قیمت گوشی موبایل ایمنا

برای خرید گوشی مناسب ابتدا سیستم عامل و پردازشگر و سپس دوربین و نیمه عمر باتری را ارزیابی کنید. فاکتورهای دیگر نظیر طراحی و ظاهر گوشی نباید تمرکز شما را از موارد کلیدی منحرف کنند. برای مقایسه بهتر این موضوع بهتر است قبل خرید یک گوشی با سیستم عامل IOS مقاله مربوط به بهترین گوشی اپل رامطالعه کنید.

به همین دلیلقیمت موبایلبه صورت دلاری تعیین می شود و کاهش و یا افزایش نرخ ارز به طور مستقیم رویقیمت گوشیتاثیر می‌گذارد. بنابراین برای اطلاع ازقیمت گوشی به نرخ روزمی توانید به سایت‌های معتبر در این زمینه مراجعه کنید تاقیمت دقیق گوشیرا به دست بیاورید. برند اپل نیز با سیستم عامل iOS منحصربفرد خود، کاربران زیادی را جذب خود کرده است. نکته ای که باید بدانید این است که قیمت گوشی بر اساس سیستم عامل چندان تفاوتی ندارد.

سایت موبایل استقلال دارای دسته بندی با ویژگی فیلتر کردن بر اساس قیمت گوشی سامسونگ است که شما می توانید گوشی سامسونگ تا ۳ میلیون،گوشی سامسونگ تا ۱۰ میلیون و گوشی سامسونگ تا ۲۰ میلیون را برای خود انتخاب کنید. از پرچمداران سامسونگ میتوان به گوشی هایی مانند به گوشی سامسونگ S22 ultra ، گوشی سامسونگ S22 plus و S21 FE و….. پیشنهاد ما این است که حتماً در ابتدا بازار آنلاین را چک کنید و مقایسه قیمت‌های گوشی موبایل را انجام دهید و بعد اقدام به خرید کنید که متحمل ضرر نشود. مناسب‌‌ترین قیمت‌های گوشی موبایل در سایت کالاتیک قابل‌مشاهده هستند البته این بستگی به برند و مدل انتخابی شما هم دارد. شما می‌توانید از سایت کالاتیک به‌عنوان مرجع قیمت‌های به‌روز گوشی موبایل استفاده کنید و علاوه بر اینکه می‌توانید قیمت‌ها را مقایسه کنید می‌توانید مشخصات فنی و نقد و بررسی گوشی را هم مشاهده نمایید. در واقع گارانتی تعهدی است که یک شرکت برای اینکه بگوید محصولاتش کارکرد خوبی دارند، ارائه می‌دهد.

  • قیمت این گوشی‌ها از نزدیک به 5 میلیون تا نهایتاً 12 میلیون تومان در نوسان است و همانطور که گفتیم امکانات خوبی دارند و برای کسانی مناسب هستند که نمی خواهند برایخرید گوشی به روزهزینه ‌های زیادی داشته باشند.
  • ابتدایی ترین گوشی سری S سامسونگ در سال 2010 روانه ی بازار شد، صفحه نمایش سوپر امولد در کنار دوربین 5 مگاپیکسلی و اندروید 2.1 از مشخصه های بارز این سری بود.
  • سیاست این شرکت چینی برای کاهش قیمت ها به خود کمپانی مربوط می شود اما چیزی که در حال حاضر شاهد آن هستیم، تولید گوشی های متنوع با زیربرندهای Redmi،Mi ،Redmi Note ،Redmi K و Poco با قیمت مناسب هستیم.
  • عامل دیگری که روی قیمت گوشی هوشمند بازار تاثیر می گذارد، موجودی و میزان تقاضا برای خرید است.

ما در این مقاله به شما خواهیم گفت که کدام یک از برندهای معروف تولید گوشی بهترین هستند و شما را با قیمت روز گوشی و نکاتی که هنگام خرید آن ها باید در نظر بگیرید، آشنا کنیم. با مراجعه به سایت اینترنتی 19کالا علاوه بر بررسی مشخصات گوشی از طریق امکانات مختلف و نقد و بررسی‌های جامع، خرید اینترنتی منحصر بفردی را تجربه نمایید. ما به عنوان یک مرجع موبایل شناخته شده در سطح کشور در این مطلب سعی کرده‌ایم به طور خلاصه شما را با مدل‌های مختلف و ویژگی‌های این محصولات بیشتر آشنا کنیم تا در هنگام خرید گوشی بتوانید تصمیم درست‌تری بگیرید.

گوشی سامسونگ مدل Galaxy S21 FE 5G ظرفیت 256 گیگابایت رم 8 گیگابایت

البته گوشی های پر فروش ارزان تری همچون گلکسی A02 سامسونگ نیز در بازار عرضه شده است که دیدن و اطلاع از قیمت آنها خالی از لطف نیست. اما اگر طرفدار پرچمداران سامسونگ هستید می توانید از میان گوشی های سری S یکی را انتخاب کنید. سامسونگ گلکسی S20، گلکسی S20 Ultra، گلکسی S21، گلکسی S21 Plusو گلکسی S21 Ultra، واخیرا گوشی S22 سامسونگ می تواند بهترین گزینه باشد.

از کجا بهترین گوشی موبایل را به قیمت مناسب بخریم؟

شرکت ها نیز متعهد خواهند بود که تعرفه گمرکی گوشی هایی را که وارد می کنند بپردازند و هزینه های حمل و نقل و رجیستری آن را محاسبه کنند. دولت به وارد کننده اعلام می کند که شما باید این گوشی را با در نظر گرفتن درصد مشخصی سود و با قیمت مصوب X ریال به فروش برسانید. این روزها بسیاری از کاربران به دنبال بازی با گوشی هستند بنابراین انتخاب موبایل مناسب با پردازنده قابل‌قبول باید در بین معیارهای مهم آن‌ها قرار گیرد. پردازنده‌‌‌های استفاده شده در گوشی های پرچمدار عموما به راحتی از پس نیازهای تمام کاربران بر خواهند آمد. در بازار میان‌رده‌ها و گوشی‌ های ارزان باید دقت بیشتری کرد؛ عموما پردازنده‌های اسنپدراگون در بازی‌‌ها نسبت به نمونه‌های مدیاتک و اکسینوس هم رده عملکرد بهتری دارند؛ حتما برای مقایسه بهتر به بررسی‌های گوشی مراجعه شود.

حافظه 128 رم 8 گیگابایت ا Xiaomi Redmi Note 11s 128/8 GB

فونر به عنوان یک سایت خرید و فروش گوشی و تجهیزات الکترونیکی، محصولات زیادی به مشتریان ارائه می‌دهد. این سایت انواع مختلف گوشی را به فروش می‌رساند و یکی از بهترین مرجع‌ها برای خرید گوشی محسوب می‌شود. فروشگاه فونر با ارائه محتواهای مناسب به کاربر، در انتخاب بهترین گوشی با توجه به بودجه و نیاز شما کمک می‌کند. شما می‌توانید گوشی‌های جدید را بررسی کنید و خرید مطمئنی را تجربه کنید.