قیمت گوشی موبایل سامسونگ مرجع موبایل ایران

سری‌ای و اس مخصوص کاربرانی است که به ظاهر گوشی و کیفیت دوربین اهمیت می‌دهند. نخستین مدل خانواده سری نوت در سال ۲۰۱۱ معرفی شد و به محبوبیت بسیار بالایی دست یافت. ویژگی‌های سخت‌افزاری این گوشی در زمان خود محشر بود و باعث شگفتی بسیاری از کاربران شد. در واقع کاربران محصولات این سری قادر هستند با قلم منحصربه‌فرد آن به کارهایی حرفه‌ای و مهندسی پرداخته و از امکانات فوق‌العاده آن بهره ببرند. گوشی‌ های سامسونگ دارای سری‌های مختلفی هستند که گوشی‌های سری S، Note و A محبوب‌ترین آن‌ها به شمار می‌آیند. امروزه با فاصله گرفتن زندگی از شیوه سنتی، یکی از بهترین روش‌های خرید گوشی Samsung می‌تواند خرید آنلاین آن باشد.

  • این گوشی در حالت بازشده، ابعادی برابر با 6.9 در 71.9 در 165.2 میلی متر دارد و زمانی که تا شود، به راحتی درون جیب جای می گیرد.
  • همانطور که گفتیم یکی از محبوب‌ترین مدل‌های گوشی سامسونگ سری S این برند است که اولین مدل آن در مارس 2010 رونمایی شد.
  • این گوشی‌ها، بهترین قابلیت‌ها را برای مشتریان عمومی گوشی سامسونگ فرآهم می‌آورند.
  • معمولا این لیست قیمت گوش سامسونگ طیف بسیار وسیعی را در برمیگیرد و که باعث سردرگمی خریداران میشود.

این اولین بار است که کمپانی سامسونگ از این نوع رزولوشن و نرخ نوسازی در گوشی‌های خود به طور همزمان استفاده می‌کند. در قسمت پشتی گوشی جایی که دوربین‌ها قرار دارند، دوربین ۴ گانه (یک دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی، ۲ دوربین ۱۰ مگاپیکسلی و یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی) تعبیه شده است که دارای زوم اپتیکال ۱۰ برابری و زوم هیبریدی ۱۰۰ برابری می‌باشند. همچنین دوربین سلفی ۴۰ مگاپیکسلی این گوشی کیفیت بسیار بالایی در ثبت عکس‌های سلفی دارد.

معرفی آخرین محصولات سامسونگ

برای کار با هندزفری، بسیاری از هدست‌های بلوتوث می‌توانند مستقیماً به سامسونگ جدید شما متصل شوند. یا برای گوش دادن به موسیقی، پادکست، یا هر سرگرمی شنیداری دیگری، هدفون های بی سیم زیادی وجود داردبا دستگاه های سامسونگ سازگار هستند. هندزفری های بیسیم سامسونگ در مدل های گلکسی بادز پرو و گلکسی بادز ۲ پرو از بهترین هندزفری های بیسیم در بازار هستند.

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A53 5G ظرفیت 128 گیگابایت و 8 گیگابایت رم

سامسونگ با طراحی گوشی های هوشمند خود در رده های مختلف قیمت و کیفیتی توانسته عنوان پر فروش ترین تلفن های همراه را نیز به خود اختصاص دهد. برند سامسونگ با استفاده از تکنولوژی های جدید در گوشی های خود و عرضه ی قطعات جانبی به دیگر برندها توانست در زمان کمی به یک قدرت بزرگ در زمینه موبایل و لوازم جانبی آن تبدیل شود. بعد از پشت سر گذاشتن این مشکل، سامسونگ تمرکز خود را روی کیفیت محصولات گذاشت، به خصوص در این سال ها که با تولید گوشی های هوشمند گلکسی با سیستم عامل اندروید به عنوان یکی از غول های موبایل جهان شناخته می شود. درواقع گوشی های اولیه این کمپانی که به صورت ساده و کشویی بودند، به گوشی های اندروید امروزی تبدیل شدند.

گوشی سامسونگ مدل A52 یکی از گوشی های میان رده سامسونگ می باشد که در سال 2021 به بازار عرضه شده است. قیمت گوشی‌های شیائومی در کل پایینتر از گوشی‌های سامسونگ با کیفیت مشابه است ولی اگر قصد خرید یک گوشی پرچمدار را دارید پیشنهاد ما یک گوشی سامسونگ است. گوشی‌های سامسونگ گلکسی سری Z جزو گوشی‌های پرچم‌دار این برند هستند که از قلم اختصاصی S PEN پشتیبانی می‌کنند و با جدیدترین تکنولوژی و استانداردهای روز دنیا سازگار می‌باشند و می‌تواند بخوبی جوابگوی همه نیازهای شما در زمینه بازی، وب گردی، برنامه نویسی و غیره باشند. گوشی‌های سامسونگ سری S که به گوشی‌های بالارده سامسونگ شهرت دارند با گرانترین گوشی‌های موجود در بازار رقابت می‌کنند و دقیقاً مانند رقبای خود با قیمت بالاتری به فروش می‌رسند. در واقع پک هند و ویتنام هیچ فرقی در کیفیت ساخت ندارند و هردوی آن‌ها زیر نظر قسمت کنترل کیفیت شرکت سامسونگ تست و به بازار عرضه می‌شوند.

سامسونگیکی از شناخته شده‌ترین و قدرتمندترین تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند در جهان است که طرفداران بسیاری دارد و هر ساله با عرضه سری‌های مختلف به هواداران خود این اجازه را می‌دهد تا با بودجه‌های مختلف از لذت خرید گوشی های سامسونگ بهره‌مند شوند. سامسونگ یکی از محبوب ترین برندهای فعال در زمینه تولید گوشی های هوشمند است که توانسته در کشور ما طرفداران زیادی به دست آورد. این کمپانی همواره تلاش کرده است تا پاسخ گوی نیاز گروه های مختلفی از مردم با علاقه مندی ها و توانایی های متفاوت باشد؛ بنابراین گوشی های خود را در سه رده پایین رده، میان رده و پرچم دار راهی بازار می کند.

سامسونگ در One UI 3.1 امکان اتصال راه‌اندازی بی‌سیم دکس را نیز برای گوشی های جدید سامسونگ فراهم کرده است؛ تنها برخی از گوشی‌های سامسونگ از این قابلیت پشتیبانی می‌کنند لطفا به این نکته توجه باشید. سامسونگ برای تسلط بیشتر بر بازار یک خانواده دیگر به محصولات خود به نام Galaxy M اضافه کرد. گوشی های این سری با کیفیت ساخت بسیار بالا، استحکام بالاتر نسبت به دیگر محصولات سامسونگ و تمرکز بر باتری و شارژ دهی بهترین گزینه برای افرادی است که یک گوشی با کیفیت می خواهند که باتری قدرتمندی داشته باشد. سری M و A سامسونگ از هر جهت شباهات بسیاری با هم دارند و می توان گفت دو گوشی با تفاوت های بسیار کم هستند. به عنوان آخرین مدل گوشی سامسونگ شناخته می‌شود که با بهره بردن از مشخصات فنی مناسب و فوق قدرتمند به‌عنوان پرچمدار شرکت سامسونگ در تاریخ 9 فوریه سال 2022 معرفی شد. کمپانی سامسونگ از تمامی امکانات خود استفاده کرده تا از بازار رقابتی موبایل جا نماند.