخش میان‌رده‌ها و هم در بخش پرچمداران به نسبت سایر برندها کمی بیشتر باشد، اما فراموش نکنید که برند سامسونگ یکی از محبوب‌ترین کمپانی‌های ساخت موبایل است و طرفداران آن گاهی حتی حاضر نیستند برند دیگری را حتی برای یکبار هم که شده امتحان کنند.
  • باغ کالایی ها گرد هم آمدند تا با رعایت حقوق مشتری و جلب رضایت همیشگی شما کاربران محترم، به اصول کلیدی (مهلت تست 7 روزه (کالاهای فاقد گارانتی)، تضمین اصل ‌بودن کالا و ارائه ی گارانتی همراه تمام محصولات) پرداخته و آرامش خاطر را برایتان، به ارمغان آورند.
  • سامسونگ، یک ابرشرکت خوشه‌ای در کره جنوبی است که امروزه یکی از بزرگترین تولید کنندگان دستگاه‌های الکترونیکی در سراسر جهان است.

برای دریافت جدیدترین قیمت گوشی سامسونگ می‌توانید به فروشگاه اینترنتی موبایل سامسونگ مراجعه کنید. در این سری گوشی‌های هوشمند طراحی زیبا، حاشیه کمتر و ظاهری لوکس را خواهید دید. با دوربین‌های عالی آن‌ها می‌توانید عکس‌ها و فیلم‌های زیبایی را ثبت کنید. صفحه نمایش (که معمولاً Quad HD است) فیلم‌ها را بسیار واضح نمایش می‌دهد. گوشی‌ گلکسی سری S قدرت پردازش بالایی دارند، همیشه بدون مشکل کار می‌کنند و سریع پاسخ می‌دهند.

محصولات

ما منتظر سری جدید اس سامسونگ هستیم این گوشی با نام گلکسی اس Samsung Galaxy s23۲۳ به زودی معرفی می‌شود. خرید گوشی سامسونگ s۲۳ اولترا به صورت جسته شده یکی از اهداف شما در گشت و گذار در بین فروشگاه های اینترنتی است. قیمت ها و رتبه بندی گوشی های سامسونگ را بررسی کنید و مطابق با نیاز خود انتخاب کنید. شما می توانید گوشی موبایل سامسونگ را با قیمت مناسب از وبسایت دارسو تهیه کنید. خرید گوشی سامسونگ با قیمت مناسب از اولویت های شما در موقع انتخاب یک وب سایت اینترنتی برای خرید است.

گوشی‌های هوشمند گلکسی دستگاه‌های پیشرفته‌ای هستند که برای ارائه یک تجربه محاسباتی عالی به مصرف‌کنندگان طراحی شده‌اند. در هر سری که سامسونگ گوشی جدیدی به بازار عرضه می‌کند شاهد نوآوری‌های جذابی در بخش‌های مختلف آن هستید. در هر سری سعی شده است که از دوربین بهتر پردازنده بهتر باتری بهتر و طراحی و کیفیت ساخت بهتری استفاده شود. پیش‌تر تمامی گوشی های سامسونگ به همراه آداپتور، کابل شارژ، هندزفری سیم دار و یک قاب محافظ به بازار عرضه می‌شدند، اما چندی است که به پیروی از یک ترند جهانی اکثریت این موارد از جعبه گوشی های سامسونگ حذف شده است. سری 2021 پرچمداران این برند همگی تنها با یک کابل شارژ عرضه شدند و به همراه خود حتی آداپتور نیز نداشته‌اند اما مدل‌های میان رده سامسونگ همچنان با آداپتور همراه‌اند و جای نگرانی برای کاربران وجود ندارد.

گوشی سامسونگ یکی از پنج زیر شاخه ی اصلی سامسونگ است که بعد از سال ها گذراندن طرح های R&D در بخش الکترونیک و مخابرات توانست در سال 1986 اولین گوشی سامسونگ را که برای داخل اتومبیل بود را طراحی و روانه ی بازار سازد. در حال حاضر تنوع بسیار زیادی در شرکت های گارانتی کننده گوشی سامسونگ وجود دارد، اما در این میان می توان به گارانتی داریا همراه و ویرا سرویس به عنوان دو گارانتی معتبر گوشی سامسونگ اشاره نمود. این گوشی در سری پرچم داران سامسونگ قرار دارد و از نمونه های تاشو سامسونگ با کیفیت فوق العاده است که محبوبیت زیادی را در بین کاربران کسب کرد. این گوشی در حالت بازشده، ابعادی برابر با 6.9 در 71.9 در 165.2 میلی متر دارد و زمانی که تا شود، به راحتی درون جیب جای می گیرد.

مشخصات گوشی سامسونگ

نخستین مدل سری اس در سال 2010 توسط شرکت سامسونگ معرفی شد و توانست توجه بسیاری از علاقه‌مندان دنیای گوشی هوشمند را به سمت خود جلب کند. پس اگر قصد خرید موبایل سامسونگ را دارید می‌توانید به سایت‌های معتبر فروش محصولات حوزه دیجیتال و فناوری رجوع کنید. در واقع گوشی‌های پرچمدار سامسونگ به حدی قدرتمند طراحی شده‌اند که در بازار رقابتی تلفن هوشمند رقیب سرسختی برای دیگر شرکت‌ها باشند. پیش از اینکه به امکانات منحصربه‌فرد گوشی‌های سامسونگ اشاره کنیم، اطلاعاتی درمورد تاریخچه این شرکت را در اختیار شما مخاطبان عزیز قرار می‌دهیم.

نکات مهم هنگام خرید گوشی سامسونگ

با سامسونگ شما تجربه دلنشینی از کارایی و استفاده از رابط کاربری روان و بهینه با سخت افزار خود خواهید بود. در جدیدترین رابط کاربری سامسونگ شما میتوانید از مجموعه‌ای از کارهایی که قطعاً به کار شما در طول شبانه روز می آید استفاده کنید. شما می‌توانید قیمت روز جدیدترین گوشی های سامسونگ را به راحتی و تنها با چند کلیک ساده در فروشگاه اینترنتی مبیت مشاهده کنید. روند تولید گوشی های سامسونگ با گذشت سالیان پیشرفت کرد تا جایی که در سال 2012 این برند به عنوان بزرگترین تولید کننده گوشی در جهان شناخته شد و رقابت را برای محصولاتی همچون بهترین گوشی های آیفون سخت و هیجانی کرد.