قیمت گوشی شیائومی, خرید بهترین انواع گوشی های xiaomi ️نیکسل-اصفهان موبایل مارکت

از طرفی شیائومی موفق شده است تمام این مزیت ها را با قیمت مناسبی به مشتریان ارائه دهد. بیشتر چیپست های مورد استفاده در گوشی های شیائومیجدیدترین ساخته های شرکت های کوالکام و مدیاتک هستند. رابط کاربری گوشی‌های این شرکت یعنی miui جزو بهترین هاست و امکان شخصی سازی را به کاربران می دهد.

  • در حال حاضر آخرین مدلی که این شرکت معرفی کرده، Note 11 است که جوابگوی نیاز کاربران این رده می‌باشد و با توجه به سخت افزارش قیمتی بین 5 تا 7 میلیون تومان دارد.
  • خرید محصولات فیزیکی از توشه منجر میشود تا کاربر با هزینه کمتر از قیمت بازار آزاد، محصول دلخواه خود را در یک بازه زمانی توافق شده تحویل گیرد.
  • در فروشگاه دارسو، مطمئناً از دیدن طیف گسترده ای از گوشی های شیائومی که ما ارائه می دهیم شگفت زده خواهید شد.
  • گوشی‌های شیائومی (و اغلب محصولات این شرکت) قیمت‌های بسیار مطلوبی در مقایسه با خیلی از گوشی‌های موجود در بازار دارند.

حتما در هنگام خرید مجله خبری موبایل مارکت، کیفیت واقعا بی نظیر صفحه نمایش‌های این گوشی‌ها توجه کرده‌اید. این گوشی‌ها در کنار استفاده از بروزترین تکنولوژی ساخت صفحه نمایش مانند AMOLED و رزولوشن مناسب صفحه، گزینه مناسبی برای پاسخ به نیاز کاربران است. این گوشی به موفقیت بسیاری در بازار فروش گوشی‌های هوشمند اندرویدی رسیده و اعتبار شیائومی را به همگان ثابت کرده است. طراحی بدنه این گوشی مشابه به خلق یک اثر هنری است و با در دست گرفت این موبایل متوجه این موضوع خواهید شد.

گوشی شیائومی مدل پوکو سی 31 | 4/64 Xiaomi Poco C31

آخرین مدلی که شیائومی معرفی کرد، BLACK SHARK 5 بود که شامل سه گوشی هوشمند گیمینگ است که از نمایشگر ۱۴۴ هرتزی، شارژر ۱۲۰ واتی و تراشه‌های قدرتمندی بهره می‌برند. در گذشته در بین اکثر افراد، برند شیائومی بیشتر راجع به گوشی هوشمند مطرح بوده است اما امروزه تقریبا همه مردم، اطلاعات نسبی را در مورد محصولات متنوع شیائومی در اختیار دارند. از آنجایی که تولید محصولات شیائومی در مدت کوتاهی به پیشرفت بسیاری رسیده، معرفی و توضیح تمام محصولات این برند پر قدرت، نیازمند زمان زیادی است و از محدوده‌ی این بحث خارج است، بنابراین در اینجا به معرفی برخی از این محصولات بسنده کرده‌ایم.

گوشی شیائومی Redmi 9A | حافظه 32 رم 2 گیگابایت ا Xiaomi Redmi 9A 32/2 GB

این زیرمجموعه شیائومی درزمینه تولید گوشی های گیمینگ فعالیت می کند و استفاده از سخت افزارهای قدرتمند در گوشی های این سری باعث شده است تا موردتوجه گیمرها قرار گیرد، به خصوص این که نسبت به رقبای خود با قیمت بسیار مناسبی عرضه می شوند. حتماً به هزینه ای که می خواهید بابت خرید گوشی پرداخت کنید، توجه داشته باشید. برای این کار می توانید از لیست قیمت گوشی ها در فروشگاه گوشی شاپ استفاده کنید. این سوالات عموماً برای کابران در هنگام خرید پیش خواهد آمد؛ اما این شرکت با توجه به سود پایین خود همواره سعی داشته تا گوشی هایی با کیفیت ساخت بالا و بهترین عملکرد را خریداران تولید کند.

این شرکت تمام تمرکز خود را بر طراحی و ساخت گوشی ها و تجهیزات گیمینگ قرار داده و کاری به بخش‌های دیگر بازار ندارد. آخرین محصولاتی که تحت این برند به بازار آمده‌اند، سری Black Shark 4 هستند که به‌خاطر بهره‌گیری از سخت‌افزار فوق‌العاده قدرتمند، نمایشگر باکیفیت و طراحی منحصر به فرد، نظر بسیاری از گیمرهای موبایل به‌سوی خود جلب کرده‌اند. شیائومی در گوشی های پرجمدار و بالارده و حتی در برخی از میان رده ها سعی کرده تا از بهترین و با کیفیت ترین قطعات استفاده کند این را با نگاهی اجمالی به مشخصات فنی گوشی شیائومی متوجه خواهیم شد.

کافیست عکس های گرفته شده با گوشی شیائومی را با دوربین های دیگر مقایسه کنید تا متوجه رنگ های واقعی، کیفیت بالا و جذابیت تصاویر گرفته شده بشوید. تمام این مزیت ها گوشی های شیائومی را به عنوان یکی از اولین گزینه های خرید گوشی موبایل در دنیا قرار داده است. بارزترین مشخصه گوشی شیائومی که کاربران بسیاری را مجذوب خود کرده، دوربین عکاسی قدرتمند آن است.