قیمت گوشی موبایل سامسونگ مرجع موبایل ایران

سامسونگ برای سال 2022 نیز باز هم از سری گلکسی A گوشی‌های هوشمند جدیدی را معرفی کرده که درواقع نسخه‌های به‌روز شده با امکانات بیشتر از سال 2021 هستند. این محصولات شامل گلکسی A13، گلکسی A23، گلکسی A33، گلکسی A53 و گلکسی A73 می‌شوند. اگر به فکر خرید گوشی سامسونگ با صفحه نمایش تاشونده هستید، باید در سری گلکسی Z جستجو کنید. عملا گوشی سامسونگ گلکسی Z Flip اولین گوشی سری Z خانواده‌ی گلکسی بود اما گوشی گلکسی فولد به عنوان نیای تمام گوشی‌های گلکسی Z شناخته می‌شود. پس این کمپانی دست از تلاش برنداشت و کیفیت گوشی های سامسونگ روز به روز افزایش پیدا کرد تا امروزه این گوشی های کره ای به عنوان با دوام ترین و بهترین گوشی های بازار شناخته شوند.

  • این محصول فعلا موجود نیست، ایمیل و شماره موبایل خود را وارد نمایید، به محض موجود شدن به شما اطلاع میدهیم.
  • از جمله گوشی های این سری می توان گلکسی اس 21 اف ای و گلکسی اس 20 اف ای را نام برد که سخت افزار قدرتمند ، دوربین قوی و نمایشگر با کیفیتی دارند اما در عین حال از قیمت مناسبی برخوردارند.
  • گوشی‌های سامسونگ دارای قیمت‌های بسیار مناسبی هستند که هر کاربری با هر بودجه‌ای می‌تواند براحتی بنا به نیاز خود محصول مدنظرش را تهیه کند.
  • در آن سال‌ها، شرکت‌های کره‌ای توجه اصلی خود را به کمیت (در مقابل کیفیت) معطوف کرده بودند که این طرز نگاه، موجب بالا رفتن آمار خرابی گوشی های ساخته شده توسط سامسونگ شده بود.
  • جدیدترین گوشی سامسونگ در سال 2021 در سری S گوشی‌های Galaxy S21 Ultra، Galaxy S21 Plus و Galaxy S21 و گلکسی اس 21 FE هستند که در لیست قیمت گوشی سامسونگ در فروشگاه کلاتیک در بالاترین جایگاه قرار دارند.
  • ویژگی اصلی این سری بهره‌مندی از باتری‌های با ظرفیت بالا است؛ اما اگر قصد خرید گوشی سامسونگ دارید و دنبال گوشی ارزان سامسونگ هستید با نگاهی به لیست قیمت گوشی های سامسونگ احتمالا گوشی های سری M نظر شما را جلب خواهد کرد.

سامسونگ که معمولا از نمایشگرهای امولد در گوشی‌های خود استفاده می‌کند، برای کاهش قیمت محصولات این مدل را با نمایشگرهای IPS عرضه می‌کند تا گزینه‌های میان‌رده ارزان‌تری را نیز در بازار داشته باشد. همانطور که گفتیم خریداران گوشی سامسونگ به این برند وفادار بوده و به واسطه نکاتی چون قیمت گوشی های سامسونگ، امکانات و به روز بودن آن باز هم برای خرید های بعدی گوشی های جدید سامسونگ را انتخاب میکنند. سری A گوشی های سامسونگ متنوع ترین سری گوشی سامسونگ می باشند به طوریکه با هر بودجه و سلیقه ای می توانید یک گوشی سری a را انتخاب نمایید. شما می توانید در سایت نمایندگی رسمی سامسونگ تهران، مشخصات گوشی های سری A سامسونگ را به صورت کامل و جامع دریافت نمایید. پیش از پرداختن به انواع گوشی های سامسونگ خوب است که نیم نگاهی به سرگذشت کل این کمپانی داشته باشیم.

سامسونگ با هدفی مشخص شروع به طراحی و تولید سری M کرده و تمام تلاش خود را می‌کند که قیمت تمام‌شده‌ی این دستگاه‌ها را پایین نگه دارد. بنابراین اگر قصد خرید یک موبایل اقتصادی از برندی معتبر را دارید، حتما نگاهی به این سری از گوشی های سامسونگ و مدل‌هایی مانند M12، M22، M32 و M52 بیندازید. البته اگر به دنبال خرید گوشی‌های به‌روز سری گلکسی M هستید ما به شما خرید هر یک از مدل‌های گلکسی M23، گلکسی M33 یا گلکسی M53 را پیشنهاد می‌دهیم. صرف نظر از دلایلی که موجب افزایش قیمت گوشی در بازار ایران طی سال‌های اخیر شده، قیمت این کالا (به‌خصوص در کلاس‌های پرچم دار و میان رده) در بازار جهانی هم بالا رفته است. گوشی های Samsung نیز از این قاعده مستثنا نیستند که این مسئله، انتخاب مدل مناسب با قیمت معقول را کمی دشوار کرده است. البته سامسونگ برای حفظ سهم چشم‌گیری که در طول سال‌ها موفق به کسب آن شده، راه‌حل خاص خود را دارد که آن، ارائه‌ی مدل‌های متنوع در سری‌های مختلف است.

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A73 5G ظرفیت 256 گیگابایت و رم 8 گیگابایت ویتنام

پیش ازخرید گوشی سامسونگخالی از لطف نیست کمی با پیشینه شرکت سامسونگ آشنا شویم. این شرکت طی این سال‌ها در حوزه های مختلفی مانند اوراق بهادار، خرده فروشی، کشتی سازی و … فعالیت کرده است؛ اما در زمینه تولید محصولات دیجیتال و گوشی‌های موبایل، در سال 1986 این شرکت اولین گوشی سامسونگ که برای استفاده در درون ماشین طراحی شده بود را روانه بازار کرد. این گوشی موبایل SH-100 نام گرفت که به دلیل کیفیت پایین بعد از چند سال از رده خارج شد.

اما اگر به هر دلیل خرید گوشی‌های موسوم به مسافری که به صورت غیررسمی وارد شده‌اند را ترجیح می‌دهید، بهتر است نکات زیر را مدنظر قرار دهید. برند کره‌ای سامسونگ که به معنی «سه ستاره» است، همزمان با پیشرفت فناوری، گوشی‌ های موبایل باکیفیتی را روانه‌ی بازار کرد و توانست در کشورهای مهمی همچون چین، هند و آمریکا سهم زیادی از بازار را به دست بگیرد. امروزه، پایین‌تر بودن قیمت سامسونگ دیگر مزیت رقابتی این شرکت نیست؛ بلکه کیفیت قطعاتی همچون نمایشگرهای اختصاصی سوپر امولد، حسگرهای اختصاصی دوربین و البته پردازنده‌ی خودساخته و بهینه‌ی اگزینوس است که برند سامسونگ را در بین دو عرضه‌کننده‌ی برتر موبایل دنیا قرار داده است. سامسونگ سهم بسیار زیادی از بازار گوشی در کشورمان را نیز در اختیار دارد و از این نظر در جایگاه نخست در ایران قرار می‌گیرد. بهترین گوشی سامسونگ سری a که بسیار پر فروش تر هستند را نمیتوان به سادگی انتخاب کرد.

سامسونگ روز‌به‌روز قدم‌های بزرگتری را در جهت تبدیل شدن به یکی از معروف‌ترین برندهای بازار تلفن‌های همراه را برداشت تا به امروز که با تولید مدل‌های محبوبی چون سریS ،Note و … توانسته به محبوب‌ترین برند موجود در بازار تبدیل شود. از نظر قیمت گوشی سامسونگ می‌توان گفت که سری اس و سری نوت جزء گوشی‎های گران قیمت بازار موبایل محسوب می‌شوند، اماقیمت گوشی های سامسونگسری A مقرون به صرفه‌تر بوده و تنوع زیادی نیز دارد. پنج سری گوشی سامسونگ که در بالا در رابطه با آن‌ها صحبت کردیم، نشان می‌دهند که قیمت گوشی سامسونگ بسیار متنوع است. اگر می‌خواهید تنها ۴ میلیون تومان روی خرید یک گوشی جدید با مشخصات نسبتا خوب، هزینه کنید، سامسونگ محصولی برای فروش به شما دارد. در مقابل، اگر مایل هستید بیش از ۴۰ میلیون تومان برای خرید گوشی هزینه کنید، گوشی‌های پرچمدار سامسونگ با ویژگی‌های خارق‌العاده‌ی خود در بازار موجود هستند.

فروشگاه اینترنتی فرنا

رنج قیمت محصولات این کمپانی در محدوده ای است تا همه افراد علاقه مند توانایی خرید آن ها را داشته باشند. اگر قصد خرید گوشی سامسونگ به صورت آنلاین و یا نمایندگی های معتبر آن در سراسر کشور دارید و می خواهید با انواع آن ها آشنا شوید با ما همراه باشید. کمپانی سامسونگ برای ساخت گوشی‌ های خود از تراشه‌های متفاوتی نظیر اسنپدراگون، اگزینوس و یا مدیاتک استفاده می‌کند که هرکدام عملکرد متفاوتی را ارائه می‌دهند. با اینکه اکثر گوشی ‌های سامسونگ از چیپست اگزینوس استفاده می‌کنند اما با وجود این، گوشی هایی هستند که در ساختار آن‌ها از تراشه دیگری استفاده شده است. متاسفانه نسخه اسنپدراگون گوشی های پرچمدار سامسونگ که عملکرد مناسب و خوبی را ارائه می‌دهند در بازار ایران یافت نمی‌شوند و فقط به کشورهای چین و آمریکا ارسال می‌شوند. با این حال اصلا جای نگرانی نیست چرا که تراشه‌های اگزینوس نیز عملکرد خوب و قابل قبولی دارند و به‌راحتی از پس بسیاری از پردازش‌ها برمی‌آیند و شما را در انجام امور روزانه همراهی می‌کنند.

Samsung Galaxy S20 FE 8/128GB Mobile Phone

دوربین سلفی 32 مگا پیکسلی این گوشی به شما امکان ثبت تصاویری با وضوح بسیار عالی را می دهد. یک باتری عظیم 5000 میلی آمپر ساعتی به A73 نیرو می دهد که با یک شارژر سریع 25 واتی شارژ می شود. S22 Ultra انرژی خود را از یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی دریافت می کند که با یک شارژر سریع 45 واتی شارژ می شود. در قاب پشتی گوشی یک دوربین اصلی با وضوح 108 مگا پیکسل، یک لنز فوق عریض 12 مگا پیکسلی و دو لنز تله فوتو با وضوح 10 مگا پیکسل قرارگرفته است. قبل از خرید ابتدا مشخص کنید که به دنبال چه نوع گوشی همراهی هستید و می خواهید کدام نیازهای شما را برطرف کند. حداکثر عمر باتری گوشی های این کمپانی تا 5 سال است و بعدازآن برای استفاده بیشتر باید باتری گوشی را عوض کنید.

در این صفحه لیستی از انواع گوشی های سامسونگ مشاهده می کنید که با بهترین قیمت و کیفیت ارائه می شوند. گوشی شاپ یک فروشگاه اینترنتی است که در زمینه فروش گوشی های همراه، تبلت، لوازم صوتی و تصویری و لوازم جانبی فعالیت می کند و شما می توانید از طریق این فروشگاه یک خرید آنلاین امن و مطمئن داشته باشید. محصولاتی که از طریق گوشی شاپ خریداری می کنید دارای گارانتی معتبر هستند و شما می توانید از اصالت آن ها مطمئن شوید. درصورتی که محصول موردنظر شما در لیست فروشگاه نباشد، می توانید درخواست خود را ثبت کنید تا گوشی شاپ آن را به لیست محصولات خود اضافه کند. از مشخصه های خوب این فروشگاه اینترنتی دسته بندی منظم بخش های مختلف آن است تا کاربران بتوانند به راحتی آن ها را پیدا کنند و به مقایسه قیمت محصولات و ویژگی های دیگر آن برای انتخاب بهترین گزینه بپردازند.

در این صورت، شرکت ارسال کننده و مقداد آی تی هیچ مسئولیتی در قبال گم شدن یا آسیب احتمالی بسته شما نخواهد داشت. سايت mobile.ir هيچ مسئوليتي را در قبال آگهي‌هاي درج شده در سايت نمي‌پذيرد و از كاربران گرامي تقاضا دارد نهايت دقت را در انتخاب و استفاده از آگهي موردنظر مبذول فرمايند. تمام مطالب سايت مرجع موبایل ایران (mobile.ir) تحت قانون حقوق مولفين است. اصلی ترین و ترکیبی از چند نرم افزار موجود در کامپیوترها است که بستر اصلی جهت اجرای دیگر نرم افزارها و مدیریت سخت افزار را فراهم می کند. از معروفترین سیستم عامل ها می توان به ویندوز، اندروید، مکینتاش و iOS اشاره کرد. این کشور به یکی از شناخته شده‌ترین نام‌ها در فناوری تبدیل شده است و حدود یک پنجم کل صادرات کره جنوبی به محصولات این برند اختصاص دارد.