قیمت گوشی موبایل تنوع بالا + به روزترین مدل‌ها + ارسال فوری دارسو-اصفهان موبایل مارکت

این وسیله‌ی کوچک کاربردی به گونه‌ای به زندگی ما گره خورده که برای بسیاری از مردم دنیا، زندگی بدون آن غیر قابل تصور است. حتی دیگر موبایل گیمینگ هم بخشی از عبارات مورد علاقه گیمر ها شده ، چرا که راحتی تجربه بازی حرفه ای در هر جا و مکانی را به آسانی برایشان فراهم میکند. در واقع گارانتی تعهدی است که یک شرکت برای اینکه بگوید محصولاتش کارکرد خوبی دارند، ارائه می‌دهد. البته خرید گوشی با گارانتی، قیمت آن را مقدار ناچیزی افزایش می‌دهد اما خیال شما را از بابت بدون ایراد بودن گوشی راحت خواهد کرد.

به همین دلیل با توجه به بالا رفتن نرخ دلار و به تبع آن، افزایش شدید قیمت موبایل ، این برند در کشور ما نیز مورد توجه زیادی قرار گرفته است. بلکه گوشی‌هایی که این شرکت به بازار عرضه کرده، کیفیت بسیار خوبی را به مصرف کننده ارائه می‌دهد. برای مثال گوشی مدل Redmi Note 7 که در سال 2019 به دنیا معرفی شد از پرفروش‌ترین گوشی‌های موبایل این برند است که شیائومی را به سومین شرکت پرفروش در حوزه‌یگوشی موبایل هوشمند تبدیل کرد. پس از آن کمپانی شیائومی گوشی مدل Redmi Note 8 و بعد از آن هم مدل Redmi Note 9 را به دنیا معرفی کرد. امروزه یکی از سخت‌ترین تصمیم‌ها برای کسانی که قصد خرید گوشی موبایل دارند، انتخاب بین سیستم عامل‌های OS و اندروید است.

  • می توانید مجموعه گوشی های سامسونگ را بسته به رم، حافظه داخلی، اندازه صفحه نمایش، تک سیم کارت یا دو سیم کارت و اندازه دوربین به صورت آنلاین مرور کنید.
  • برای خرید گوشی نکته مهم این است که ابتدا نیازسنجی درستی از کاربری خودمان کرده باشیم و سپس باتوجه‌به نیازمان برای خرید گوشی هزینه کنیم.
  • مجلس کشور همچنین مقرر کرد که به شرکت های وارد کننده گوشی موبایل ارز دولتی تخصیص داده شود.
  • گوشی های هوشمند میان رده از سری POCO مشخصات خوبی را با قیمت رقابتی ارائه می دهند.

البته در این خصوص آیفون XR استثناء بوده و دارای صفحه نمایش LCD می‌باشد. این گوشی‌ها قابلیت نمایش 16 میلیون رنگ را داشته و نسبت بالای ابعاد نمایشگر به بدنه طراحی آن‌ها را بی نقص کرده است. انواع گوشی های موبایل را به شما معرفی می کنیم و توصیه هایی در مورد قیمت و خرید بهترین و مناسب ترین آن، به شما ارائه می دهیم. شما می توانید انواع گوشی های هوشمند شیائومی با قیمت مناسب در فروشگاه اینترنتی دارسو خرید کنید.

قیمت گوشی سری A سامسونگ

انواع گوشی موبایل به فرد کمک می کنند تا بتواند از اخبار جدید و روز دنیا مطلع باشد، چرا که امکان جستجو در فضای اینترنت را برای او فراهم می کند. سیاست این شرکت چینی برای کاهش قیمت ها به خود کمپانی مربوط می شود اما چیزی که در حال حاضر شاهد آن هستیم، تولید گوشی های متنوع با زیربرندهای Redmi،Mi ،Redmi Note ،Redmi K و Poco با قیمت مناسب هستیم. شیائومی نیز گوشی های پایین رده، میان رده، و پرچمدار تولید می کند و یکی از جدیدترین آنها گوشی Mi10 T Pro 5G 128/8GB است که از فروش بسیار بالایی برخوردار می باشد. اگر شما نیز کاربر یکی از این گوشی های اپل هستید، خوب می دانید که برای خرید آنها باید پول خوبی بپردازید. برای مثال قیمت روز گوشی آیفون 13 اپل میلیون است چیزی که هفته پیش 35 میلیون تومان بود.

امکانات دیگر مثل نمایش نمودار روند تغییرات قیمت، تخمین قیمت‌ها در آینده و مشاهده سایر مشخصات گوشی مثل گارانتی و غیره هم ممکن است. دیدنگار علاوه بر این مشاورانی دارد که قبل از خرید به شما راهنمایی های لازم را می دهند. تمام محصولات موجود در این سایت دارای گارانتی و خدمات پس از فروش هستند. مجله خبری موبایل مارکت اگرچه اپل جزو پر فروش ترین گوشی ها در دنیا می باشد، اما به دلیل قیمت بالا و محرومیت های استفاده از آن در ایران افراد زیادی به سراغ آن نمی روند. سری های جدید اپل دوربین های فوق العاده ای را در اختیار کاربران قرار داده اند و ظاهر زیبای آن ها باعث جلب نظر افراد بسیار زیادی شده است.

فونر به عنوان یک سایت خرید و فروش گوشی و تجهیزات الکترونیکی، محصولات زیادی به مشتریان ارائه می‌دهد. این سایت انواع مختلف گوشی را به فروش می‌رساند و یکی از بهترین مرجع‌ها برای خرید گوشی محسوب می‌شود. فروشگاه فونر با ارائه محتواهای مناسب به کاربر، در انتخاب بهترین گوشی با توجه به بودجه و نیاز شما کمک می‌کند. شما می‌توانید گوشی‌های جدید را بررسی کنید و خرید مطمئنی را تجربه کنید. بنابراین در این مواقع بهترین ابزاری که می‌تواند کمک‌کننده باشد استفاده از مقاله راهنمای خرید است.

برای خرید و مشاهده قیمت گوشی های موبایل و خرید لوازم جانبی انواع گوشی های شیائومی، سامسونگ و اپل را به صورت اختصاصی در فروشگاه دارسو به سادگی تهیه کنید. آنچه توانسته دیجی دو را به عنوان یکی از بهترین فروشگاه­های آنلاین در ایران مطرح سازد، پایبندی به چهار اصل معتبر اصالت، تضمین قیمت، تعویض بی چون و چرا و همچنین احترام به مشتری در خرید آنلاین است. دیجی دو ویترینی مجازی از محصولات دیجیتال را فراهم آورده تا مشتریان بتوانند بی نیاز از خرید حضوری و در عین حال با بررسی تخصصی و مقایسه محصولات، خریدی توامان با آگاهی و رضایت را تجربه کنند. دیجی دو با گسترش روابط با بیش از 100 فروشنده و تولید کننده فضایی مناسب خرید ایرانی را فراهم آورده است که در آن شما می توانید با مشاوره از کارشناسان واحد فروش ، خریدی آسان و مطمئن را تجربه کنید.

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A04 دو سیم کارت ظرفیت 4/64 گیگابایت

اینکه کدام تلفن همراه می تواند نیاز شما را برطرف کند، سلیقه شما در انتخاب موبایل چیست؟، و از همه مهمتر چقدر پول دارید؟ اینها و خیلی های دیگر، عواملی هستند که در انتخاب مدل مناسب گوشی شما، موثر هستند. در بحث خرید گوشی های پرچمدار فقط بودجه مهم است و کمی سلیقه، وگرنه همه آنها از نظر قدرت پردازش، باتری، عملکرد، دوربین و بخش های دیگر جزء بهترین ها هستند. البته این روزها شیائومی گوشی های در حد پرچمدار اما با قیمت مناسب تولید می کند که شما با کمی هزینه می تونید یکی از بهترین آنها را انتخاب کنید. هزینه های رجیستری، کدفعالسازی، حمل و نقل، عوارضی و گمرک و در نهایت سود فروشنده، عامل های بعدی هستند که روی قیمت انواع گوشی موبایل تاثیر می گذارند. تصمیم گیری و سیاست های واردات گوشی های هوشمند که توسط مسئولین و گاهاً به درستی و یا به اشتباه گرفته می شوند نیز مزید بر علت هستند.

در این گوشی‌ها از متریال ارزان‌تر نسبت به پرچمدارها استفاده می‌شود و کیفیت ساخت پایین‌تری را نسبت به‌‌ آن‌ها دارند. معمولاً در این گوشی‌ها از پنل‌های نمایشگر LCD استفاده می‌شود و در کنار تراشه و دوربین‌های معمولی، باعث می‌شود تا با هزینه‌ای معقول، گوشی هوشمندی مناسب را بتوانید خریداری کنید. این گوشی های میان رده بهترین انتخاب برای کاربران عادی هستند و برای کسانی که نیاز به گوشی فوق سریع و قدرتمند ندارند، میانرده‌ها با قیمت مناسب‌شان می‌توانند بسیار کاربردی باشند. گوشی‌های موبایل شیائومی علاوه بر کیفیت بالا، قیمت مناسب‌تری هم نسبت به برندهای بزرگ این وادی نظیر سامسونگ و اپل دارند.