قیمت گوشی های موبایل مرجع موبایل ایران

سایت موبایل استقلال دارای دسته بندی با ویژگی فیلتر کردن بر اساس قیمت گوشی سامسونگ است که شما می توانید گوشی سامسونگ تا ۳ میلیون،گوشی سامسونگ تا ۱۰ میلیون و گوشی سامسونگ تا ۲۰ میلیون را برای خود انتخاب کنید. از پرچمداران سامسونگ میتوان به گوشی هایی مانند به گوشی سامسونگ S22 ultra ، گوشی سامسونگ S22 plus و S21 FE و….. پیشنهاد ما این است که حتماً در ابتدا بازار آنلاین را چک کنید و مقایسه قیمت‌های گوشی موبایل را انجام دهید و بعد اقدام به خرید کنید که متحمل ضرر نشود. مناسب‌‌ترین قیمت‌های گوشی موبایل در سایت کالاتیک قابل‌مشاهده هستند البته این بستگی به برند و مدل انتخابی شما هم دارد. شما می‌توانید از سایت کالاتیک به‌عنوان مرجع قیمت‌های به‌روز گوشی موبایل استفاده کنید و علاوه بر اینکه می‌توانید قیمت‌ها را مقایسه کنید می‌توانید مشخصات فنی و نقد و بررسی گوشی را هم مشاهده نمایید. در واقع گارانتی تعهدی است که یک شرکت برای اینکه بگوید محصولاتش کارکرد خوبی دارند، ارائه می‌دهد.

  • همچنین اگر می خواهید انتخاب مقرون به صرفه ای داشته باشید، در گوگل،ارزانترین سایت خرید گوشیرا سرچ کنید.
  • این محبوبیت تا جایی پیش رفته است که در مترو و یا جاهای شلوغ شاهد در دست داشتنانواع گوشی های آیفوناز نسل‌های قدیمی مثل آیفون 6، 7 پلاس تا آیفون های جدیدتر مثل iPhone 12 Pro Max ، و همین اواخر آیفون های سری 13 هستیم.
  • می‌توانید پس از تماشای عکس گوشی ها و انتخاب چند گزینه، از بخش مقایسه محصول امکانات و قیمت گوشی های مدنظر خود را مقایسه کرده و انتخاب بهتری داشته باشید.
  • در این سری به نسبت سری های A و M کمی بیشتر است زیرا این سری دارای طراحی زیبا تر،حاشیه کمتر و ظاهری لوکس تر می باشند.

برای خرید گوشی مناسب ابتدا سیستم عامل و پردازشگر و سپس دوربین و نیمه عمر باتری را ارزیابی کنید. فاکتورهای دیگر نظیر طراحی و ظاهر گوشی نباید تمرکز شما را از موارد کلیدی منحرف کنند. برای مقایسه بهتر این موضوع بهتر است قبل خرید یک گوشی با سیستم عامل IOS مقاله مربوط به بهترین گوشی اپل رامطالعه کنید.

خرید گوشی موبایل با ارزان ترین قیمت در بهترین زمان

به همین دلیلقیمت موبایلبه صورت دلاری تعیین می شود و کاهش و یا افزایش نرخ ارز به طور مستقیم رویقیمت گوشیتاثیر می‌گذارد. بنابراین برای اطلاع ازقیمت گوشی به نرخ روزمی توانید به سایت‌های معتبر در این زمینه مراجعه کنید تاقیمت دقیق گوشیرا به دست بیاورید. برند اپل نیز با سیستم عامل iOS منحصربفرد خود، کاربران زیادی را جذب خود کرده است. نکته ای که باید بدانید این است که قیمت گوشی بر اساس سیستم عامل چندان تفاوتی ندارد.

خودرو

سايت mobile.ir هيچ مسئوليتي را در قبال آگهي‌هاي درج شده در سايت نمي‌پذيرد و از كاربران گرامي تقاضا دارد نهايت دقت را در انتخاب و استفاده از آگهي موردنظر مبذول فرمايند. تمام مطالب سايت مرجع موبایل ایران (mobile.ir) تحت قانون حقوق مولفين است. Redmi K50 Gaming / Poco F4 GT – بازی در سطحی بالاتردر جست‌وجو برای یافتن اولین نشانه‌های یک گوشی مخصوص بازی یا گیمینگ فون که به‌صورت ویژه با امکانات …

البته گوشی های پر فروش ارزان تری همچون گلکسی A02 سامسونگ نیز در بازار عرضه شده است که دیدن و اطلاع از قیمت آنها خالی از لطف نیست. اما اگر طرفدار پرچمداران سامسونگ هستید می توانید از میان گوشی های سری S یکی را انتخاب کنید. سامسونگ گلکسی S20، گلکسی S20 Ultra، گلکسی S21، گلکسی S21 Plusو گلکسی S21 Ultra، واخیرا گوشی S22 سامسونگ می تواند بهترین گزینه باشد.