قیمت گوشی شیائومی, خرید بهترین انواع گوشی های xiaomi ️نیکسل-اصفهان موبایل مارکت

ساخته هایی مانند مسواک برقی، پلوپز، چمدان، بالش مسافرتی و حتی قلم هم از جمله اقلام تولیدی شرکت شیائومی هستند. اگر با مشاهده واژه خودکار ذهنتان به سمت قلم های هوشمند رفته، سخت در اشتباه هستید! منظور قلم های موجود در گوشی های هوشمند نیست بلکه همین خودکارهای معمولی که در طول روز از آن استفاده می کنیم. بخش زیادی از سود شرکت شیائومی از فروش وسایل جانبی و محتواها و خدمات دیجیتالی بدست می آید. شیائومی برای اینکه در این بخش فروش بیشتری داشته باشد سعی دارد تا با پایین نگه داشتن قیمت های گوشی موبایل به هدف خود برسد. شیائومی در سال 2018، گوشی موفق Poco F1 را معرفی کرد که با وجود بهره‌گیری از چیپ قدرتمند اسنپ‌دراگون 845، تنها 300 دلار قیمت داشت.

  • پک و رام گوشی‌های شیائومی در آسیاتل چیست؟گوشی‌های شیائومی در نسخه‌های مختلفی تولید و وارد بازار میشوند، این گوشی‌های چینی در دو نسخه چین و گلوبال (و گاها هند) تولید میشوند.
  • برای مثال اگر قصد دارید از قدرت پردازش بالا برای بازی‌های پرطرفدار استفاده کنید، از سری‌های بالا رده پوکو مثل گوشی شیائومی پوکو ایکس 4 که دارای پردازنده اسنپدراگون با قابلیت پردازش بالا است، می‌توانید انتخاب و خرید نمایید.
  • شما می توانید قیمت تلفن هوشمند شیائومی را با فیلترهای دقیق در سایت دیجی سنتر بررسی کرده و به ویژگی های محصولات دسترسی پیدا کنید و در نهایت انتخاب مناسب را برای خود انجام دهید.
  • نکته دیگر آنکه بر خلاف بسیاری از محصولات دیجیتال در دنیا که با واسطه به فروش می‌رسد و بنابراین بر قیمت آن افزوده می‌شود، این شرکت تمامی محصولات و تکنولوژی خود را بدون واسطه عرضه می‌کند.

شیائومی از مسیرهای نرم‌افزاری مثل تبلیغات در MIUI، جمع‌آوری داده‌های کاربران از طریق اپلیکیشن‌های مختلفش و دیگر روش‌های جمع‌آوری داده‌های ارزشمند، هزینه‌های ساختش را جبران می‌کند. در اینجا می‌خواهیم هر چیزی را که لازم است در رابطه با گوشی شیائومی بدانید، برای شما توضیح دهیم و امیدواریم که با خواندن این مطلب بتوانید راحت‌تر برای خرید گوشی شیائومی تصمیم بگیرید. در مقابل، در بعضی از کشورهای دیگر خیلی از مردم اسم شیائومی را هم نشنیده‌اند و خیلی‌ها هم نمی‌دانند چطور باید نام آن را تلفظ کنند. گوشی های هوشمند این شرکت از پردازنده های میداتک و اسنپدراگون استفاده می‌کنند، که بسته به نوع تلفن همراه و عملکرد آن ها استفاده می‌شود.

گوشی موبایل شیائومی پوکو Xiaomi Poco X4 Pro 5G حافظه 128 گیگابایت و رام 6 گیگابایت

تمامی حقوق متعلق به شرکت کالا پردازش پایا (فروشگاه آنلاین کالاتیک) می باشد. با ثبت نام در خبرنامه اولین نفری خواهید بود که از آخرین محصولات ، اخبار و فروش های ویژه و کدهای تخفیف ما مطلع می گردید ، پیشنهادات شگفت انگیز را در ایمیل خود دریافت کنید . سايت mobile.ir مجله خبری موبایل مارکت هيچ مسئوليتي را در قبال آگهي‌هاي درج شده در سايت نمي‌پذيرد و از كاربران گرامي تقاضا دارد نهايت دقت را در انتخاب و استفاده از آگهي موردنظر مبذول فرمايند. اگر بخواهید گوشی ارزان‌تر را با امکانات بیشتری داشته باشید شیائومی تقریبا راه را برایتان باز گذاشته است.

گوشی موبایل شیائومی مدل POCO M3 دو سیم‌ کارت ظرفیت 128 گیگابایت رم 4 گیگابایت

تمام نیازهای لوازم جانبی موبایل شما اگر اخیراً یک گوشی هوشمند اندرویدی خریده اید و می خواهید تجربه موسیقی خود را افزایش دهید. میتوان بین گوشی ها و لوازم مختلف شیائومی را انتخاب کرد که با حذف نویز فعال طراحی شده است تا کیفیت صدای فراگیر شگفت انگیزی همراه با انعطاف پذیری و تحرک کامل را به شما ارائه دهد. گوشی های شیائومی با رابط کاربری MIUI مبتنی بر اندروید راه اندازی شدند که بسیار شبیه به رابط کاربری iOS اپل است.

خرید گوشی شیائومی در فروشگاه آسیاتل

و پس از آن پیشرفتی دیگر با عنوان MI 11 که به تازگی معرفی شده نیز به دور از نگاه‌ها باقی نخواهد ماند. MIUI شیائومی در مدت زمان کوتاهی در بین کاربران اندروید محبوب شد و با عملکرد برتر سیستم عامل ، امتیازات کاملی را از کاربران دریافت کرد. البته شیائومی 1 سال پس از ارائه سیستم عامل به کاربران ، تولید تلفن هوشمند را آغاز کرد. هنگامی که تلفن های همراه شیائومی به بازار عرضه شدند ، با طراحی خاص و ویژگی های پیشرفته ، در مدت زمان کوتاهی مورد تحسین بسیاری از کاربران قرار گرفتند.

در فروشگاه دارسو، مطمئناً از دیدن طیف گسترده ای از گوشی های شیائومی که ما ارائه می دهیم شگفت زده خواهید شد. این که آیا به دنبال جدیدترین و مقرون به صرفه ترین گوشی شیائومی هستید، می توانید آن را در اینجا پیدا کنید. قیمت موبایل شیائومی در ایران برای انواع خریداران مناسب است و در فروشگاه دارسو مناسب ترین قیمت شامل تخفیف هایی را دریافت می کنید. زمانی که گوشی مناسب خود را پیدا کردید، گوشی موبایل شیائومی را به صورت آنلاین در سایت دارسو خریداری کنید. با ارائه طیف گسترده ای از لوازم جانبی گوشی شیائومی و لوازم جانبی لپ تاپ شیائومی، مانند هدفون های با کیفیت خوب و بسیاری از لوازم جانبی شیائومی بهترین برندی است که می توان به آن مراجعه کرد.