قیمت گوشی هوآوی Huawei امروز ۱۴ آذر ترب

HMS در گوشی های هوآوی جایگزین سرویس موبایل گوگل شده است و دارای مجموعه ای از اپلیکشن ها و خدمات نرم افزاری مانند هواوی کلاد، موزیک، مرورگر، هواوی ویدئو و … علاوه بر این در ایران با نصب بازار برای گوشی هواوی امکان دانلود و نصب بسیاری از نرم افزارها و اپلیکشن ها مانند گوگل کروم، یوتیوب، گوگل مپ و غیره به راحتی محیا می شود. گوشی های سری Enjoyکه در بازار جهانی با نام هواوی Y شناخته می‌شود، یکی دیگر از سری گوشی های هوآوی است که در کلاس گوشی های میان رده قرار دارد.

  • هواوی الان پوسته مخصوص خودش رو داره و از فروشگاه برنامه خودش استفاده می کنه که دیگه هیچ نیازی به گوگل نداره.
  • بخش موبایل هواوی که از سال ۲۰۰۴ تولید گوشی را آغاز کرده بود، در سال ۲۰۰۹ با یک گوشی مبتنی بر اندروید ۱.۵ پا به عرصه‌ی رقابت گوشی‌های هوشمند گذاشت.
  • البته، هواوی موفقیت خوبی در بازارهای گوشی بریتانیا و دیگر بخش‌های اروپا داشت.

یکی از محصولات هم قیمت با این گوشی، پوکو F3 شیائومی است که دارای دوربین سه‌گانه 48 مگاپیکسلی است و از نظر ابعاد و وزن، سنگین‌تر از گوشی هواوی به نظر می‌رسد. اگرچه نمایشگر این گوشی نرخ رفرش بالاتر 120 هرتزی دارد، اما برخلاف گوشی هواوی نوا 8 اس ای که به یک حسگر اثر انگشت در زیر نمایشگر خود مجهز است، این حسگر اثر انگشت را روی فریم کناری خود ارائه می‌کند. وقتی صحبت از خرید گوشی به میان می‌آید، قیمت یکی از مهم‌ترین مسائلی است که می‌تواند در انتخاب کاربر تأثیرگذار باشد.

هر سه‌ی این گوشی‌ها، از نظر سخت‌افزاری بسیار قدرتمند هستند اما مشکلات نرم‌افزاری گوشی‌های هواوی، یک مشکل جدی در گوشی‌های این برند چینی است. شرکت هواوی تقریبا از زمان معرفی سیستم عامل اندروید، گوشی‌های هوشمند تولید کرده است. این شرکت در طول این سال‌ها، صدها گوشی مختلف تحت نام‌های متفاوت شامل Ascend، رده‌ی GR، رده‌ی T و … اولین گوشی هواوی که در سال ۲۰۰۴ وارد بازار شد، یک گوشی ساده به نام C300 بود. شاخه‌ی گوشی‌های هواوی به سرعت رشد کرد و در سال ۲۰۰۹، این شرکت اولین گوشی هواوی مجهز به سیستم عامل اندروید با نام U8220 معرفی نمود.

گوشی موبایل هوآوی Y7a ظرفیت 64 گیگابایت

گوشی Mate 20 Pro با طراحی زیبا طرفداران بسیار زیادی را به خود جلب کرده و البته گوشی P30 با داشتن قیمت مناسب و کارایی خیلی خوب یکی از ارزشمندترین مدل‌های این کمپانی است. شاید پردازنده Kirin را نتوان بهترین پردازنده نامید، ولی عملکرد آن هم‌گام با پردازنده‌های بزرگ دنیا باعث شده که قدرت سخت‌افزار هواوی، خرید گوشی Huawei را به یک معامله سودمند تبدیل کند. این گوشی‌ها در اواخر سال 2020 معرفی شدند و با داشتن طراحی‌های بسیار جذاب و چند به‌روزرسانی مختلف، یکی از بهترین گوشی‌های حال حاضر دنیا است.

Huawei P40 Pro 8/256GB Mobile Phone

گوشی های هواوی سری اینجوی معمولا نام‌گذاری مجدد سایر مدل‌های جهانی هواوی مخصوصا گوشی‌های سری Y هستند؛ هر چند که برخی مدل‌های آن از سری آنر و سری P نیز گرفته شده‌اند. سری اینجوی با هدف عرضه‌ی ارزان‌تر گوشی های هواوی در بازار چین به وجود آمده است و تنها تفاوت آن‌ها با مدل‌های جهانی نرم‌افزار چینی گوشی‌های سری اینجوی است. این مدل گوشی موبایل، طراحی بسیار زیبایی داشته و پنل پشتی گوشی به طوری طراحی شده که در حضور نور، تغییر رنگ می‌دهد. داشتن امکانات مختلف مثل دوربین خیلی خوب و البته تنوع در قیمت، باعث شده که خرید آنلاین گوشی هواوی یک انتخاب خیلی مناسب برای اغلب کاربران باشد. قیمت گوشی های هواوی در چندین محدوده مختلف دسته‌بندی می‌شود و سری Mate گران‌قیمت‌ترین گوشی‌ها بوده که البته امکانات متناسب با قیمت خود را نیز ارائه می‌دهند. در طی سال‌های اخیر، دوربین سلفی گوشی‌های این سری بهترین‌های بازار بوده و هیچ کمپانی دیگری نتوانسته دوربین سلفی مشابه به آن معرفی کند.

گوشی‌های سری P هواوی

در واقع هواوی راه ورود انواع گوشی های هوشمند را به بازارهای مختلف جهان باز کرد. از آن پس، گوشی های جدید هواوی دیگر تنها در بازار چین به فروش نمی‌رسیدند و ویژگی‌های مختلف آن از جمله قیمت مناسب سبب شد تا افراد سراسر جهان در هنگام خرید گوشی موبایل یه نیم نگاهی به گوشی های هواوی نیز داشته باشند. فروشگاه اینترنتی کلاتیک، یک فروشگاه اینترنتی معتبر و تخصصی خرید گوشی موبایل است که در آن انواع گوشی هواوی، نظیر پرچمداران سری Mate و P یا میان‌رده‌های چون سری Nova و Y به فروش می‌رسد. برای مطلع شدن از قیمت گوشی هواوی کافی است تا به وب‌سایت کلاتیک سر بزنید و قیمت موبایل هواوی را در لحظه مشاهده کنید. چنانچه تمایل به خرید گوشی هواوی دارید، ما در کلاتیک شما را به بهترین نحو در انتخاب و خرید بهترین گوشی هواوی راهنمایی می‌کنیم تا تجربه خوبی از یک خرید اینترنتی داشته باشید. در کلاتیک، برای انواع گوشی هواوی صفحات جداگانه‌ای ساخته شده است تا بتوانید مشخصات گوشی مورد نظر بررسی کنید و از قیمت روز گوشی هواوی مطلع شوید.

هواوی در طی این سال‌ها توسعه و گسترش یافت و از سایر رقبای خود نیز پیشی گرفت. لیست بالا هر ساعت به روز میشه و قیمت های نمایش داده شده همگی استعلام شده و به‌روز هستن. شهر شنژن چین خواستگاه شرکت چند ملیتی هواوی است، رن ژنگفی مدیر اسبق ارتش آزدی خواه چین در سال 1987 با تاسیس شرکت هواوی در شنژن بستری مشترک برای تحقیق و توسعه ی شرکت های چند ملیتی ایجاد کرد که هدف آن انتقال تکنولوژی و بومی سازی فناوری اطلاعات در چین بود. با ثبت نام در خبرنامه اولین نفری خواهید بود که از آخرین محصولات ، اخبار و فروش های ویژه و کدهای تخفیف ما مطلع می گردید ، پیشنهادات شگفت انگیز را در ایمیل خود دریافت کنید . نوآوری و خلاقیت در شناخت کامل کالا به مشتری اولویت اول این سایت فروشگاهی محسوب می‌شود که می‌توان این مهم را وجه تمایز این سایت فروشگاهی با سایرین قلمداد کرد. تصاویر سه بعدی، اطلاعات فنی و نقد و بررسی های دقیق و به روز از جمله این موارد محسوب می‌شوند.

با وجود این مسائل کمپانی هواوی هم‌چنان به کار خود ادامه می‌دهد و گوشی‌های بسیار خوبی به بازار معرفی می‌کند. من که قصد خرید گوشی شیائومی داشتم ولی با این اوصاف باید در تصمیم گیریم تجدید نظر کنم . اگه از گوشی هواوی استفاده کنید نمی تونید از خدمات گوگل پلی استفاده کنید و باید برنامه ها رو بصورت مستقیم دانلود کنید. اگه میخواید از قیمت دقیق گوشی های هواوی آگاه بشید، بهتره از لیست قیمت بالا استفاده کنید.