قیمت گوشی موبایل شیائومی مرجع موبایل ایران-اصفهان موبایل مارکت

تنها گوشی های پرچم دار این شرکت قیمت نسبتاً بالایی دارند، اما گوشی های پایین رده و میان رده از قیمت بسیار خوبی برخوردار هستند و در مقابل قابلیت های فوق العاده ای را در اختیار کاربران خود قرار می دهند. گوشی هوشمند شیائومی با ظرفیت های حافظه و حافظه رم های مختلفی ارائه می‌شد تا خریداران برای خرید گزینه های بیشتری را در اختیار داشته باشند و به نسب بودجه خود بتوانند انتخاب مناسبی را برای خرید داشته باشند. گوشی های شیائومی از سیستم عامل اندروید با رابط کاربری MIUI استفاده می‌کنند.

  • همچنین شما می‌توانید موبایل شیائومی یا سایر برند‌ها را با قیمت مناسب از کالاتیک خریداری کنید.
  • بلک‌شارک به اندازه‌ی گوشی‌های میان‌رده‌ی شیائومی در بازار کشورمان محبوب نیست.
  • در حال حاضر آخرین مدلی که در این سری معرفی شده، گوشی Redmi 10 بوده است که مدل‌های Redmi 10A و Redmi 10C در ادامه این مدل با قیمت‌های کمتر معرفی شدند که در بازار در حال حاضر بین 3 تا 5 میلیون تومان قیمت دارند.

سیاست اصلی برند شیائومی برای فروش بیشتر هر محصولی ارائه قیمت پایین‌تر است و تا بدین لحظه نیز توانسته بسیار موفق واقع شود. این گوشی‌ها یا مجهز به پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۸۸ یا اسنپدراگون ۸۷۰ می‌باشند. سرعت رفرش شدن صفحه نمایش بسیار بالاست، قابلیت‌های این گوشی‌ها خیلی خوب است و طراحی منحصر به فردی برای بازی کردن دارند. نهایتا این سری گوشی شیائومی به عنوان یک برند جدید، از این غول چینی جدا شد و گوشی پوکو اف ۲ پرو را وارد بازار کرد. این برند محصولات میان رده‌ی دیگری مثل پوکو ایکس ۳ و پوکو اف ۳ نیز وارد بازار کرده است.

Xiaomi Poco M4 Pro 6/128GB Mobile Phone

این ویژگی نه تنها در قسمت لوازم خانگی و لوازم شخصی، بلکه در بخش موبایل این کمپانی هم مشاهده می‌شود. بنابراین گوشی های شیائومی یا توسط خود این شرکت تولید می‌شوند، یا یکی از زیرمجموعه‌های آن. اما در هرصورت این دستگاه‌ها توسط شیائومی به فروش می‌رسند و در مواردی از تیم تحقیق و توسعه و طراحی این شرکت کمک می‌گیرند.

Xiaomi Poco F4 5G 256/8GB Mobile Phone

خرید محصولات فیزیکی از توشه منجر میشود تا کاربر با هزینه کمتر از قیمت بازار آزاد، محصول دلخواه خود را در یک بازه زمانی توافق شده تحویل گیرد. توشه با پیش خرید محصولات فیزیکی از واردکنندگان معتبر کشور نسبت به تهیه محصولات اقدام می‌کند. بله، گوشی‌های برند شیائومی در رده‌های قیمتی متفاوت، با توجه به نیاز کاربر خود تولید می‌شود. در برخی از گوشی های قدیمی شیائومی که نسخه MIUI آنها پایین بود، مشکل نرم افزاری وجود داشت و گاهی آنتن آنها به اصلاح می‌پرید و نیاز بود که تلفن همراه یک بار روشن و خاموش شود؛ اما در گوشی‌های جدید این شرکت، مشکل آنتن دهی کاملا برطرف شده است. باید بگوییم که هیچ برند و محصولی، هر چند با کیفیت بالا، در مدت زمان کوتاهی صاحب شهرت نمی‌شود مگر اینکه مشتریان و علاقه‌مندان آن برند، با استفاده‌های مکرر از محصولات آن و رضایت‌‌مندی‌های پیوسته، برند مورد نظر را بالا ببرند. در مورد شیائومی نیز چنین مطلبی صدق می‌کند و رشد تمام مدت این برند، واقعیتی است که به واسطه کیفیت آن به وجود آمده، زیرا همانطور که گفته شد و شاهد آن هستیم، محصولات شیائومی از کیفیت بسیار زیادی برخوردار‌ند.

شیائومی برای لوگو از واژه‌ی mi استفاده کرده است که در زبان چینی معنی قلب هم می‌دهد، هرچند تبلیغات زیادی برای استفاده از بار معنایی لوگو انجام‌نشده و در بسیاری از نقاط دنیا هیچ‌کس معنی نام این برند را نمی‌داند. با وجود این ایرادات و کج سلیقگی ها در طراحی و سیستم عامل، اگر به دنبال یک گوشی جدید هستید، قطعاً گوشی های شیائومی ارزش بررسی دارند. شیائومی در راه مجله خبری موبایل مارکت تبدیل شدن به یک برند اصلی در اروپا است که بخشی از آن به دلیل استراتژی قیمت گذاری تهاجمی خود است. مصرف کنندگانی که تا حدودی از این برند آگاهی دارند می دانند که از نظر عملکرد از دستگاه های شیائومی ناامید نخواهید شد. احتمال این وجود دارد که شیائومی در آینده نزدیک جایگاه بیشتری در بازار اروپا پیدا کند و در نتیجه به رقیب واقعی سامسونگ، هواوی و اپل تبدیل شود.

هندزفری بلوتوث شیائومی مدل Earphones 2 Pro

گوشی‌های بلک شارک ظاهر متفاوت از دیگر موبایل های شیائومی دارند و برای جلب نظر گیمرها، ویژگی‌های خاصی برای بازی دارند. بلک‌شارک به اندازه‌ی گوشی‌های میان‌رده‌ی شیائومی در بازار کشورمان محبوب نیست. دوربین های دوگانه ی اصلی و نیز دوربین سلفی گوشی شیائومی بسیار با کیفیت هستند.

اگرچه این همکاری باعث شده است مثلا برندهایی مانند امیزفیت هم در ایران زیرمجموعه‌ی شیائومی شناخته شوند؛ اما به واقع چنین نیست. غیر از ردمی، پوکو و بلک شارک که بالاتر به آن‌ها اشاره شد، از برندهای زیرمجموعه‌ی شیائومی که در ایران شناخته‌شده‌تر هستند می‌توان به Mijia ،Huami و ZMI اشاره کرد. از این سه برند، هوامی وظیفه تولید ساعت های هوشمند شیائومی را برعهده دارد، میجیا در حوزه دوربین‌های نظارتی فعالیت داشته و ZMI مشغول به تولید انواع پاوربانک شیائومی است. طیف گسترده ای از لوازم جانبی آنلاین شگفت انگیز لپ تاپ شیائومی را که برای آسان کردن کار شما و بدون دردسر ایجاد شده است، بررسی کنید. ماوس بی سیم شیائومی که با مک و ویندوز سازگار است، با عمر باتری طولانی همراه است، کارایی کامل و مجموعه ای از ویژگی ها را ارائه می دهد.

امروزه کمپانی شیائومی به درجه ای از پیشرفت خود رسیده به طوری که کمتر کسی است که نام این برند و محصولات آن را نشنیده باشد. این شرکت، جایگاه دوم جهان بعد از سامسونگ را به عنوان تولید کننده گوشی های هوشمند به دست آورده و اکنون به یک کمپانی معروف در سطح جهان تبدیل شده است. در ابتدا کاربران تمایل زیادی به خرید مدل های مختلف گوشی شیائومی نداشتند؛ اما زمانی که قابلیت های فوق العاده آن مانند فست شارژ، تنوع ظرفیت حافظه، دوربین حرفه ای و رابط کاربری راحت را مشاهده کردند، برای خرید گوشی های این برند اشتیاق نشان داده اند. علاوه بر این، مهم ترین دلیلی که کاربران را برای خرید محصولات این کشور چینی جلب کرد، قیمت گوشی شیائومی بود که در مقابل قابلیت های خوبی که ارائه می دهد، بسیار اقتصادی و مقرون به صرفه است. اگر قصد خرید گوشی شیائومی را دارید و به دنبال یک راهنمایی جامع در مورد مدل های این برند هستید تا انتهای این مطلب از گوشی شاپ با ما همراه شوید. با افزایش ویژگی های تلفن همراه شیائومی ، تفاوت هایی در قیمت ها نیز به وجود می آید.

شاید بتوان قیمت گوشی‌ موبایل شیائومی را در بازار میان‌رده‌ها و پایین‌رده‌های یک مزیت رقابتی بزرگ دانست اما این مساله در سری Mi کم‌رنگ‌تر از زیربرندهای این شرکت است. در سال‌های اخیر شیائومی روی ظاهر گوشی‌های خود هم، کارهای زیادی انجام داده است و حالا وقتی به گوشی‌های شیائومی نگاه می‌کنیم، سری موبایل‌های بسیار شیک با پشت آینه‌ای و رنگ‌های زیبا مانند طلایی می‌بینیم که چیزی کم از برندهای معروف و گرانقیمت ندارند. اغلب گوشی‌های شیائومی عکس‌های بسیار خوبی می‌گیرند و کیفیت دوربینی که روی بیشتر آن‌ها قرارگرفته است می‌تواند کاربران سختگیر را هم قانع کند. آیا به دنبال یک گوشی هوشمند نسبتا ارزان با امکانات زیاد هستید؟ شاید بخواهید شیائومی را بررسی کنید. گوشی شیائومی بهترین ویژگی ها مانند پردازنده های سریع اسنپدراگون و دوربین های متعدد را دارند.