قیمت گوشی موبایل 26 آذر + خرید اینترنتی مبیت-اصفهان موبایل مارکت

اگر قصد خرید گوشی موبایل را دارید بهتر است بدانید فروشگاه‌های آنلاین به سبب رقابتی که با یکدیگر دارند سعی بر قیمت‌گذاری مناسب‌تری نسبت به بازارهای سنتی دارند. همچنین سایت کالاتیک در خیلی از مناسبت‌ها با برگزاری مسابقات و جشنواره‌های مختلف، تخفیف‌های متعددی برای خرید گوشی به مشتریان می‌دهد. کالاتیک در طی مدت زمان فعالیت خود همراه تلاش کرده است که تمام کالاهای خود را با قیمت مناسب در سایت عرضه کند تا مخاطبان و مشتریان با اطمینان خاطر خرید خود را نهایی کنند و همچنین در کالاتیک می‌توانید قیمت روز گوشی های موبایل را مشاهده کنید.

  • این شرکت در سال ۲۰۰۷، دومین شرکت تولید کننده‌ی گوشی‌های همراه بود.
  • گوشی‌های اقتصادی‌تر یا از گواهی‌های رده پایین‌تری مثل IP53 (مقاوم در برابر تنها پاشش آب) برخوردارند یا فقط از یک پوشش آب گریز روی قاب پشتی خود استفاده می‌کنند و یا به طور کلی هیچ گواهی رسمی را دریافت نکرده‌اند.
  • برای مشاهده قیمت گوشی انواع برند ها به فروشگاه آنلاین دارسو مراجعه کنید.

امروزه به لطف پیشرفت فناوری باتری‌ها، حتی گوشی‌های ارزان قیمت بازار نیز می‌توانند شارژدهی طولانی داشته باشند. بنابراین هنگام خرید گوشی موبایل باید به این نکته توجه کرد که ظرفیت باتری گوشی چقدر است و البته با چه سرعتی شارژ می‌شود. به طور مثال آیفون‌های اپل از پردازنده‌های سری A Bionic‌ ساخت خود این شرکت استفاده می‌کنند. گوشی‌های اندرویدی هم از چیپست‌های ساخت کوالکام، مدیاتک، سامسونگ و غیره استفاده می‌کنند. هر یک از این برندها، پردازنده‌هایی با قدرت و امکانات متفاوت را تولید کرده‌اند که بسته به قیمت یک گوشی در زیر قاب آن‌ها قرار می‌گیرد.

شیائومی:

سری نوت گوشی سامسونگ هر ساله با صفحه های بزرگ و رزولوشن بالا طراحی و ساخته می شوند که به عنوان پرچمدار سامسونگ نیز شناخته خواهند شد. این محصول در سال 2011 با صفحه ی 5.3 اینچی رونمایی شد که برای یک تلفن هوشمند تا آن زمان واقعا بزرگ قلمداد می شد. نسخه ی پیشرفته تر این نوت اولیه در سال 2012 با تکنولوژی LTE توانست فروش بسیاری را برای سامسونگ به ارمغان آورد. از آن جا که برند سامسونگ از قدیمی ترین و بهترین برندهای مجله خبری موبایل مارکت بازار محسوب می شود، کاربران به راحتی به گوشی سامسونگ اعتماد کرده و آن را اولین انتخاب خود برای خرید می دانند. جالب است بدانید محبوبیت گوشی سامسونگ فقط مربوط به کشور سازنده اش نمی شود، مشتریان زیادی در سراسر جهان شیفته این برند هستند به طوری که حاضر نیستند، حتی برای یک بار، تجربه جدیدی از یک گوشی با برند دیگری داشته باشند. این برند، هر سال، به غیر از این پنج سری، گوشی‌های دیگری را نیز وارد بازار می‌کند.

قیمت گوشی های اپل

یکی دیگر از موارد این است که در زمان شیوع ویروس کرونا اغلب کشورها اقدام به بستن مرزهای خود کردند و در نتیجه واردات و صادرات گوشی و خیلی از کالاهای دیگر به‌سختی و با هزینه بیشتری انجام می‌شد که این خود عاملی تأثیرگذار بر قیمت گوشی موبایل است. قیمت روز موبایل، امکان مقایسه مشخصات و قیمت گوشی‌های مختلف و راهنمایی شما به سوی مناسب‌ترین قیمت از خدماتی است که سایت ایمالز ارائه می‌دهد. کافی است نام گوشی مورد نظرتان را جست‌وجو کنید تا دسترسی مستقیم به آن برایتان ممکن شود.

دوربین

پس هنگام خرید موبایل بهتر است شناخت کافی از انواع پردازنده داشته باشید. می‌توان گفت رده‌بندی گوشی‌های هوشمند بر اساس پردازنده‌ی آن‌ها صورت می‌گیرد و به همین اعتبار گوشی‌های پایین رده، میان رده و پرچمدار به ترتیب، قیمت ارزان متوسط و گران دارند. در حال حاضر شرکت‌های اپل، کوالکام، مدیاتک، سامسونگ و هواوی مطرح‌ترین تولیدکننده‌های چیست هستند. عامل دیگری که روی قیمت گوشی هوشمند بازار تاثیر می گذارد، موجودی و میزان تقاضا برای خرید است.