قیمت گوشی های موبایل مرجع موبایل ایران-اصفهان موبایل مارکت

ابزاری که جای دوربین، پخش‌کننده و ضبط کننده صدا، دفتر یادداشت، کتاب، کامپیوتر و حتی برخی از آدم‌های اطراف ما را گرفته است! در دوره‌هایی که به دلیل تورم وحشتناک قیمت‌ها نجومی شده‌اند و قیمت گوشی هم از این قاعده مستثنی نیست انتخاب‌ها باید هوشمندانه باشند. زمانی در کنار قیمت انواع گوشی باید فاکتورهای مهم‌تری را در مسئله دخیل می‌کردید اما الان باید ببینید چقدر پول دارید تا متناسب با آن گوشی دلخواه‌تان را بخرید. لیست قیمت گوشیکوک موبایل هر روز آپدیت می شود و شما می‌ توانید بهترین خرید را با مناسب ‌ترین قیمت داشته باشید. چرا که ما انواع گوشی های موبایل خود را با نرخ مصوب دولتی به فروش می رسانیم. در سایت قیمت، خرید و فروش گوشی موبایل ما می توانیدلیست کامل گوشی های نرخ مصوبرا مشاهده کنید.

  • در خرید انواع گوشی سامسونگ باید به ضمانت، گارانتی و آک بودن آن توجه کنید.
  • شما میتوانید برای خرید و مقایسه انواعقیمت گوشی بهفروشگاه اینترنتی مقداد آی تیمراجعه کنید.
  • این شرکت تمام تلاش خود را کرده است تا با مطالعه و بررسی های میدانی و به اصطلاح کف بازار، بتواند نیازهای شما مشتریان عزیز را برآورده سازد و گوشی هایی با قیمت متناسب با بودجه شما، عرضه نماید.
  • بنابراین، برای اطلاع از لیست قیمت های همواره رو به پایین ما، مدام به سایت مراجعه کنید و ازخرید گوشی با پایین ترین قیمتلذت ببرید.

گوشی های فلزی کیفیت بالاتری نسبت به گوشی های پلاستیکی دارند، البته قیمت آن ها نیز بالاتر است. همچنین جنس بدنه برخی از گوشی ها به گونه ای است که در برابر آب نیز مقاوم هستند. با کنترل و مدیریت تجربه آیفون توسط اپل، آیفون تا حد زیادی به عنوان پلتفرم امن‌تر در نظر گرفته می‌شود و اپل تمرکز زیادی بر حفظ حریم خصوصی داشته است.

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy M12 SM-M127F/DS ظرفیت 128 گیگابایت و رم 4 گیگابایت

برند خوش آوازه سامسونگ از پیشتازان تولید لوازم الکترونیکی و مخصوصاً گوشی موبایل است. همه سری‌ها و مدل‌های سامسونگ با هر قیمتی از کیفیت قابل قبولی برخوردار هستند. در این سال‌ها شرکت سامسونگ گوشی‌های محبوبی مانند سامسونگ سری A، سری Note ، S و M را روانه بازار کرده است. قیمت گوشی‌ های سری نوت و اس به دلیل پرچمدار بودن و استفاده از به‌روزترین تکنولوژی‌ها بالاتر از سایر سری‌ها است. گوشی ‌های میان‌رده سامسونگ به دلیل کیفیت و قیمت‌گذاری مناسب از محبوبیت زیادی در بین مردم برخوردار است.

سری ای گوشی سامسونگ

جدیدترین گوشی شیائومی، گوشی Xiaomi Mi 11 Ultra است که اگر به مشخصات فنی آن نگاهی بیندازید متوجه خاص بودن آن خواهید شد، یکی از این ویژگی‌ها وجود نمایشگر کوچک در برآمدگی دوربین پشت است که تابه‌حال در هیچ تلفن همراه هوشمندی شاهد آن نبودیم. شما می‌توانید لیست به روز قیمت گوشی‌ های این برند را در سایت کالاتیک مشاهده کنید. امکانات و قابلیت‌های زیادی که گوشی‌های موبایل ارائه می‌دهند تقریباً بیشتر مردم را ترغیب به خرید می‌کند. وقتی گوشی موبایل خود را در دست می‌گیرید تقریباً می‌توانید تمام‌کارهای روزمره خود را انجام دهید هرچه قطعات و قابلیت‌های گوشی مثل دوربین گوشی، پردازنده گوشی، صفحه نمایش و … امروزه گوشی های موبایل چه گوشی پرچم‌دار، گوشی میان‌رده و چه اقتصادی سعی کردند تا قابلیت‌های نزدیک به هم داشته باشند و به همین دلیل رقابت تنگاتنگی با هم دارند همین موضوع سبب انتخاب سخت‌تری برای کاربران شده است.

Samsung Galaxy M33 6/128GB Mobile Phone

هر زمان که به مکان‌های عجیب و غریب می‌روید، نگران حمل نکردن دوربین DSLR خود نباشید زیرا گوشی های هواوی به شما امکان می‌دهند با دوربین اصلی خود مناظر خیره‌ کننده را با رنگ‌های غنی و زنده ثبت کنید. مبلغ پرداختی شما به امانت نزد شیپور می‌ماند تا کالا برایتان ارسال ‌شود، مجله خبری موبایل مارکت پس از دریافت کالا با تاییدِ شما مبلغ را به فروشنده منتقل می‌کنیم. در این صورت، شرکت ارسال کننده و مقداد آی تی هیچ مسئولیتی در قبال گم شدن یا آسیب احتمالی بسته شما نخواهد داشت. بیونگ چول شرکت سامسونگ را وارد صنایع مختلفی مثل صنایع غذایی، نساجی، بیمه و خرده‌فروشی کرد.