قیمت گوشی شیائومی Xiaomi امروز ۲۶ آذر ترب-اصفهان موبایل مارکت

از بارزترین ویژگی‌ها می‌توان به حسگر اثر انگشت، پردازنده‌های فوق سریع، صفحه نمایش AMOLED ، تکنولوژی شارژ سریع کوآلکام و فیس‌لاک اشاره کرد. گوشی های شیائومی عرضه شده در بازار ایران ممکن است پک چین، گلوبال و یا هند باشند. سوالی که ممکن است ذهن کاربران را بسیار به خود مشغول سازد، این است که پک‌های مختلف چه تفاوتی با یکدیگر دارند. به طور کلی تفاوت چندانی بین پک‌های مختلف گوشی شیائومی وجود ندارد و این تفکر که بهترین گوشی شیائومی پک گلوبال است کاملا اشتباه می‌باشد.

پس از این پیشروی که در سال 2014 اتفاق افتاد، این شرکت جاه‌طلب، قلمروی خود را به خاک مالزی، فیلیپین و هند هم گسترش داد. از همین سال‌ها بود که نام شیائومی به‌خاطر رکوردهای فروش عجیب و غریب بر سر زبان‌ها افتاد و راه ورود رسمی گوشی‌های این شرکت به بازار اروپا را در سال 2016 هموار کرد. گوشی های شیائومی با برند های مختلف می ، ردمی ، پوکو و بلک شارک عرضه می شوند که این شرکت تصمیم به حذف پیشوند Mi از گوشی های خود گرفته و با نام Xiaomi عرضه میشود. شیائومی گوشی های ارزان قیمت ، میان رده و پرچمدار زیادی را در لیست گوشی های خود قرار داده، تا کاربران با تنوع قیمتی بالا بتوانند گوشی شیائومی مورد نظر خود را خریداری کنند. شیائومی با تولید گوشی‌ های هوشمند توانسته مشتریان زیادی را در سراسر جهان و ایران جذب خود کند.

البته این موضوع هم‌اکنون در بسیاری از برندها وجود دارد و عرضه هندزفری همراه با گوشی‌ها تقریبا منسوخ شده است. اکثریت گوشی های شیائومی تنها با آداپتور، دفترچه راهنما و کابل شارژ متناسب با درگاه ورودی دستگاه عرضه می‌شوند البته ممکن است قاب محافظ ژله‌ای متناسب با طراحی گوشی نیز جزو اقلام همراه بعضی از گوشی های شیائومی باشد. هدف این سری از گوشی های شیائومی گیمران و افراد علاقه‌مند به بازی می‌باشد ؛ اگرچه این برند در حال حاضر چندان شناخته شده نیست اما انتظار می‌رود مجله خبری موبایل مارکت تا در آینده نه چندان دور گوشی‌های BlackShark به یکی از محبوب‌ترین گوشی های گیمینگ تبدیل شوند. متفاوت‌ترین گوشی عرضه شده توسط شیائومی، یعنی Mi 11 Ultraبا طراحی متفاوت و یک نمایشگر خارجی از سری می است که در سال 2021 عرضه شد و توانست نظرات بسیاری را به سوی خود جلب کند. گوشی های پوکو علی‌رغم قیمت بسیار مناسب، قابلیت‌های جالب توجه و کاربردی‌ای را به کاربران ارائه می‌دهند بنابراین توانسته اند برای کاربران مختلف با بودجه‌های محدود بسیار مناسب واقع شوند.

گوشی‌های این سری، دستگاه‌هایی رده‌پایین با طراحی سنتی هستند که به باتری‌هایی با ظرفیت بالا مجهز شده‌اند؛ درواقع عبارت «Max» به همین ویژگی اشاره دارد. آخرین گوشی این سری، Mi Max 3 با باتری 5500 میلی‌آمپری است که در سال 2018 معرفی شده است. در طراحی و تولید گوشی‌های شیائومی بر اساس سلیقه‌های متفاوت کاربران از رنگ‌های متنوع استفاده شده است.

این نام پنهان Mission Impossible نام دارد که به معنای عملیات غیرممکن است و گفته می‌شود بنا به چالش‌هایی که این برند و خاستگاهش یعنی کشور چین همواره با آن مواجه بوده است، برای آن انتخاب شده است. نکات مثبتی درباره گوشی های هوشمند شیائومی برای خرید و استفاده از آن وجود دارد که به آن ها می پردازیم. گوشی شیائومی در ابتدا ظاهری شبیه به گوشی های اپل داشت ولی آن شباهت فقط برای جذب مشتری های اولیه بود.

  • این سوالات عموماً برای کابران در هنگام خرید پیش خواهد آمد؛ اما این شرکت با توجه به سود پایین خود همواره سعی داشته تا گوشی هایی با کیفیت ساخت بالا و بهترین عملکرد را خریداران تولید کند.
  • گوشی شیائومی بهترین ویژگی ها مانند پردازنده های سریع اسنپدراگون و دوربین های متعدد را دارند.
  • اگر دنبال گوشی پرچمدار شیائومی هستید حتما مدل‌های 12T و 11T به شما پیشنهاد می‌شود.
  • همچنین شیائومی، اظهار داشته است که کلمه‎‌ی Mi مخفف Mobile Internet می‌باشد.

با این حال، اگر از تمام آن پیچیدگی‌ها صرف نظر کنیم، می‌توان گفت که این برند چینی، تنها ۵ رده‌ی اصلی از گوشی‌های هوشمند تولید می‌کند و خیلی از آن‌ها مدت‌ها است که محصولی وارد بازار نکرده‌اند. درست است که گوشی های شیائومی از باتری هایی با ظرفیت زیاد و با پشتیبانی از شارژر سریع استفاده می کنند، اما عملکرد آن ها بعد از مدت کوتاهی دچار اختلال می شود و با سرعت بیشتری تخلیه می شوند . قبل از پرداخت هزینه، تمام قسمت های گوشی مانند کیفیت صفحه نمایش، عملکرد دوربین ها، پردازنده و موارد دیگر را به دقت بررسی کنید. علاوه براین گوشی های هوشمند شیائومی با پشتیبانی از شارژ بی سیم (شارژ وایرلس) این امکان را فراهم می‌کند تا بتوانید از قابلیت شارژ وایرلس در موبایل ها نیز استفاده کنید. با نگاهی اجمالی به مشخصات فنی گوشی های شیائومی متوجه خواهیم شد که این برند در کیفیت و قطعات کم نمی گذارد.

Xiaomi Mi 10T Lite 5G 6/128G

بنابراین، در هنگام خرید گوشی شیائومی ، علاوه بر رده‌ی گوشی‌، باید به مدل دقیق آن نیز توجه داشته باشید. اگر به دنبال خرید گوشی شیائومی هستید، باید به شما بگوییم که بهترین و البته گران‌ترین گوشی‌های این برند را می‌تواند در سری Mi پیدا کنید. شیائومی پس از معرفی موفق چندین گوشی در چین، محصولاتش را به کشورهای دیگر نیز صادر کرد. امروزه خرید گوشی شیائومی در خود چین، هند، اغلب کشورهای اروپایی و بسیاری از کشورهای دیگر، از جمله ایران امکان‌پذیر است.

امید است با این مقاله توانسته باشیم در مسیر توضیح و آشنایی بیشتر کمکی کرده باشیم. شاید در چند سال گذشته خرید گوشی های شیائومی و اعتماد به این برند یک ریسک بزرگ محسوب می‌شد؛ اما در حال حاضر این برند بسیار شناخته شده می‌باشد و توانسته به خوبی اعتماد کاربران را جلب کند. اما سری Mi تنها محدود به پرچمداران نمی‌شود بلکه برخی از گوشی های میان رده شیائومی نیز از این سری محسوب می‌شوند و قابلیت‌های بسیاری دارند. طراحی زیبا، پردازنده‌های قدرتمند و دوربین‌های با کیفیت در کنار باتری قدرتمند ویژگی‌های مشترک تمامی گوشی‌ های شیائومی مسحوب می‌شوند که به افزایش محبوبیت برند شیائومی کمک بسیاری کرده‌اند و توانسته‌اند نظرات بسیاری را به این برند معطوف سازند. پوکورا می‌توان از جدیدترین زیر مجموعه‌های شیائومی دانست که محبوبیت زیادی بین کاربران دارد. این برند فعالیت خود را از سال 2018 آغاز کرد؛ اما اوج محبوبیت گوشی های پوکو را می‌توان سال 2020 و با عرضه گوشی های Poco X3 و Poco X3 Pro داست.

Xiaomi Redmi Note 10S 6/64GB Mobile Phone

اگر به سایت‌های فروش گوشی دقت کرده و بخش خرید گوشی‌ شیائومی را دیده باشید، متوجه خواهید شد که این برند یک طیف رنگ متنوع برای کاربر خود ایجاد کرده است. این شرکت سعی کرده رضایت و سلیقه مشتری را در اولویت طراحی و تولید گوشی‌هایش دخیل نماید و شما حتی رنگ سفیدی که سایر رقبایش به شکل خالص استفاده می‌کنند، به صورت Glacier White و Polar White استفاده می‌کند. با خرید گوشی شیائومی می‌توانید رنگ مورد علاقه خود را با توجه به ویژگی‌های شخصیتی و رفتاریتان مطابق نمایید. یکی دیگر از مواردی که حتما در هنگام خرید گوشی شیائومی باید دقت کرد وجود محافظ صفحه نمایش است که گوشی شما را در برابر آسیب‌ای احتمالی تا حد زیادی محافظت می‌کند که رایج‌ترین محافظ در بین گوشی‌های شیائومی گوریلاگلس است.

پس از آن، برای مدتی هیچ خبری از خانواده‌ی پوکو نبود؛ تا اینکه در سال 2020 این برند به‌عنوان شرکتی مستقل از شیائومی جدا شد. گوشی‌های Poco F2 Pro و Poco X3 محصولات این دوره از فعالیت‌های این مجموعه هستند. با این حال، هنوز تفاوت معناداری میان گوشی‌های پوکو، ردمی و شیائومی دیده نمی‌شود.