قیمت گوشی موبایل خرید آنلاین مشخصات و لیست قیمت روز گوشی موبایل کالاتیک فروشگاه اینترنتی خرید گوشی موبایل، تبلت، لپ تاپ، هدفون و ..

دسترسی به فضایی برای مشاهده عکس گوشی، مقایسه مشخصات فنی گوشی‌ ها، مشاهده قیمت انواع گوشی و همچنین پیدا کردنارزان ترین قیمت گوشیبرای مدل موردنظرتان و در نهایت، خرید گوشی بسیار مهم هستند. اینکه کدام تلفن همراه می تواند نیاز شما را برطرف کند، سلیقه شما در انتخاب موبایل چیست؟، و از همه مهمتر چقدر پول دارید؟ اینها و خیلی های دیگر، عواملی هستند که در انتخاب مدل مناسب گوشی شما، موثر هستند. برای بررسی مشخصات گوشی مدل جدید مد نظر با یک گوشی هوشمند دیگر می‌توانید به پایگاه‌های داده‌ای مانند GSM Arena که به همین منظور ساخته شده مراجعه کنید. همچنین برای مقایسه جدیدترین قیمت گوشی ها به لیست قیمت گوشی هوشمند مراجعه کنید.

  • اگر جزء افرادی هستید که با گوشی موبایل خود زیاد عکس و فیلم می گیرید و آن را در گوشی خود ذخیره می کنید، قبل از خرید، حتماً از میزان حافظه داخلی موبایل مورد نظر خود اطلاع داشته باشید.
  • کالاتیک این امکان را وجود آورده تا کاربران بتوانند از وضعیت سفارش خود مطلع شوند.
  • در این چند سال اخیر، عوامل مختلفی مانند تحریم ها و ویروس کرونا بر اقتصاد ایران تأثیر گذاشته است و همین موضوع باعث شده تا قیمت گوشی های موبایل به خصوص گوشی های تولید برندهای معروفی مانند سامسونگ و اپل افزایش پیدا کند.
  • با مشاهده لیست قیمت گوشی در فروشگاه‌های مختلف می‌توان ارزان ترین قیمت انواع گوشی را در بازار ایران پیدا کنید.
  • امروزه گوشی های موبایل چه گوشی پرچم‌دار، گوشی میان‌رده و چه اقتصادی سعی کردند تا قابلیت‌های نزدیک به هم داشته باشند و به همین دلیل رقابت تنگاتنگی با هم دارند همین موضوع سبب انتخاب سخت‌تری برای کاربران شده است.

فقط کافی است نیم‌نگاهی به گوگل و جستجوهای مرتبط با خرید موبایل انداخته باشید تا با بیش‌ترین تنوعی که بازار در این سال‌ها به خود دیده آشنا شوید. اکنون مشتری قادر است با هر بازه قیمتی و از هر برندی، طیف گسترده‌ای از خدمات را امتحان کند. ابتدایی ترین گوشی سری S سامسونگ در سال 2010 روانه ی بازار شد، صفحه نمایش سوپر امولد در کنار دوربین 5 مگاپیکسلی و اندروید 2.1 از مشخصه های بارز این سری بود. از سال 2010 تا به امروز به فاصله ی یک سال یکبار مدل جدید از سری S سامسونگ به بازار عرضه می شود که آخرین آن ها S10 plus است. این گوشی سامسونگ دارای دو دوربین 16 و 12 پیکسلی است و از اندروید 9.0 نیز پشتیبانی می کند. این سری از تلفن های همراه که به تلفن های هوشمند نیز نامیده می شوند از نرم افزارهای مدیریتی خود سامسونگ بهره می برند، در کنار این ها نرم افزارهای کاربردی مانند Gmial ، GPS و …

گوشی موبایل شیائومی مدل 11T Pro 5G ظرفیت 256 گیگابایت رم 12 گیگابایت

به طور کلی همانطور که می دانید موبایل ها از دو نوع فلزی و یا پلاستیکی ساخته می شوند که برخی از آنها پنل هایی با روکش شیشه دارند که بسیار محدود هستند. اگر به دنبال بهترین موبایل سامسونگ میگردید قطعاً در سری A و M می توانید آن ها را پیدا کنید زیرا سامسونگ برای اینکه بازار میان رده ها و کشورهایی مانند هند را از دست ندهد اقدام به عرضه گوشی های میان رده سامسونگ با نام سری A و M کرد. سری A گوشی های سامسونگ گوشی های میان رده و ارزان قیمت از این برند هستند که در سال ۲۰۱۹ شرکت سامسونگ از گوشی A10 تا A80 را وارد بازار گوشی‌های هوشمند کرد. گوشی های این سری بعد از گوشی سامسونگ A40 ، دارای صفحه نمایش super AMOLED میباشد وزن دوربین های خوبی نیز پشتیبانی می کنند. سری A از نظر سرعت و قدرت و همچنین طول عمر باتری با سری S در حال رقابت هستند .

سری نوت گوشی سامسونگ

برای مثال درست است کهقیمت آخرین مدل آیفوننسبت به نسخه های قدیمی تر گران تر است. این موضوع به خاطر استفاده از آخرین سیستم عامل نیست، بلکه کیفیت ساخت آن بستگی دارد و امکانات بهتر آن باعث افزایش قیمت شده است. تلفن همراه ساده که با فشردن دکمه شماره گیری می شوند، فقط برای برقراری تماس و ارسال پیامک بکار می آید. گوشی های هوشنمد لمسی که فراتر از یک موبایل عمل می کنند، بجز مکالمه، برای وبگردی، مشاهده فیلم و ویدئو، گرفتن عکس های حرفه ای و گیمینگ کاربرد دارند.

گوشی های میان رده شیائومی، میان رده های هوآوی، سامسونگ و سایر برند‌ها نیز بر اساس مدل و قابلیت‌های خود قیمت‌گذاری می‌شوند؛ هرچقدر که قابلیت‌های این سری گوشی‌ها به پرچمداران نزدیک‌تر باشد، قیمت بالاتری خواهند داشت. تقاضا برای خرید گوشی ارزان کم نیست؛ چرا که هنوز هم با وجود تمام گوشی‌های جذاب پرچمدار، عده زیادی خرید گوشی ارزان را ترجیح می‌دهند. شرکت‌های سازنده هم برای تصاحب این بخش بازار مدل‌هایی را روانه بازار می‌کنند که مشخصات بسیار خوبی داشته باشند، اما اکثر این گوشی‌ها برای کارهای متداول بوده و نباید زیاد از آنها انتظار داشت. خوشبختانه از آنجایی که رقابت بین شرکت‌های سازنده بالاست همواره سعی می‌کنند که در این محدوده‌ها هم مدل‌های رضایت‌ بخشی را تولید کنند. این روزها بسیاری از کاربران به دنبال بازی با گوشی هستند بنابراین انتخاب گوشی مناسب با پردازنده قابل‌قبول باید در بین معیارهای مهم آن‌ها قرار گیرد.