قیمت گوشی هوآوی 14 آذر + خرید اینترنتی مبیت

مشاهده جزئیات در دیجیکالاقیمت و خرید گوشی موبایل هوآوی مدل Y9s STK-L21 دو سیم کارت ظرفیت 128 گیگابایتبرای مشاهده قیمت و خرید گوشی هواوی روی دکمه کلیک کنید. مشاهده جزئیات در دیجیکالاقیمت و خرید گوشی موبایل هوآوی مدل Nova 5T YAL-L21 دو سیم کارت ظرفیت 128 گیگابایتبرای مشاهده قیمت و خرید گوشی هواوی روی دکمه کلیک کنید. هواوی یکی از بهترین و بزرگ ترین سازندگان گوشی های موبایل اندرویدی است که محصولات متنوعی برای نیازها و بودجه‌های مختلف دارد. البته این رشد در چند سال اخیر و با توجه به محدودیت های اعمال شده از طرف دولت آمریکا علیه هواوی بسیار سریعتر بوده است. با این وجود هواوی همچنان به تولید محصولات دیجیتال و گوشی های هوشمند پیشرفته و با امکانات خاص خود ادامه داده است. در این بین قیمت گوشی هواوی در بازار به دلیل ویژگی اقتصادی بودن آن توجهات زیادی را به خود جلب کرده است.

گوشی هوآوی وای ۸ اس، اقتصادی‌ترین میان‌رده با دوربین ۴۸ مگاپیکسلی و گوشی هواوی وای ۹ ای با طراحی متفاوت و جوان پسند و با دوربین سلفی پاپ آپ از بهترین میان‌رده‌های هوآوی هستند. گوشی‌های سری Y یا محصولات اقتصادی هواوی، عموما نمایشگر LCD دارند و با تراشه‌های مدیاتک و کرین عرضه می‌شوند. تنوع محصولات سری نوا در بازار کشورمان کمتر است و مدل‌هایی که در بازار ایران عرضه شدند فاقد نمایشگر اولد هستند. اگر نمایشگر برای شما بسیار مهم است در بازه‌ی قیمتی میان‌رده و اقتصادی گزینه‌های بهتری از هواوی وجود دارد.

  • به طور کلی عمده تنوع محصولات هوآوی در این روزها مربوط به سری Y هست که برای سلایق و کابردهایمختلف مدل‌های متنوعی را تولید می‌کند.
  • حتما توصیه می‌کنیم برای کسب اطلاعات بیشتر از گوشی هواوی مدنظر خود مقاله نقد و بررسی آن را مطالعه کنید.
  • سری میت 20 همچنین در 4 مدل وارد بازار شد که هر کدام قیمت، طراحی و قابلیت‌های متفاوتی دارند.
  • سری P با مدل‌های P40 Pro ،P40 و P40 Pro Plus از جدیدترین گوشی‌های هواوی هستند.
  • Huawei ascend p1 وs huawei ascend p1اولین پرچمداران هواوی گوشی های اسند پی 1 و اسند پی 1 اس بودند.

ما در مبیت این امکان را فراهم ساخته‌ایم تا شما کامل‌ترین پکیج لوازم جانبی گوشی خود را به راحتی و در یک دسته‌بندی جداگانه بیابید و در کوتاه‌ترین زمان ممکن خرید خود را از گارد و گلس گرفته تا شارژر اصلی یا پاوربانک و هدفون متناسب با گوشی خود انجام دهید. بطور کلی هدف همیشه در مبیت جلب رضایت کاربران بوده است؛ چه کسانی که به صورت عمده و برای فروشگاه حضوری خود خرید می‌کنند و چه کاربرانی که به صورت جزئی خرید می‌کنند. مشاهده جزئیات در دیجیکالاقیمت و خرید گوشی موبایل هوآوی مدل Y9a FRL-L22 دو سیم‌ کارت ظرفیت 128 گیگابایت و رم 8 گیگابایتبرای مشاهده قیمت و خرید گوشی هواوی روی دکمه کلیک کنید.

گوشی هوآوی nova Y70

باتری 4400 میلی‌آمپر ساعتی این گوشی به صورت سیمی با سرعت شگفت انگیز 66 وات و به صورت بی‌سیم هم با سرعت 50 وات شارژ می‌شود؛ این درحالیست که پرچمدار اپل، آیفون 13 پرو مکس حداکثر با توان 22 وات به صورت سیمی و 15 وات به صورت بی‌سیم شارژ می‌شود. هواوی در بازار موبایل امروز یکی از بزگترین شرکت های تولید کننده موبایل های هوشمند است که در کنار آن سرویس های ارتباطی موفقی را در سرتاسر جهان ارائه داده است. همین موضوع مهم در بین کاربران باعث شده تا این برند در زمینه ارائه محصولات مصرفی ارتباطی مانند گوشی هوشمند نیز، موقفیت های بسیار خوبی را برای خود کسب کند. مکمل بخش سخت‌افزار در گوشی های اندرویدی بخش نرم‌افزار است که تأثیر قابل توجهی در کار کردن افراد با گوشی دارد. دولت آمریکا در سال 2019 کمپانی هواوی را به دلایلی در لیست سیاه قرار داد، در نتیجه این تحریم‌ها تمام شرکت‌های آمریکایی نظیر گوگل از همکاری با هواوی منع شدند.

– مهم‌ترین رقبای گوشی‌های سری Y و Nova هواوی کدام موبایل‌ها هستند؟

گوشی هواوی mate ۴۰ یکی از بهترین گوشی های هواوی است که در سال ۲۰۲۱ عرضه شد و گوشی‌های سری P هوآوی پرچمداران این برند را تشکیل می‌دهند که از دوربین‌های قدرتمند و پردازنده‌های بسیار قوی در ساخت آن‌ها استفاده شده و طراحی‌های خاص و متفاوتی دارند. امروزه هواوی چهارمین تولید کننده گوشی هوشمند پس از شرکت شیائومی می‌باشد که گوشی هایی با امکانات فراوان با قیمتی مناسب را تولید می‌کند. قیمت انواع گوشی هواوی را می‌توانید در این قسمت ملاحظه نموده و محصول مورد نظر خود را با قیمتی عالی تهیه نمائید. گوشی‌های هواوی نوا همانند سری Y معمولا در مقایسه‌ با گوشی‌های پرچم‌دار این شرکت، قیمت پایینی دارند.

مشاهده جزئیات در دیجیکالاقیمت و خرید گوشی موبایل هوآوی مدل P50 Pocket Premium Edition دو سیم‌ کارت ظرفیت 512 گیگابایت و رم 12 گیگابایتبرای مشاهده قیمت و خرید گوشی هواوی روی دکمه کلیک کنید. هواوی، یک ابر شرکت چینی است که یکی از بزرگ‌ترین ارائه کنندگان خدمات مخابراتی در جهان و تولیدکننده انواع لوازم الکترونیکی از جمله گوشی هوشمند، تبلت و لپ تاپ است. تأسیس این شرکت به سال 1987 میلادی بازمی‌گردد و دفتر مرکزی آن هم در شنژن چین است. هواوی را مدیر سابق ارتش آزادی‌بخش چین به نام رن ژنگفی با هدف رقابت با کمپانی‌های فناوری بزرگ خارجی راه اندازی کرد. تا سال 2019 هواوی بعد از سامسونگ دومین گوشی‌ساز برتر جهان بود و گوشی‌هایش را تحت برند خودش و یک برند زیرمجموعه به نام HONOR به فروش می‌رساند؛ اما در سال 2020 تصمیم گرفت برند آنر را بفروشد تا به صورت مستقل فعالیت خودش را ادامه دهد.

تفاوت اصلی گوشی‌های سری Y و گوشی‌های هواوی نوا، دوربین قوی‌تر در سری نوا است و خرید گوشی هواوی نوا برای جوان‌تر‌ها که به دوربین اهمیت بیشتری می‌دهند، مناسب‌تر است. اگر گوشی‌های سری P هواوی مشابه گوشی سامسونگ Galaxy S باشند، پس گوشی هواوی میت مشابه گوشی سامسونگ گلکسی نوت است. این گوشی‌ها معمولا قوی‌ترین و خلاقانه‌ترین گوشی‌های هوشمند این برند چینی هستند. گوشی هواوی گوشی مدل Y5 lite 2018 این روزها جز ارزان ترین مدل های برند هواوی است که با قیمتی کمتر از یک میلیون تومان قابل خریداری است. گوشی های جدید هواوی به علت تحریم‌های وارده بر آن از سال 2020 نمی توانند از سرویس گوگل پشتیبانی کنند و هوآوی برای برطرف کردن این محدودیت به طراحی پلتفرم مخصوص گوشی های خود روی آورد و سرویس موبایل هوآوی را طراحی کرد.

درواقع گوشی پرچمدار هواوی توانسته بود به سطح پرچمداران روز دنیا برسد و از نظر طراحی، کیفیت ساخت و توان نرم‌افزاری نیز رقبای خود را به چالش بکشد. در حالی‌که فعالیت شرکت هواوی از سال ۱۹۸۷ شروع شده است؛ اولین گوشی Huawei که مبتنی بر اندروید بود در سال ۲۰۰۹ با همکاری شرکت تی‌موبایل روانه بازار شد. با ورود شرکت چینی به بازار موبایل، هرساله محصولات مختلفی معرفی شد؛ اما مهم‌ترین اتفاق از بخش موبایل هواوی در آن زمان را می‌توان معرفی سری Ascend عنوان کرد.

Huawei ascend p1 وs huawei ascend p1اولین پرچمداران هواوی گوشی های اسند پی 1 و اسند پی 1 اس بودند. این دو گوشی هواوی در سال 2012 معرفی شدند، هدف از تولید این پرچمداران توسط هواوی ایجاد انقلابی در طول عمر باتری ها با کیفیت بی نظیر بود. در گام بعدی و در سال 2011 هواوی توانست جانشین مدل اولیه ی خود یعنی گوشی هواوی U8660 که به هواوی آنر مشهور است را روانه ی بازارهای جهانی کند.

Huawei Y6 Pro TIT-AL00 -16GB

مشاهده جزئیات در دیجیکالاقیمت و خرید گوشی موبایل هوآوی مدل nova Y60 دو سیم‌ کارت ظرفیت 64 گیگابایت و رم 4 گیگابایتبرای مشاهده قیمت و خرید گوشی هواوی روی دکمه کلیک کنید. مشاهده جزئیات در دیجیکالاقیمت و خرید گوشی موبایل هوآوی مدل Mate 30 Pro 5G دو سیم کارت ظرفیت 256 گیگابایت و رم 8 گیگابایتبرای مشاهده قیمت و خرید گوشی هواوی روی دکمه کلیک کنید. مشاهده جزئیات در دیجیکالاقیمت و خرید گوشی موبایل هوآوی مدل nova 8i دو سیم‌ کارت ظرفیت 128 گیگابایت و رم 8 گیگابایتبرای مشاهده قیمت و خرید گوشی هواوی روی دکمه کلیک کنید.