قیمت گوشی های موبایل مرجع موبایل ایران

همانطور که گفتیم انتخاب و خرید تلفن هوشمند به یکی از چالش‌ برانگیزترین کارها تبدیل شده است. حتی اگر بخواهید چشم بسته گوشی خود را از سایت مرجع خرید موبایل تهیه کنید، با انواع مختلف برند موبایل در بازار روبرو خواهید شد که هر کدام مدل‌های خاص و نسخه های متفاوتی دارند. برندهای زیادی هستند که در بازار موبایل کشورمان فعالیت دارند و هر کدام به نوعی رقیب یکدیگرند. ما در ادامه در مورد انواع برندهایی که باید قبل از خرید گوشی بشناسید، بیشتر بحث خواهیم کرد. یکی از ویژگی های این برند باتری محصولات آن است،یعنی زمان خرید گوشی سامسونگ شما اصلا به فکر باتری آن نباشید زیرا سامسونگ یکی از بهترین ارائه کنندگان گوشی با باتری مناسب در مقایسه با برند های دیگر است.

  • در این راستا این فروشگاه در مقایسه با بسیاری از فروشگاه های دیگر چندین راهبرد را در پیش گرفته که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد.
  • در این مورد هم باید در زمان خرید گوشی هایی را مد‌نظر قرار دهید که از سخت‌افزار قوی‌تری برای دوربین استفاده کرده‌اند.
  • با اینکه عرضه و فروش گوشی های آیفون اپل در همه جای دنیا و به ویژه کشور عزیزمان ایران به خاطر تحریم ‌ها محدود است اما این محصولات هواداران خاص خود را دارند.

البته خرید گوشی با گارانتی، قیمت آن را مقدار ناچیزی افزایش می‌دهد اما خیال شما را از بابت بدون ایراد بودن گوشی راحت خواهد کرد. تمامی گوشی های موبایل موجود در سایت کالاتیک دارای گارانتی معتبر می‌باشند. همه ما می دانیم که اپل همواره گوشی هایی را به بازار ارائه می دهد که حرفی برای گفتن داشته باشند و از همه نظر حرف اول را بزنند. تمام گوشی هایی که تاکنون اپل معرفی کرده است در رده پرچم داران قرار دارند و افراد زیادی از آن ها استقبال کرده اند. مشخصات سخت افزاری و کیفیت ساخت بالای گوشی های اپل باعث شد تا در بین کاربران محبوب شود. زمانی که همه ما نام برند اپل را می شنویم، یک گوشی همه چی تمام با قیمت بسیار بالا در ذهنمان نقش می بندد.

بعد از اینکه قاچاق کالا به خصوص گوشی های موبایل به یک معضل بزرگ تبدیل شد و برای جلوگیری از گسترش آن، قوانین جدیدی برای واردات تلفن همراه به تصویب رسید، اینرجیستری گوشی های موبایلبه همراهکد فعالسازیبود که به خوبی توانست جلوی قاچاق تلفن همراه را بگیرد. چیپست و عملکرد گوشی، به خصوص اگر گیمر هستید، می تواند در تصمیم شما برای خرید موبایل تاثیر بگذارد. از طرفی قیمت گوشی موبایل کاملا تحت تأثیر تراشه و هسته بکار رفته در آن است. پس هنگام خرید موبایل بهتر است شناخت کافی از انواع پردازنده داشته باشید. می‌توان گفت رده‌بندی گوشی‌های هوشمند بر اساس پردازنده‌ی آن‌ها صورت می‌گیرد و به همین اعتبار گوشی‌های پایین رده، میان رده و پرچمدار به ترتیب، قیمت ارزان متوسط و گران دارند. در حال حاضر شرکت‌های اپل، کوالکام، مدیاتک، سامسونگ و هواوی مطرح‌ترین تولیدکننده‌های چیست هستند.

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A13 5G دوسیمکارت با طرفیت 128/4 گیگابایت

از طرفی این فروشگاه ها تخفیف هایی را برای کاربران خود در نظر گرفته است تا برای شما امکان خرید گوشی ارزان به راحتی وجود داشته باشد. شما با خرید از گوشی شاپ می توانید از بابت اصالت کالا و ضمانت آن مطمئن باشید و حتی خرید خود را به صورت اقساطی انجام دهید. در این راستا این فروشگاه در مقایسه با بسیاری از فروشگاه های دیگر چندین راهبرد را در پیش گرفته که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد. اگر امروز قصد موبایل گوشی خاصی را دارید احتمالا قیمت امروز گوشی در فروشگاه های اینترنتی دغدغه اصلی شما خواهد بود؛ چراکه این احتمال وجود دارد که حتی در کمتر از یک هفته، قیمت موبایل موردنظرتان تغییر قابل‌توجهی داشته باشد. همه قیمت‌هایی که در این بخش وجود دارد، به‌روزشده و قابل اعتماد است از این دید خوبی به شما برای تنظیم بودجه و خرید ارزان‌ گوشی در بهترین زمان خواهد کرد.

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A53 5G ظرفیت 256 گیگابایت و 8 گیگابایت رم

از ابتدای تاسیس، ماموریت ما حل مشکل سردرگمی و لزوم صرف زمان و هزینه برای اطمینان از اصالت، کیفیت و قیمت مناسب کالا در روش خرید سنتی می‌باشد. کلیه اجناس ارائه شده در این فروشگاه، کالای اصل بوده و به همراه تضمین اصالت کالا و ۷ روز مهلت تست و تعویض کالا در صورت وجود هر گونه ایراد فنی، عرضه می‌شود. قیمت‌های رقابتی این فروشگاه، به دلیل عرضه مستقیم محصول از وارد کنندگان رسمی به مشتریان گرامی و کاهش هزینه‌های واسطه‌گری، امکان پذیر شده است. هم اکنون وقت آن رسیده که زمان و انرژی ارزشمند خود را به جای صرف کردن در خیابانها و فروشگاههای مختلف، برای خانواده و کارهای شخصی خود اختصاص داده و اطمینان از خرید خود را به ما بسپارید.

علم و فناوریگوشی‌های سری ریلمی ۱۰ پرو چه زمانی به صورت جهانی عرضه می‌شود؟

دارید در حال حاضر هم برند سامسونگ و هم برند شیائومی جز گزینه های بسیار مناسبی در این زمینه می باشند. به‌طورکلی هیچ‌وقت نمی‌توانیم بگوییم کدام گوشی بهتر است یا بدتر چون اگر بخواهیم بهترین را انتخاب کنیم می‌شود گران‌ترین و پرچم دار ها، اما انتخاب و خرید گوشی موبایل باید باتوجه‌به نیاز فردی ما باشد. پس همواره سعی کنید که باتوجه‌به نیاز و بودجه خود بهترین گوشی موبایل را خرید کنید، تا هم از هزینه بیهوده جلوگیری کنید و هم بتوانید از تمام کارایی و قابلیت‌های گوشی هوشمند خود نهایت استفاده را کنید. یکی از مهم‌ترین دلایلی که اعتمادها نسبت به خرید اینترنتی بیشتر شده رصد وضعیت سفارش است.