قیمت گوشی شیائومی Xiaomi امروز ۲۶ آذر ترب-اصفهان موبایل مارکت

البته این شرکت پس از مدتی از تولید هر مدل، تغییراتی جزئی در آن ایجاد می‌کند تا آن گوشی به روز باقی بماند. رده‌ی گوشی شیائومی می مکس چندین سال است که گوشی جدیدی به بازار معرفی نکرده است. رده‌ی Mi Max مشخصات ضعیف‌تری و طراحی قدیمی‌تری در مقایسه با رده‌های می و می نوت دارد ولی باتری‌های آن‌ها ظرفیت‌هایی باورنکردنی دارند. جدیدترین محصول از این رده، گوشی شیائومی می مکس ۳ است که دارای یک باتری فوق‌العاده‌ی ۵۵۰۰ میلی‌آمپری است. با این حال، این گوشی در سال ۲۰۱۸ وارد بازار شد و از آن زمان تا کنون، این برند، نسخه‌ی دیگری از سری می مکس بیرون نداده است.

  • انتخاب مواد با کیفیت عالی و سبک وزن باعث شده است که این گوشی به عنوان یک گوشی شگفت انگیز به کاربران اطمینان خاطر دهد.
  • داستان رشد و اوج‌گیری شیائومی به‌حدی سریع پیش رفته که به ماموریتی غیرممکن تشبیه می‌شود؛ نکته‌ای که معنای برند «mi» (مخفف عبارت Mobile Internet) این شرکت را هم تحت تاثیر قرار داده است.
  • ضمنا باید کفش های ورزشی هوشمند و دوربین های امنیتی را هم به لیست محصولات شیائومی اضافه کنید.
  • شیائومی تعداد زیادی گوشی قدرتمند، زیبا و باکیفیت ساخته که همه آنها لیاقت این را دارند که پرچم‌دار شیائومی نامیده شوند.
  • شیائومی از مسیرهای نرم‌افزاری مثل تبلیغات در MIUI، جمع‌آوری داده‌های کاربران از طریق اپلیکیشن‌های مختلفش و دیگر روش‌های جمع‌آوری داده‌های ارزشمند، هزینه‌های ساختش را جبران می‌کند.

پس از توضیحات مختصری راجع به زیر مجموعه‌هایی از شیائومی، جای آن است که توضیحات مختصر، یا به عبارت دیگر تنها گوشه‌ای از اطلاعات گوشی‌های هوشمند شیائومی را به اختصار بیان کنیم. کمپانی Yeelight شیائومی نیز تخصص در طراحی و تولید محصولات متنوعی مانند چراغ‌های هوشمند دارد. نکته دیگر آنکه بر خلاف بسیاری از محصولات دیجیتال در دنیا که با واسطه به فروش می‌رسد و بنابراین بر قیمت آن افزوده می‌شود، این شرکت تمامی محصولات و تکنولوژی خود را بدون واسطه عرضه می‌کند.

گوشی شیائومی Mi 11

بدنه شیشه‌‌ای و مواج آن بسیار جذاب بوده و آن را تبدیل به یک اثر هنری کرده است. صفحه نمایشگر آن هیچ حاشیه‌ای نداشته و کیفیت و میزان نور آن نیز در هیچ یک از موبایل‌های مشابه‌اش دیده نمی‌شود. دوربین پشت گوشی با استفاده از عدسی‌های فوق عریض و تله فتو مجله خبری موبایل مارکت عکسی بسیار شفاف و با رنگ‌های طبیعی به شما تحویل می‌دهد. علاوه بر دوربین پشت، دوربین جلو این موبیال نیز طراحی منحصر به فردی داردو دوربین جلو بر روی نمایشگر طراحی نشده و موقع عکسبرداری به صورت مکانیکی و با سنسور مخصوص از بالای گوشی خارج می‌شود.

شیائومی Redmi Note 10 Pro

با این حال، برای خرید این گوشی ها مجبور نخواهید بود که هزینه زیادی بکنید این گوشی های هوشمند روی اندروید وان اجرا می شوند، بنابراین شما یک تجربه اندروید خالص را خواهید داشت. Xiaomi Poco F3 نیز گزینه خوبی است، به خصوص اگر از بازی کردن لذت می برید. سیاست گذاری های وب‌سایت شیائومی ۳۶۰ با نهایت احترام به حقوق مشتری ، تحویل محصول با بالاترین کیفیت ، کوتاه ترین زمان و قیمت گذاری منصفانه تنظیم شده است. قیمت گوشی شیائومی با وجود قابلیت‌های سخت‌افزاری بسیار عالی و سیستم دوربین بی‌نظیر، بسیار پایین است و اگر به دنبال خرید یک گوشی با مشخصات گوشی‌های پرچمدار ولی با قیمت پایین هستید، خرید گوشی شیائومی را به شما پیشنهاد می‌کنیم. این کار سبب شد که شیائومی بدون پیچیده‌تر کردن دسته‌بندی محصولاتش، گوشی‌های متنوع‌تری تولید کند.

در حال حاضر آخرین مدلی که این شرکت معرفی کرده، Note 11 است که جوابگوی نیاز کاربران این رده می‌باشد و با توجه به سخت افزارش قیمتی بین 5 تا 7 میلیون تومان دارد. تمرکز اصلی شرکت شیائومی در ساخت سری ردمی بر روی کاربرانی بوده که بیشتر به دنبال گوشی میان رده‌ای با بودجه کم هستند. سری ردمی با عدد بعد خودش شناخته می‌شود و هر مدلی که معرفی می‌شود به مقدار این عدد اضافه می‌شود. در حال حاضر آخرین مدلی که در این سری معرفی شده، گوشی Redmi 10 بوده است که مدل‌های Redmi 10A و Redmi 10C در ادامه این مدل با قیمت‌های کمتر معرفی شدند که در بازار در حال حاضر بین 3 تا 5 میلیون تومان قیمت دارند. در کنار کیفیت بسیار بالا و به صرفه بودن محصولات شیائومی، طراحی ظاهری قوی و منحصر به فرد این محصولات نیز توجه بسیاری از سخت پسندان را به خود جلب می‌کند. از دیگر مزیت‌های محصولات شیائومی، داشتن ویژگی‌هایی متفاوت از سایر محصولات برندهای دیگر است که تمام کاربران را متحیر می‌سازد.