قیمت گوشی سونی Sony امروز ۲۶ آذر ترب-اصفهان موبایل مارکت

اگه این بخش به هر دلیلی غیر فعال بشه، گوشی فایلها رو دانلود نمیکنه. برای برطرف کردن مشکل دانلود نکردن گوشی در این شرایط، باید وارد بخش تنظیمات بشین و گزینه Apps رو انتخاب کنین. بعد از طریق سه نقطه بالای صفحه، Show system apps رو انتخاب و Download Manager رو باز کنین. حالا گزینه Enable رو انتخاب کنین تا دانلود منیجر فعال بشه و مشکل دانلود نکردن گوشی سونی هم برطرف بشه.

  • سونی ممکن است در گوشی جدید خود یعنی سونی اکسپریا ۱ مارک ۵ از باتری با ظرفیت بالاتری استفاده کند.
  • در نهایت باید برای بروز رسانی موبایل از اینترنت قوی و پر سرعت استفاده کنید.
  • اطلاعات بیشتری در مورد سیستم عامل، تراشه و پردازنده مرکزی گوشی سونی اکسپریا ۱ مارک ۴ در این بخش ارائه می‌شود.
  • اینطوری مشکل دانلود نکردن گوشی سونی برطرف میشه و میتونین فایل یا فایل های مورد نظرتون رو به راحتی دانلود کنین.

نمایشگر اولد 6.1 اینچی با رزولوشن 1080 در 2520 پیکسل با نرخ تازه سازی متغیر 120 هرتز و 50 درصد روشن تر از قبل خواهد بود. برای استفاده بهتر از تمام امکانات سایت مانند بهره مندی از تخفیفات، آگاهی از فروش های ویژه بهتر است با ثبت نام در موتور گمرک و ورود به حساب کاربری خود، اطلاعات حساب کاربری خود را تکمیل فرمایید. دانلود ۶٫۰ Gapps اگر می خواهید یک کاستوم رام با اندروید ۶ مارشمالو را روی گوشی خود نصب کنید، نیاز به دانلود G-apps دارید. آموزش نصب فریمور رسمی اندروید روی گوشی های Sony Xperia اگر یک کاستوم رام روی گوشی خود نصب کرده اید که خوبی کار نمی کند یا گوشی شما دچار مشکلات مختلف نرم افزاری…

موبایل و تبلت

گوشی Sony Xperia 1 Mark 4 از شارژ سریع ۳۰ وات پشتیبانی می‌کند و می‌توان ظرف مدت ۳۰ دقیقه از ۱% تا ۵۰% آن را شارژ کرد. تراشه این گوشی Qualcomm SM8450 Snapdragon 8 Gen 1، ۴ نانومتری است. نرخ نوسازی این گوشی ۱۲۰ هرتز است و از HDR BT 2022 پشتیبانی می‌کند. رزولوشن تصویر در حالت عادی ۱۰۹۶×۲۵۶۰ پیکسل و ۱۶۴۴×۳۸۴۰ پیکسل است.

جلوی شیشه از جنس گوریلا گلس Victus و پشت گوشی نیز شیشه‌ای از جنس گوریلا گلس Victus داشته و فریم آن نیز آلومینیومی است. این گوشی ابعاد مناسبی داشته و همین مجله خبری موبایل مارکت موضوع آن را به یک گوشی جذاب و خوش‌دست تبدیل کرده است. مزایده یه قیمت پایه داره که هر کسی میاد پیشنهاد خودش را ارائه می کنه تا به قیمت واقعی فروخته بشه.

آگهی های گوشی سونی | Sony در تهران

ابزارهای تصویربرداری این گوشی جزو پیشرفته‌ترین‌ها در هر گوشی در بازار هستند و می‌توانند عکاسان حرفه‌ای را کاملا راضی کنند. اما کاربران معمولی بهتر است تا می‌توانند از این گوشی فاصله بگیرند. با توجه به ماهیت عمده فروش بودن مجموعه گوشی پلازا تمام هدف مدیران جوان و خلاق این مجموعه ایجاد ارتباط بدون واسطه بین عمده فروش انواع محصولات دیجیتال و مصرف کننده نهایی است. بنابراین ارائه بهترین قیمت و همچنین محصولات با کیفیت دارای گارانتی شرکتی از وظایف جدایی ناپذیر مجموعه گوشی پلازاست.

با این همه، پرچمدار سونی 2022 همچنان بهترین گوشی این کمپانی است. به‌خصوص اگر به‌دنبال نمایشگر فوق‌العاده و امکان عکاسی و فیلمبرداری در سطح حرفه‌ای با موبایل هستید. چرا که این گوشی اولین گوشی در جهان است که با یک زوم اپتیکال فیزیکی از 3.5 تا 5.2 برابر همراه شده است. در مورد شارژ این گوشی همراه ، سونی تضمین داده است که موبایل هوشمند Xperia 5 IV با شارژ 30 دقیقه‌ ای با شارژر های PD از نوع 30 واتی می‌ تواند تا 50 درصد شارژ شود. این شرکت همچنین ادعا می کند که این گوشی تا 3 سال سلامت باتری خود را حفظ خواهد کرد. وقتی گوشی هوشمند فایل های مورد نظر کاربرو دانلود نمیکنه، باید چند مورد نرم افزاری مورد بررسی قرار بگیرن.

Sony Ericsson Xperia Play

سونی اکسپریا پرو مارک I نقاط قوت زیادی دارد ولی قیمت آن آنقدر بالا است که شاید 90 درصد خریداران با نگاه اول به قیمت، قید خرید آن را بزنند. شاید خبر خوب هم همین باشد که سونی آنقدرها به کاربران عادی اهمیت نمی‌دهد. این کمپانی با این گوشی قصد دارد نظر عکاسان حرفه‌ای را به خود جلب کند. عکاسان و تصویربردارانی که به‌دنبال یک گوشی همه‌کاره برای خود هستند.

ولی محل قرار گیریشون مناسبه و باعث میشه موقع استفاده عمودی یا بازی خفه نشن. جک 3.5 میلیمتری صدا استفاده اش تو گوشی های پرچمدار بسیار نکته خوب و مثبتی به حساب میاد و کیفیت صدای خوبی هم بهتون میده. اکثر گوشی های پرچمدار بین 3 تا 5 سال آپدیت های نرم افزاری و نسخه های جدید اندروید رو دریافت میکنن ولی سونی تو این زمینه سابقه درخشانی نداره و وعده 2 سال آپدیت رو داده. یه بخش جالب که استفاده شده تو رابط کاربری که بیشتر مناسب گیمرهاست، بخش Game Enhancer گوشیه که اینجا می تونید بازی ها رو شخصی سازی کنید و تجربه بهتری تو بازی کردن داشته باشید. فریم گوشی از فلز آلومینیوم لبه دار ساخته شده و حالت خوش دستی به گوشی داده. لبه راست دکمه کم و زیاد کردن صدا، دکمه پاور با حسگر اثر انگشت (که محل قرار گیریش وسط گوشیه و دسترسی بهش راحته)، دکمه شاتر دوربین و دکمه اسیستنت (که امکان شخصی سازی برای کاربردش وجود داره) قرار گرفته.