قیمت گوشی موبایل شیائومی مرجع موبایل ایران-اصفهان موبایل مارکت

بنابراین، در هنگام خرید گوشی شیائومی ، علاوه بر رده‌ی گوشی‌، باید به مدل دقیق آن نیز توجه داشته باشید. اگر به دنبال خرید گوشی شیائومی هستید، باید به شما بگوییم که بهترین و البته گران‌ترین گوشی‌های این برند را می‌تواند در سری Mi پیدا کنید. شیائومی پس از معرفی موفق چندین گوشی در چین، محصولاتش را به کشورهای دیگر نیز صادر کرد. امروزه خرید گوشی شیائومی در خود چین، هند، اغلب کشورهای اروپایی و بسیاری از کشورهای دیگر، از جمله ایران امکان‌پذیر است.

  • همچنین گوشی های پوکو نیز طرفداران زیادی را در ایران دارند و افرادی قصد خرید گوشی گیمینگ شیائومی را دارند، پوکو گزینه مناسبی برای این افردا می‌باشد.
  • زمانی که گوشی مناسب خود را پیدا کردید، گوشی موبایل شیائومی را به صورت آنلاین در سایت دارسو خریداری کنید.
  • شیائومی در راه تبدیل شدن به یک برند اصلی در اروپا است که بخشی از آن به دلیل استراتژی قیمت گذاری تهاجمی خود است.
  • در مقابل، در بعضی از کشورهای دیگر خیلی از مردم اسم شیائومی را هم نشنیده‌اند و خیلی‌ها هم نمی‌دانند چطور باید نام آن را تلفظ کنند.
  • تو بخش صفحه نمایش و سخت افزار درسته که بازم برتری اکثرا با گوشی های شیائومیه اما خوب گوشی های دیگه ای هم وجود دارن که عملکرد پایاپای و در برخی موارد بهتری دارند.
  • شرکت شیائومی بعضی از محصولاتش را تحت برندهای دیگری به فروش می‌رساند که عبارتند از ردمی ، پوکو و بلک شارک .

اگر به سایت‌های فروش گوشی دقت کرده و بخش خرید گوشی‌ شیائومی را دیده باشید، متوجه خواهید شد که این برند یک طیف رنگ متنوع برای کاربر خود ایجاد کرده است. این شرکت سعی کرده رضایت و سلیقه مشتری را در اولویت طراحی و تولید گوشی‌هایش دخیل نماید و شما حتی رنگ سفیدی که سایر رقبایش به شکل خالص استفاده می‌کنند، به صورت Glacier White و Polar White استفاده می‌کند. با خرید گوشی شیائومی می‌توانید رنگ مورد علاقه خود را با توجه به ویژگی‌های شخصیتی و رفتاریتان مطابق نمایید. یکی دیگر از مواردی که حتما در هنگام خرید گوشی شیائومی باید دقت کرد وجود محافظ صفحه نمایش است که گوشی شما را در برابر آسیب‌ای احتمالی تا حد زیادی محافظت می‌کند که رایج‌ترین محافظ در بین گوشی‌های شیائومی گوریلاگلس است.

Xiaomi Redmi Note 10 Pro 8/128GB Mobile Phone

برای مثال اندازه و کیفیت صفحه نمایش در گوشی شیائومی موجب افزایش قیمت می شود. گفتنی است محصولات گوشی موبایل شیائومی از قابلیت دو سیم کارت هم استفاده می کنند. شما می توانید قیمت تلفن هوشمند شیائومی را با فیلترهای دقیق در سایت دیجی سنتر بررسی کرده و به ویژگی های محصولات دسترسی پیدا کنید و در نهایت انتخاب مناسب را برای خود انجام دهید. هر یک از مدل‌های موبایل شیائومی با بهترین امکانات و بالاترین کیفیت‌ها طراحی و ساخته شده‌اند.

شما می توانید تمامی گوشی های موبایل برند های مختلف مانند شیائومی و سامسونگ را در مجموعه دارسو خریداری کنید. طراحی جذاب و شیک، رابط کاربری آسان و نیز بدنه ی مقاوم، این گوشی را در دسته ی گوشی های لوکس قرار داده است. این نکته را در نظر داشته باشید که قیمت گوشی شیائومی به اندازه ای مناسب است که با هزینه ی آن تنها می توانید گوشی هایی با امکانات خیلی کمتر از شیائومی را خریداری کنید. گوشی شیائومی تمام امکاناتی که یک گوشی حرفه ای باید داشته باشد را دارا است. نمایشگر OLED گوشی شیائومی دارای رنگ های زنده و نیز کیفیت بسیار بالا است. شیائومییک شرکت چینی بوده که از سال ۲۰۱۰ فعالیت خود را در زمینه محصولات الکترونیکی و فناوری آغاز کرده است.

هر سال یک شماره‌ی جدید از این رده وارد بازار می‌شود و جدیدترین آن‌ها، Mi 11 است. برای پردازش داده های خود از تراشه Dimensity 700 استفاده می کند که اجازه اجرای بازی ها را به شما می دهد. البته این کمپانی در چند کشور دیگر هم کارخانه‌هایی برای تولید گوشی‌های هوشمند تاسیس کرده است.

پس از این پیشروی که در سال 2014 اتفاق افتاد، این شرکت جاه‌طلب، قلمروی خود را به خاک مالزی، فیلیپین و هند هم گسترش داد. از همین سال‌ها بود که نام شیائومی به‌خاطر رکوردهای فروش عجیب و غریب بر سر زبان‌ها افتاد و راه ورود رسمی گوشی‌های این شرکت به بازار اروپا را در سال 2016 هموار کرد. گوشی های شیائومی با برند های مختلف می ، ردمی ، پوکو و بلک شارک عرضه می شوند که این شرکت تصمیم به حذف پیشوند Mi از گوشی های خود گرفته و با نام Xiaomi عرضه میشود. شیائومی گوشی های ارزان قیمت ، میان رده و پرچمدار زیادی را در لیست گوشی های خود قرار داده، تا کاربران با تنوع قیمتی بالا بتوانند گوشی شیائومی مورد نظر خود را خریداری کنند. شیائومی با تولید گوشی‌ های هوشمند توانسته مشتریان زیادی را در سراسر جهان و ایران جذب خود کند.

گوشی شیائومی POCO X4 GT | حافظه 256 رم 8 گیگابایت ا Xiaomi Poco X4 GT 256/8 GB

این نام پنهان Mission Impossible نام دارد که به معنای عملیات غیرممکن است و گفته می‌شود بنا به چالش‌هایی که این برند و خاستگاهش یعنی کشور چین همواره با آن مواجه بوده است، برای آن انتخاب شده است. نکات مثبتی درباره گوشی های هوشمند شیائومی برای خرید و استفاده از آن وجود دارد که به آن ها می پردازیم. گوشی شیائومی در ابتدا ظاهری شبیه به گوشی های اپل داشت ولی آن شباهت فقط برای جذب مشتری های اولیه بود.

Xiaomi Redmi 9 Activ

با این حال، اگر از تمام آن پیچیدگی‌ها صرف نظر کنیم، می‌توان گفت که این برند چینی، تنها ۵ رده‌ی اصلی از گوشی‌های هوشمند تولید می‌کند و خیلی از آن‌ها مدت‌ها است که محصولی وارد بازار نکرده‌اند. درست است که گوشی های شیائومی از باتری هایی با ظرفیت زیاد و با پشتیبانی از شارژر سریع استفاده می کنند، اما عملکرد آن ها بعد از مدت کوتاهی دچار اختلال می شود و با سرعت بیشتری تخلیه می شوند . قبل از پرداخت هزینه، تمام قسمت های گوشی مانند کیفیت صفحه نمایش، عملکرد دوربین ها، پردازنده و موارد دیگر را به دقت بررسی کنید. علاوه براین گوشی های هوشمند شیائومی با پشتیبانی از شارژ بی سیم (شارژ وایرلس) این امکان را فراهم می‌کند تا بتوانید از قابلیت شارژ وایرلس در موبایل ها نیز استفاده کنید. با نگاهی اجمالی به مشخصات فنی گوشی های شیائومی متوجه خواهیم شد که این برند در کیفیت و قطعات کم نمی گذارد.

امید است با این مقاله توانسته باشیم در مسیر توضیح و آشنایی بیشتر کمکی کرده باشیم. شاید در چند سال گذشته خرید گوشی های شیائومی و اعتماد به این برند یک ریسک بزرگ محسوب می‌شد؛ اما در حال حاضر این برند بسیار شناخته شده می‌باشد و توانسته به خوبی اعتماد کاربران را جلب کند. اما سری Mi تنها محدود به پرچمداران نمی‌شود بلکه برخی از گوشی های میان رده شیائومی نیز از این سری محسوب می‌شوند و قابلیت‌های بسیاری دارند. طراحی زیبا، پردازنده‌های قدرتمند و مجله خبری موبایل مارکت دوربین‌های با کیفیت در کنار باتری قدرتمند ویژگی‌های مشترک تمامی گوشی‌ های شیائومی مسحوب می‌شوند که به افزایش محبوبیت برند شیائومی کمک بسیاری کرده‌اند و توانسته‌اند نظرات بسیاری را به این برند معطوف سازند. پوکورا می‌توان از جدیدترین زیر مجموعه‌های شیائومی دانست که محبوبیت زیادی بین کاربران دارد. این برند فعالیت خود را از سال 2018 آغاز کرد؛ اما اوج محبوبیت گوشی های پوکو را می‌توان سال 2020 و با عرضه گوشی های Poco X3 و Poco X3 Pro داست.