قیمت گوشی هواویتنوع بالا + به روزترین مدل‌ها + ارسال فوری دارسو-اصفهان موبایل مارکت

در واقع هیچ تفاوتی وجود ندارد که کاربر، کدام مدل از کدام سری از این گوشی‌ها را خریداری کند و چه هزینه‌ای بپردازد؛ همه گوشی‌های هواوی در میان همه محصولات مشابه از سایر برندها، بهترین کیفیت گوشی را ارائه می‌دهند. هوآوی مجموعه ای قابل احترام از گوشی های هوشمند میان رده را ارائه می کند که از نظر ارزش پولی جذابیت زیادی دارند. هر گوشی میان رده دارای سطح شگفت انگیزی از فناوری با صفحه نمایش بزرگ، باتری های بزرگ، فضای ذخیره سازی و رم بالا و حتی دوربین دوگانه پشتی است که یکی از ویژگی های گوشی های هوشمند پرچمدار در نظر گرفته می شود. اگر بخواهیم یک ویژگی را به عنوان بهترین ویژگی گوشی‌های هواوی مطرح کنیم، می‌توانیم به سیستم‌های دوربین بسیار خوب تمامی این گوشی‌ها اشاره نماییم.

  • خرید آنلاین گوشی هواوی از سایت ایسل به آسان‌ترین شکل ممکن امکان پذیر است کافیست با توجه به نیاز خود، مدل مورد نظر خود را انتخاب کنید.
  • در حال حاضر جایگاه بهترین گوشی های میان رده هواوی به گوشی Y9a، گوشی Y7a، گوشی Y8s و گوشی نوا 5 تی تعقل می‌گیرد که با داشتن مشخصات سخت‌افزاری مناسب و امکانات خوب می‌توانند به راحتی نیاز کاربران را در این طیف برطرف کنند.
  • این موفقیت همراه با ارتباطات ژنگفی با حزب کمونیست چین به هواوی این امکان را داد تا بزرگترین قرارداد دولتی خودش را ببندد.
  • این گوشی از نظر طراحی و مشخصات بسیار شبیه به گوشی هواوی P40 پرو است اما قیمت پایین‌تری دارد.
  • با توجه به محبوبیت و آپدیت های بسیار حرفه ای اندروید در آن زمان اسند دبلیو 1 نتوانست با موفقیت همراه شود.

اگر قصد دارید عکس های زیادی بگیرید یا حتی فیلم های HD ضبط کنید، باید مدلی با حداقل 32 گیگابایت حافظه داخلی خریداری کنید. گوشی های هوشمند مقرون به صرفه تر هوآوی ن سبت به قیمت خود، عملکرد بسیار خوبی را ارائه می کنند. برای شروع، P8 Lite جدید، Y5 و Y3 نامزدهای واضحی هستند و همراهان بسیار ارزشمندی برای گوشی های هوشمند هستند. گوشی هوآوی با استفاده از باتری های قدرتمند، نگرانی کاربرانش را برای کاهش زودهنگام شارژ کم کرده است. این باتری ها با مدیریت توان مصرفی، دارای طول عمر زیاد و بهترین عملکرد برای شارژ هستند. با این حال، این ویژگی گوشی هواوی یک مشکل هم دارد؛ بعضی از قطعات تولید شونده توسط هواوی، ضعیف‌تر از قطعات تولید شونده توسط شرکت‌های دیگر هستند.

گوشی هواوی P50 دوسیم کارت ظرفیت 256 گیگابایت رم 8 گیگابایت

درک دلیل این امر آسان است، زیرا این شرکت دستگاه‌های مقرون به صرفه و گوشی‌های پرچمدار برتری عرضه می‌کند. قیمت گوشی huawei رنج مختلفی را شامل می‌شود که مناسب با هر‌ بودجه‌ای است، اما باید قبل از خرید به بررسی قیمت روز گوشی هواوی بپردازید. Huawei اولین شرکت در ارائه زیرساخت فناوری اطلاعات و ارتباطات و‌‌ دستگاه های هوشمند است.

بهترین گوشی های هواوی کدامند؟

مقام بهترین گوشی Huawei به ترتیب از آن گوشی P40 Pro، گوشی هوآوی P40 Pro +، گوشی هوآوی P40، گوشی هوآوی P40 Lite، گوشی هوآوی P30 Pro، گوشی هوآوی P30، گوشی هوآوی P30 Lite، گوشی هوآوی P20 Pro، گوشی هوآوی P20 و گوشی هوآوی P20 Lite است. چنانچه به دنبال بهترین گوشی هوآوی هستید باید آن را در خانواده‌های پرچمدار Mate و P جستجو کنید. با نگاه کردن به لیست قیمت مجله خبری موبایل مارکت متوجه خواهید شد که گوشی های سری میت در بالاترین جایگاه و با حداکثر قیمت به فروش می‌رسند. خانواده سری میت از سخت افزار قدرتمندی بهره می‌برند که در کنار نرم افزار اختصاصی هواوی عملکرد بی‌نظیری را ارائه می‌دهند. هواوی هر ساله گوشی های سری میت را در چند نسخه مختلف عرضه می‌کند که هر کدام دارای ویژگی‌های خاصی هستند.

حافظه RAM

همچنین با ارتقاء مدل های مختلف، آخرین لیست قیمت هواوی در ایران و انواع حافظه های رم/ذخیره سازی مربوطه آشنا خواهید شد. با نگاهی اجمالی به مشخصات هوآوی یک دستگاه، ایده ای در مورد عرضه های سخت افزاری و نرم افزاری به دست خواهید آورد، اما با دستگاه هایی که در حال حاضر در بازار هستند اما برای شما ناشناخته هستند نیز آشنا خواهید شد. در حال حاضر، مهم‌ترین وجه تمایز گوشی‌های هوشمند این برند چینی در مقایسه با دیگر گوشی‌های موجود در بازار، عدم پشتیبانی گوگل از محصولات جدید آن است.