قیمت گوشی سونی Sony امروز ۲۶ آذر ترب-اصفهان موبایل مارکت

دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی عکس های با جزئیات و کیفیت مناسبی میندازه و رنگ ها رو خوب و زنده درمیاره. پکیج دوربین رو سه سنسور تشکیل میده که دوربین اصلی 12 مگاپیکسله و دو لنز اولترا واید و تله فوتو هم از سنسور 12 مگاپیکسلی استفاده میکنن. دوربین اصلی تو نور و روشنایی خوب عکس های تقریبا عالی میگیره که جزئیات خوبی داره و رنگ های کاملا بالانس شدن، دینامیک رنج خوبی داره و هیچ نویزی نداره.

  • در این مقاله بهترین گوشی های سونی را معرفی کردیم و ویژگی‌های هر یک از انها را مورد بررسی قرار دادیم.
  • آموزش استفاده از دکمه ی ریست در Sony Xperia T3 تمام مدل های جدید Sony Xperia، دارای یک دکمه برای ریستارت کردن گوشی هستند.
  • میخواهید متنی را بنویسید اما چیزی که تایپ میکنید و چیزی که نوشته می شود متفاوت است .
  • برای خرید گوشی های موبایل سونی از فروشگاه ها به صفحه قیمت گوشی های سونیمراجعه نمایید.
  • در این بخش از مقاله اطلاعات کامل‌تری از بدنه و صفحه نمایش گوشی Sony Xperia 1 IV در اختیارتان قرار می‌دهیم.

بنابراین در برابر نفوذ گرد و غبار و همچنین در برابر نفوذ آب مقاوم است. میزان مقاومت این گوشی در برابر آب تا عمق ۱.۵ متر و به مدت ۳۰ دقیقه است. سونی به تازگی آخرین و جدیدترین گوشی پرچمدار خود با نام سونی اکسپریا ۱ مارک ۴ را به بازار عرضه کرده است. این گوشی یک طراحی انقلابی در زمینه دوربین تله‌فوتو داشته و حتی می‌تواند زوم اپتیکال پیوسته داشته باشد. این زوم اپتیکال پیشرفته بین ۸۵ تا ۱۲۵ میلی‌متر است که به مفهوم زوم ۳.۵ یا ۵ برابری خواهد بود.

سونی اکسپریا 10 مارک IV؛ از گوشی های سونی جدید

در حال حاضر هیچکدام از مدل‌های جدید در بازار کشور وجود ندارد؛ به همین خاطر نمی‌توانیم گوشی را به‌عنوان بهترین مجله خبری موبایل مارکت موجود در بازار ایران، معرفی کنیم. نمایشگر 4K با رفرش‌ریت 120 هرتز گوشی فوق‌العاده است و شارژدهی نیز در سطح قابل قبولی است. سرعت گوشی هم به‌لطف پردازنده پرچمدار اسنپدراگون 888 بالا است اما سونی در مورد پشتیبانی نرم‌افزاری از این گوشی خیلی روشن و صریح عمل نکرده است.

موبایل و تبلت

برای خرید گوشی های موبایل سونی از فروشگاه ها به صفحه قیمت گوشی های سونیمراجعه نمایید. مثلا ممکنه حافظه کش گوشی پر شده باشه یا حافظه دستگاه توانایی ساپورت کردن اطلاعات جدید رو نداشته باشه. در هر صورت، وقتی علت دانلود نکردن موبایل سونی رو شناسایی کنین، خیلی راحت تر میتونین مشکل رو برطرف کنین. همراهمون باشین تا ببینیم چرا گوشی sony و سایر گوشی های اندرویدی، علی رغم وصل بودن اینترنت، چیزی دانلود نمیکنن. آموزش ریست کردن گوشی های سونی اکسپریا ریست کردن تلفن همراه سونی – چگونه تلفن همراه خود را هارد ریست کنیم ؟هارد ریست کردن چیست؟هارد ریست کردن چگونه است؟ چگونه گوشی سونی…

سنسور واید عکس هاش شارپنسه بالایی داره و نویز خیلی کمه، دینامیک رنج عکس های میشه گفت عالیه و رنگ های خیلی شبیه به واقعیته. لنز تله فوتو با زوم 2.9 برابری جزئیات خوبی داره و لبه های اجسام کاملا مشخص و با کیفیته، تو زوم 4.4 برابری هم تقریبا به همین صورته اما کمی زوم کنید روی عکس کمی پیکسل پیکسل شده جزئیاتش. عکسبرداری پرتره بسیار خوبه و سنسور اصلی به خوبی سوژه رو جدا میکنه و جزئیات خوبی توش دیده میشه. عکسبرداری تو نور کم، عکس های شارپ و با جزئیاتی میگیره و رنگ ها دقیقه، سایه ها کمی تاریک تر میشن ولی در کل عکس های واقعی و خوبی میگیره. ظرفیت باتری این گوشی ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت است که برای گوشی‌ای به این ابعاد انتخاب مناسبی بوده است. همچنین این گوشی دارای دوربین سه لنزی فوق العاده‌ای است که شامل لنز اصلی، اولترا واید و تله فوتو 12مگاپیکسلی است.

گوشی سونی Xperia 5 IV مجهز به گواهینامه IP68 بوده و در نتیجه در برابر آب و گرد و غبار مقاوم است. همچنین دو طرف این تلفن همراه با شیشه گوریلا گلس ویکتوس محافظت شده است. صفحه نمایش 81.4 درصد از قسمت جلوی گوشی رو تشکیل میده و نسبت به پرچمداران دیگه حاشیه های گوشی از پایین و بالای صفحه زیاده و از ناچ یا پانچ هول استفاده نشده که اتفاق خوبی نیست. استفاده از گوریلا گلس 6 هم باعث شده صفحه در مقابل خط و خش و خرد شدن مقاوم باشه. دوربین‌های این گوشی نقطه قوت آن هستند و سونی به آن‌ها افتخار می‌کند.

در این بخش از مقاله اطلاعات کامل‌تری از بدنه و صفحه نمایش گوشی Sony Xperia 1 IV در اختیارتان قرار می‌دهیم. یکی از روش های بروز رسانی موبایل sony و دیگر گوشی های اندرویدی، استفاده از کامپیوتر یا لپ تاپ است. برای این منظور باید نرم افزار Sony PC Companion را در ویندوز و Sony Bridge for Mac را در مک، دانلود و نصب کنید.

نرخ نوسازی، تعداد رنگ‌ها و رزولوشن است که مشخص می‌کند یک نمایشگر چقدر وضوح تصویر دارد. جالب است بدانید که سونی قرار است به زودی از گوشی جدید خود یعنی سونی اکسپریا ۱ مارک ۵ نیز رونمایی کند. متاسفانه گوشی‌های سونی حتی نسبت به پیکسل‌های گوگل نیز در بازار ایران پیدا نمی‌شوند.

لبه پایینی گوشی میکروفون دوم و درگاه تایپ سی ورژن 3.1 قرار داره که امکان اتصال به مانیتور و یا تلویزیون رو به شما میده. از گواهی IP68 استفاده شده برای این گوشی که تقریبا از نفوذ ذرات گرد و غبار و آب به گوشی جلوگیری میکنه. از دیگر قابلیت‌های دوربین فیلم‌برداری دوربین سلفی، می‌توان به لرزش‌گیر الکترونیکی تصویر-ژیروسکوپی ۵ محوره اشاره کرد. دوربین سلفی می‌تواند با کیفیت ۱۰۸۰p با سرعت ۳۰ فریم در ثانیه و کیفیت ۴K با سرعت ۳۰ فریم در ثانیه فیلم‌برداری کند. تراشه یا چیپست به عنوان قلب تپنده یک گوشی هوشمند محسوب می‌شود و بدون آن& نباید انتظار داشته باشیم اصلا گوشی کار کند.

سونی اکسپریا 5 مارک III

از طرفی، تمامی مراحل بررسی، عیب یابی و ترمیم گوشی سونی، تحت نظارت افرادی انجام میشه که دوره های فوق تخصصی رو در این زمینه گذروندن. کارشناسای مجرب IT نمایندگی تعمیرات موبایل سونی، توانایی اینو دارن که ضمن بررسی دقیق قطعات و بخش های مختلف گوشی، اونا رو به بهترین شکل برطرف کنن. در گوشی های با سایز کوچیک، باتری بخشیه که صدمه میبینه و نسبت به گوشی های دیگه عملکرد ضعیف تری پیدا میکنه. اما سونی تو گوشی اکسپریا 5 مارک 3 چیزی کم نذاشته و از یه باتری با حجم 4500 میلی آمپر ساعتی برای این گوشی استفاده کرده. بازدهی باتری مناسبه و تو کاربری معمولی در کنار کمی بازی و تماشای ویدئو بهتون حدود 6 ساعت و در استفاده عادی تقریبا یه روز دووم میاره. سرعت شارژ برای یه گوشی پرچمدار اصلا بالا نیست و گوشی با استفاده از شارژر 30 واتی قرار گرفته تو جعبه توی نیم ساعت 50 درصد شارژ میشه و فول شارژ شدنش تقریبا یک ساعت و 50 دقیقه طول میکشه!