قیمت گوشی موبایل سامسونگ مرجع موبایل ایران

بیشتر این قطعات در کارخانه اصلی که در کره جنوبی قرار دارد، تولید می شوند؛ بنابراین کیفیت ساخت تمام گوشی های سامسونگ یکسان است و هیچ تفاوتی ازنظر کشور سازنده با یکدیگر ندارند. درواقع اولین مدل از سری گلکسی F با نام گلکسی F41 در سال 2020 معرفی و سپس روانه بازار شد. هدف اصلی از سری گلکسی F عرضه در بازارهای چین، هند و بنگلادش بود، اما سامسونگ تصمیم گرفت محصولات سری با نام دیگری روانه بازار هند کند. این ویژگی، یکی از مهم‌ترین برتری‌های برند سامسونگ در مقایسه با رقبای خودش است. از آن‌جایی که سامسونگ یک برند کاملا بین‌المللی است، قطعات و لوازم جانبی آن به راحتی در تمامی نقاط دنیا در دسترس هستند. مورد اول، یک گوشی است که ظاهری شبیه به یک گوشی معمولی دارد و وقتی باز می‌شود، ظاهری شبیه به یک تبلت پیدا می‌کند.

  • گوشی سامسونگ از برندهای محبوب گوشی موبایل است که با سیستم عامل اندروید در انواع مختلف پرچمدار و میان رده روانه بازار گردیده است.
  • گوشی های سامسونگ که با برند گلکسی به بازار عرضه می‌شوند، محصول شرکت Samsung Electronics هستند که سابقه فعالیتش به بیش از نیم قرن می‌رسد.
  • البته سامسونگ برای حفظ سهم چشم‌گیری که در طول سال‌ها موفق به کسب آن شده، راه‌حل خاص خود را دارد که آن، ارائه‌ی مدل‌های متنوع در سری‌های مختلف است.
  • این گوشی‌ها معمولا نسبتا ارزان هستند و برای استفاده‌های روزمره، به خوبی کار شما را راه می‌اندازند.

با این حال، هنوز فاصله‌ای زیاد با شرکت نوکیا داشت ولی از موتورولا بالاتر بود. برای فروش گوشی موبایل سامسونگ خود به صفحهدرج آگهی رایگان فروش گوشی موبایلمراجعه نمایید. پیشرفت نمایشگرهای OLED انحناپذیر باعث شد تب تولید گوشی تاشونده در سال ۲۰۱۸ و ۲۰۱۹ بالا بگیرد. سامسونگ و هواوی در رأس شرکت‌هایی قرار داشتند که اولین گوشی‌های تاشونده رو به دنیا معرفی کردند. گلکسی زد فلیپ و گلکسی Z Fold2 از جمله گوشی های جدید سامسونگ از سری Z با نمایشگر تاشونده هستند.

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy M33 5G دوسیم کارت ظرفیت 8/128 گیگابایت

اما تنها ویژگی گوشی های سامسونگ نمایشگر با کیفیت نیست بلکه دوربین‌های قدرتمند با قابلیت‌های ویژه و به‌روز نیز از جمله امکاناتی است که سامسونگتوانسته است بسیار در آن قدرتمند ظاهر شود. اگر تعداد کمی اپلیکیشن در گوشی‌های خود داشته باشید، می‌توانید از حافظه داخلی ۳۲ گیگابایت استفاده کنید. اگر کاربر پراستفاده‌ای هستید که بازی می‌کنید، فیلم می‌بینید و برنامه‌های زیادی دارید تلفن هوشمند سامسونگ با باتری حداقل ۳۵۰۰ میلی‌آمپر ساعت یا بالاتر انتخاب کنید. اگر کاربر معمولی هستید، گوشی با باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی نیز یک روز کامل برایتان دوام می‌آورد.

تماس با ما

اگر به دنبال خرید گوشی سامسونگ اقتصادی و مقرون به صرفه هستید که از قابلیت های خوبی برخوردار باشند، می توانید گوشی های سری A سامسونگ را انتخاب کنید. گوشی های این سری، در دسته میان رده ها قرار دارند که از مشخصات بارز آن ها می توان به طراحی زیبا و لوکس و همچنین عمر طولانی باتری اشاره کرد. اولین مسئله ای که هنگام خرید گوشی سامسونگ برای افراد اهمیت دارد، هزینه ای است که بابت گوشی سامسونگ باید پرداخت کنند. در صورتی که هزینه برای افراد اهمیتی نداشته باشد به سراغ بررسی دیگر مشخصات گوشی ها می روند و به دنبال خرید بهترین نسخه یا آخرین مدل آن هستند؛ اما در کشور ما برای اکثر افراد، قیمت گوشی سامسونگ اولین پارامتری است که در نظر می گیرند.

انواع گوشی سامسونگ با قیمت

هر سال مدل های جدیدی از گوشی های سری A سامسونگ به بازار عرضه می شوند که هر یک از این مدل ها امکانات و ویژگی های خاص خود را دارند. گاهی ممکن است این تنوع موجب سردرگمی شما در خرید گوشی سامسونگ شود، بنابراین بهتر است برای داشتن انتخابی بهتر در خرید گوشی سامسونگ ابتدا فاکتورهای مهم خود را در انتخاب یک گوشی مشخص کنید و سپس گوشی سامسونگ مطابق با انتظارات خود را خریداری نمایید. همان طور که می دانید آخرین تکنولوژی ها و دستاورد های یک کمپانی در دل پرچمداران قرار می گیرند. در حال حاضر برای خرید پرچمدار سامسونگ ، یعنی سری S باید مبلغی بیش از 30 میلیون تومان کنار بگذارید.