قیمت گوشی شیائومی 26 آذر + خرید اینترنتی مبیت-اصفهان موبایل مارکت

این دستگاه ها به خوبی موفق به گذرانده تست های مختلف مانند تست های ضربه و خط و همجنین استاندارد ضد آب و گرد و غبار در گوشی های شیائومی نمرات مطلوبی را کسب کرده است. کمپانی شیائومی در سال 2014 دامنهmi.com را به قیمت 3.6 میلیون دلار خریداری و این دامنه را جایگزین Xiaomi.com کرد. چند سالی است که سری مکس شیائومی شاهد حضور مدلی جدید نبوده و خبر خاصی از آن منتشر نمی‌شود.

  • اگر به دنبال یک گوشی پرچمدار از شیائومی هستند، باید در سری Mi آن بیابید.
  • این سیستم عامل سبب می‌شود که از یک تجربه‌ی کاربری اندروید معمولی در یک قالب سخت‌افزاری شیائومی استفاده کنید که برای کسانی که از MIUI متنفر هستند، عالی است.
  • از خوبی های این برند می توان به آپدیت مداوم نرم افزار گوشی شیائومی اشاره کرد.
  • بنابر این دو نکته و نکات دیگری که از حوزه بحث ما فراتر است، دلایلی کاملا عینی و منطقی وجود دارد که عامل کاهش هزینه‌های تمام شده محصولات شیائومی می‌باشد.

این کمپانی اکنون در جایگاه سومین شرکت در جهان است که قادر به تحقیق، توسعه، تولید و خلق محصولاتی جدید و چیپ‌های موبایل می‌باشد. واژه‌ی سومین شرکت، آن هم برای شیائومی که تنها حدود ده سال است که پا به عرصه‌ی نوآوری و خلق محصولات متنوع گذاشته، بسیار ارزشمند و مستحق تقدیر است. گوشی های پرچمدار شیائومی، میان رده ها و حتی پایین رده های اقتصادی این برند نسبت به محصولات هم رده در بین سایر برندها قیمت مناسب‌تری دارند که این موضوع در افزایش توان خرید کاربران و محبوبیت این برند تاثیر به سزایی داشته است. شیائومی هم‌اکنون زیرمجموعه‌های مختلفی دارد که هر یک خط تولید ویژه خود را دارند. گوشی‌های ردمی و گوشی‌های پوکو از زیر مجموعه‌های برند شیائومی در حوزه اسمارت‌فون محسوب می‌شوند؛ اما این تولیدکننده در زمینه‌های دیگری نیز مشغول به فعالیت است و محصولات مختلفی را در حوزه کالای دیجیتال تولید می‌کند. رابط کاربری MIUI بر پایه‌ی اندروید است؛ با این وجود، آپدیت اندروید و MIUI وابسته به یکدیگر نیستند.

خرید اینترنتی گوشی شیائومی

از موفق ‌ترین سری موبایل شیائومی می‌توان به سری نوت شیائومی اشاره کرد که بهترین امکانات و بالاترین کارایی را در اختیار کاربران قرار داده‌اند. از سوی دیگر باید اشاره کنیم که شیائومی یک برند تجاری دیگر با عنوان ردمی را در سال ۲۰۱۳ به راه انداخت و محصولات بسیار قوی و محبوبی را تحت این برند به بازار عرضه کرد. البته برند ردمی در حال حاضر به صورت مستقل فعالیت می‌کند اما از محبوب‌ترین گوشی هوشمند این برند می‌توان به گوشی ردمی نوت 11 اشاره کرد که یکی از گوشی‌های پرفروش جهان در سال 2022 معرفی شد. برند Xiaomi در طول فعالیت در زمینه ‌ی گوشی ‌های هوشمند، خوش درخشیده و از محصولات درخشان این برند میتوان به گوشی Poco F3 اشاره کرد.

از مدل‌هایی که چندان جدید هم نیست ولی زمانی که معرفی شد با استقبال بسیاری از کاربران قرار گرفت می‌توان به مدل پوکو M3 اشاره کرد که با داشتن ظرفیت ذخیره انرژی تا 6000 میلی آمپر، همچنان دارای یکی از پر ظرفیت‌ترین باتری‌ها در بین گوشی‌های هوشمند است. محصولات آمازفیت توسط شرکتی که زیر مجموعه‌ای از شیائومی است، به نام Huami ساخته می‌شود. تخصص شرکت هوآمی تکنولوژی، در ساختن انواع ساعت و دستبند هوشمند، در طراحی‌های منحصر به فرد و ویژگی‌های خاصی است که با نام آمازفیت شناخته می‌شوند و به طور خارق العاده‌ای نظر افرادی که علاقه به این نوع محصولات دارند را به خود جلب می‌کند. این شرکت محصولات منحصر به فرد دیگری نظیر هدفون‌های ورزشی و محصولات در ارتباط با ورزش و یا دستگاه‌های پوشیدنی را تولید می‌کند. شیائومی در مارس 2010 به عنوان شرکتی دارای تخصص در توسعه و عرضه محصولات الکترونیکی و سخت افزارهای هوشمند، در پکن تاسیس شد.

مشتریان ما بهترین تلفن اندرویدی را دریافت می کنند که نیازها نسبت به بودجه آنها را برآورده می کند. تعامل عمیق ما با فناوری و درک مصرف کنندگان، ما را قادر ساخته است که با طیف گسترده ای از محصولاتی که دارای جدیدترین ویژگی ها هستند و قیمت رقابتی دارند، همکاری و مدیریت کنیم. در دارسو، ما سعی می ،، کنیم از یک تجربه خرید یکپارچه در فروشگاه، آنلاین یا تلفن همراه اطمینان حاصل کنیم . در میان انبوهی از مزایا، ما پیشنهادات انحصاری شخصی را ارائه می دهیم از طریق فروشگاه دارسو با اطمینان خاطر خرید کنید. همچنین، در حالی که قیمت محصولات شیائومی ممکن است از فناوری به ویژگی دیگر متفاوت باشد، ما در تلاش هستیم تا کاتالوگ گسترده ای از محصولات شیائومی را با بهترین قیمت ها برای هر بودجه ارائه کنیم. به هر حال، هدف اصلی دارسو تبدیل تک تک رویاهای مشتریان از خریدی راحت به واقعیت است.

Xiaomi Mi 10T Pro 5G 8/128GB Mobile Phone

شیائومی را میتوان یکی از موفق ترین شرکت های تولید کننده و فروش گوشی های هوشمند در دنیا دانست که در سال 2021 شیائومی توانست به رتبه اول پرفروش ترین گوشی در دنیا برسد و اکنون در رتبه سوم قرار گرفته است. قیمت مناسب و سخت افزار قدرتمند در گوشی های شیائومی باعث شده تا طرفداران زیادی را داشته باشد. برای خرید گوشی های موبایل شیائومی از فروشگاه ها به صفحه قیمت گوشی های شیائومیمراجعه نمایید. در خصوص افت عملکرد باید به این نکته توجه کنید که همه ی گوشی ها فارغ از این که چه برندی باشند بعد از چند ماه استفاده و نصب نرم افزار و بازی های متعدد و پر شدن حافظه، دارای افت عملکرد ملموسی هستن.

از دیدگاه طراحی، شیائومی با تمام ویژگی های طراحی بالای گوشی های هوشمند عالی به نظر می رسد. انتخاب مواد با کیفیت عالی و سبک وزن باعث شده است که این گوشی به عنوان یک گوشی شگفت انگیز به کاربران اطمینان خاطر دهد. این گوشی ها دارای نمایشگر های OLED تمام صفحه، زاویه های خوب، کیفیت ساخت خوب و منحنی های مناسب هستند. در مجموع گوشی‌های شیائومی می نوت در مقایسه با گوشی‌های شیائومی می، مشخصاتی ضعیف‌تری دارند. برای مثال، گوشی شیائومی می ۱۰ لایت ویژگی‌های ضعیف‌تری در مقایسه با گوشی شیائومی می نوت ۱۰ پرو دارد.

فروشگاه اینترنتی شیائومی ایران از سال 1395 فعال در عرصه فروش گجت های هوشمند و محصولات خانگی بوده است. این فروشگاه هموار سعی داشته جدیدترین محصولات روز دنیا را با بهترین کیفیت و قیمت در اختیار مشتریان خود قرار دهد. این فروشگاه از پاییز 98 فعالیت خود را معطوف به برند شیائومی کرد تا بتواند هرچه بهتر خدمات خود را به مشتریان ارائه دهد .

تیم پشتیبانی مبیت نیز همراه شما خواهد بود تا در مراحل خرید هر کالایی بهترین مشاوره را ارائه کند و تمامی سوالات شما را پس از خرید نیز پاسخگو باشد. در فروشگاه اینترنتی مبیت شما می‌توانید قیمت روز انواع کالای دیجیتال را از محبوب‌ترین برندهای بازار با اطلاعات کامل فنی ببینید و قیمت روز انواع گوشی های سامسونگ، شیائومی، اپل، هواوی و .. از دیگر مزایای مجله خبری موبایل مارکت فروشگاه مبیت می‌توان به اطلاعات فنی دقیق و بررسی‌های تخصصی مرتبط با انواع گوشی موبایل، هدفون و لوازم جانبی از جمله پاوربانک اشاره کرد، که شما را در تجربه خریدی بی‌نظیر همراهی می‌کند. بطور کلی هدف همیشه در مبیت جلب رضایت کاربران بوده است؛ چه کسانی که به صورت عمده و برای فروشگاه حضوری خود خرید می‌کنند و چه کاربرانی که به صورت جزئی خرید می‌کنند.

این تنوع بالا باعث شده تا تقریبا هیچ فروشگاهی همه ی مدل ها و کانفیگ (میزان حافظه و رم یا پک) های مختلف گوشی xiaomi رو همیشه موجود نداشته باشه. ما در لیست قیمت گوشی شیائومی موبونیوز تمام مدل های با ارزش خرید گوشی شیائومی موجود در بازار رو کنار هم جمع آوری کردیم و شما میتونید به سادگی لیست تمام گوشی های موجود xiaomi در بازار ایران رو مشاهده کنید. شیائومی گوشی همراه را در دو سری مختلف تولید می کند که پاسخگوی نیاز کاربران است. سری Mi به عنوان محصولاتی با قیمت پایین و کارایی بالا تولید می شوند و اکثر کاربران سری Mi را ترجیح می دهند.