قیمت گوشی های موبایل mobile ir مرجع موبایل ایران-اصفهان موبایل مارکت

برخی دیگر نیز می‌خواهند هنگام تماشای فیلم و یا بازی کردن، صفحه نمایش بزرگی در اختیارشان قرار داشته باشد. این افراد می‌توانند گوشی‌هایی با اندازه نمایشگر بین 6.5 تا 6.8 اینچ را تهیه کنند. با پیشرفت فناوری، اکنون عوامل متعددی می‌تواند در خرید گوشی موبایل مؤثر باشد. گوشی های میانردهبا توجه به قیمت بالای پرچمدارها، خرید آن‌ها برای عموم مردم انتخاب مناسبی نیست و بیشتر مردم ترجیح می‌دهند تا گوشی هوشمندی با قیمت مناسب داشته باشند. این گوشی‌ها که با قیمت بسیار کمتر از پرچمدارها عرضه می‌شوند و کیفیت نسبتاً خوبی هم دارند را میانرده می‌نامند که برای پاسخگویی به نیاز عموم مردم و فروش بیشتر به وجود آمده‌اند.

  • در همان زمان‌ها، شرکت سامسونگ یک سری گوشی سامسونگ را با سیستم‌های عامل متنوعی شامل سیمبین، ویندوز و …
  • امروزه، این دو سری گوشی سامسونگ تا حد زیادی، به هم دیگر شبیه شده‌اند.
  • مشخصات فنی، تصاویر مختلف از آن مدل گوشی، اخبار و مقالات، بررسی جامع، قیمت روز و مقایسه انواع مدل‌ها و همچنین انواع فروشگاه‌ها ممکن است.
  • در سال 1998 مدل SGH-600 با بهره گیری از عملکرد کم مصرف توانست موفقیت های زیادی را بدست آورد.

اگر به دنبال خرید گوشی های گران قیمت این برند هستید، فرصت را از دست ندهید و جدیدترین گوشی شیائومی یعنی می 10 تی پرو که نزدیک به 20 میلیون تومان قیمت دارد را انتخاب کنید. برای خرید به قیمت و با بهترین شرایط از سایت کوک موبایل و صفحه مربوطه اقدام نمایید. قیمت موبایل های شیائومیبا توجه به زیربرندهایی که در بالا به آنها اشاره کردیم می توانید متفاوت باشد برای خرید گوشی های زیر 10 میلیون تومان شیائومی می توانید از سری Mi و یکی از موبایل های می 8 ، می 9 و می 9 لایت را خریداری کنید. سامسونگ یکی از مشهورترین برند های بازار موبایل ایران است.گوشی های به قیمت سامسونگ، در میان خانواده‌ های ایرانی به وفور دیده می شود.

شیائومی:

قیمت گوشی سامسونگ را دارید انتخاب فروشگاه دارسو مناسب ترین گزینه پیش رو است. شما می توانید در میان طیف وسیعی از آیفون های اپل مانند iPhone 13 ، iPhone 13 mini ، iPhone 12 Pro، iPhone XR یا iPhone SE، iphone 14، iphone 14 plus، iphone 14 max، iphone 14 pro max و … مطابق با نیاز خود، گوشی هوشمند مدنظر خودتان از برند اپل را از فروشگاه اینترنتی دارسو خرید کنید. در سال 1998 گوشی سامسونگ در کشورهایی مانند برزیل ، هنگ کنگ و آمریکای لاتین تولید می شد. آخرین سری از گوشی‌های گلکسی، سری M است که برای مخاطبان جوان‌تر طراحی شده است. گوشی سامسونگ گلکسی M قیمت بالایی ندارد و مشخصات و طراحی آن شبیه گوشی‌های سری Galaxy A است.

قیمت روز گوشی موبایل ۴ مرداد

اگر بخواهیم یک دسته بندی ساده از قیمت برای سری گوشی های سامسونگ در نظر بگیریم، سریA و M، به عنوان گوشیه های میان رده، مقرون به صرفه ترین، سری S و Note، محصولات پرچم دار وگران ترین آن ها مجله خبری موبایل مارکت هستند. تراشه‌هایی که سامسونگ برای استفاده در گوشی‌های هوشمند تولید می‌کند، تحت برند اگزینوس ساخته می‌شوند. این تراشه‌ها، معمولا قابلیت‌های ضعیف‌تری در مقایسه با تراشه‌های کوالکام دارند.

این خرید در برخی پارت ها و بارهای وارداتی ما می تواند ارزان تر هم باشد و ما قطعاً شیرینی سود خود را مشتریان مان تقسیم خواهیم کرد. بنابراین، برای اطلاع از لیست قیمت های همواره رو به پایین ما، مدام به سایت مراجعه کنید و ازخرید گوشی با پایین ترین قیمتلذت ببرید. البته گوشی های پر فروش ارزان تری همچون گلکسی A02 سامسونگ نیز در بازار عرضه شده است که دیدن و اطلاع از قیمت آنها خالی از لطف نیست. اما اگر طرفدار پرچمداران سامسونگ هستید می توانید از میان گوشی های سری S یکی را انتخاب کنید. سامسونگ گلکسی S20، گلکسی S20 Ultra، گلکسی S21، گلکسی S21 Plusو گلکسی S21 Ultra، واخیرا گوشی S22 سامسونگ می تواند بهترین گزینه باشد. با اینکه عرضه و فروش گوشی های آیفون اپل در همه جای دنیا و به ویژه کشور عزیزمان ایران به خاطر تحریم ‌ها محدود است اما این محصولات هواداران خاص خود را دارند.

هدف ما در برتر دیجیتال، چشاندن طعم خریدی مطمئن و در عین حال راحت به مشتریانمان است. از ابتدای تاسیس، ماموریت ما حل مشکل سردرگمی و لزوم صرف زمان و هزینه برای اطمینان از اصالت، کیفیت و قیمت مناسب کالا در روش خرید سنتی می‌باشد. کلیه اجناس ارائه شده در این فروشگاه، کالای اصل بوده و به همراه تضمین اصالت کالا و ۷ روز مهلت تست و تعویض کالا در صورت وجود هر گونه ایراد فنی، عرضه می‌شود. قیمت‌های رقابتی این فروشگاه، به دلیل عرضه مستقیم محصول از وارد کنندگان رسمی به مشتریان گرامی و کاهش هزینه‌های واسطه‌گری، امکان پذیر شده است.

به‌طورکلی هیچ‌وقت نمی‌توانیم بگوییم کدام گوشی بهتر است یا بدتر چون اگر بخواهیم بهترین را انتخاب کنیم می‌شود گران‌ترین و پرچم دار ها، اما انتخاب و خرید گوشی موبایل باید باتوجه‌به نیاز فردی ما باشد. پس همواره سعی کنید که باتوجه‌به نیاز و بودجه خود بهترین گوشی موبایل را خرید کنید، تا هم از هزینه بیهوده جلوگیری کنید و هم بتوانید از تمام کارایی و قابلیت‌های گوشی هوشمند خود نهایت استفاده را کنید. یکی از مهم‌ترین دلایلی که اعتمادها نسبت به خرید اینترنتی بیشتر شده رصد وضعیت سفارش است.

با دسترسی به این نمودار می‌توانید قیمت گوشی‌ها را در بازه‌های زمانی مختلف بررسی کرده و در نتیجه بتوانید مناسب‌ترین زمان را برای خرید گوشی سامسونگ انتخاب کنید. برای این منظور کافی است به بخش نقد و بررسی کالای دیجیتال تاچ تک مراجعه کنید تا بتوانید علاوه بر بررسی تخصصی و ویدیو جعبه گشایی، به نمودار قیمت هر محصول نیز دسترسی داشته باشید. همانطور که پیش‌تر نیز اشاره شد، گوشی‌های سامسونگ در رده‌های اقتصادی تا پرچمدار طبقه‌بندی می‌شوند. بنابراین پس از مشخص شدن بودجه مورد نظر، می‌توانید به سراغ سری مناسب رفته و از بین مدل‌های موجود که تفاوت چندانی در قیمت و امکانات با یکدیگر ندارند بروید. ابتدایی ترین گوشی سری S سامسونگ در سال 2010 روانه ی بازار شد، صفحه نمایش سوپر امولد در کنار دوربین 5 مگاپیکسلی و اندروید 2.1 از مشخصه های بارز این سری بود. از سال 2010 تا به امروز به فاصله ی یک سال یکبار مدل جدید از سری S سامسونگ به بازار عرضه می شود که آخرین آن ها S10 plus است.