قیمت گوشی هواویتنوع بالا + به روزترین مدل‌ها + ارسال فوری دارسو-اصفهان موبایل مارکت

از دیگر امکانات این گوشی جذاب می‌توان به اندروید 11، نمایشگر بزرگ 6.57 اینچی OLED با پشتیبانی از HDR10 و دوربین چهارگانه 64 مگاپیکسلی پشتی به همراه یک دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی با قابلیت فیلمبرداری 4K اشاره کرد. داشتن امکانات مختلف مثل دوربین خیلی خوب و البته تنوع در قیمت، باعث شده که خرید آنلاین گوشی هواوی یک انتخاب خیلی مناسب برای اغلب کاربران باشد. همان‌طور که پیش از این اشاره کردیم، هواوی محصولات مختلفی هم‌چون لپ‌تاپ، ساعت‌های هوشمند و… تولید می‌کند. مشابه به اپل و با الهام‌گرفتن از آن، هواوی نیز قابلیت‌های مختلفی در دستگاه‌های اختصاصی‌اش قرار داده که با داشتن همه آن‌ها می‌توانید بهترین عملکرد این دستگاه‌ها را مشاهده کنید.

  • از آخرین گوشی های رده بالای آن می توان به سری P30 و Huawei Mate 30 Pro و گوشی های میان رده بهP Smart و Y7 که دارای طراحی جالب و خاصی هستند اشاره کرد.
  • هوآوی در یک اقدام هوشمندانه زیر برند محبوب خود یعنی آنررا یک شرکت مستقل اعلام کرد که این موضوع سبب شد تا دیگر تحریم‌های وارده به برند هوآوی شامل زیر مجموعه آنر نباشد و بتواند به صورت مستقل فعالیت خود را ادامه دهد.
  • این گوشی جدید چیپست میان رده Kirin 810، شش گیگابایت رم و 128گیگابایت فضای ذخیره سازی دارد.
  • کلیه حقوق این سایت محفوظ و متعلق به شرکت همیاران فناوری هوشمند ارس (فروشگاه آنلاین سایمان دیجیتال) می‌باشد.
  • با این حالا وابستگی این برند به دولت چین و بررسی رفتار IP های مختلف (که به IP reputation معروف است)، تلاش‌های هواوی را برای موفقیت در بازار ایالات متحده‌ی آمریکا بر باد داد.

این گوشی ها به عنوان گوشی های میان رده و گاهی در سری پرچمدار، به فروش رسیدند. هوآویمحصولات خود را در سری های مختلفی عرضه می‌کند که هر یک ویژگی‌های خاصی را ارائه می‌دهند. جسارت هوآوی در طراحی مدل‌های جدید همواره زبانزد بوده است و نظرات کاربران خاص پسند را به خوبی جلب کرده است. زیبایی، استحکام، کیفیت ساخت، امکانات و در نهایت قیمت از جمله مهم‌ترین فاکتورهایی هستند که هر مشتری برای خرید گوشی آن‌ها را در نظر می‌گیرد. هواوی، یکی از خلاقانه‌ترین شرکت‌های تولیدکننده موبایل در جهان است که گوشی‌هایش در تمام رده‌های قیمتی زیبا هستند. به طور مثال می‌تواند به گوشی میان‌رده هواوی نوا 8i اشاره کرد که با قیمت زیر 8 میلیون تومانی، طراحی بسیار زیبایی را ارائه می‌کند و مثل گوشی‌های پرچمدار بازار به یک نمایشگر Punch-hole‌ مجهز است.

وجه تمایز گوشی هواوی در مقایسه با گوشی‌های رقیب چیست؟

مقام بهترین گوشی Huawei به ترتیب از آن گوشی P40 Pro، گوشی هوآوی P40 Pro +، گوشی هوآوی P40، گوشی هوآوی P40 Lite، گوشی هوآوی P30 Pro، گوشی هوآوی P30، گوشی هوآوی P30 Lite، گوشی هوآوی P20 Pro، گوشی هوآوی P20 و گوشی هوآوی P20 Lite است. چنانچه به دنبال بهترین گوشی هوآوی هستید باید آن را در خانواده‌های پرچمدار Mate و P جستجو کنید. با نگاه کردن به لیست قیمت گوشی هواوی متوجه خواهید شد که گوشی های سری میت در بالاترین جایگاه و با حداکثر قیمت به فروش می‌رسند. خانواده سری میت از سخت افزار قدرتمندی بهره می‌برند که در کنار نرم افزار اختصاصی هواوی عملکرد بی‌نظیری را ارائه می‌دهند. هواوی هر ساله گوشی های سری میت را در چند نسخه مختلف عرضه می‌کند که هر کدام دارای ویژگی‌های خاصی هستند.

دیجی دو تضمین اصالت ، قیمت و رجیستری مادام العمر

در واقع هیچ تفاوتی وجود ندارد که کاربر، کدام مدل از کدام سری از این گوشی‌ها را خریداری کند و چه هزینه‌ای بپردازد؛ همه گوشی‌های هواوی در میان همه محصولات مشابه از سایر برندها، بهترین کیفیت گوشی را ارائه می‌دهند. هوآوی مجموعه ای قابل احترام از گوشی های هوشمند میان رده را ارائه می کند که از نظر ارزش پولی جذابیت زیادی دارند. هر گوشی میان رده دارای سطح شگفت انگیزی از فناوری با صفحه نمایش بزرگ، باتری های بزرگ، فضای ذخیره سازی و رم بالا و حتی دوربین دوگانه پشتی است که یکی از ویژگی های گوشی های هوشمند پرچمدار در نظر گرفته می شود. اگر بخواهیم یک ویژگی را به عنوان بهترین ویژگی گوشی‌های هواوی مطرح کنیم، می‌توانیم به سیستم‌های دوربین بسیار خوب تمامی این گوشی‌ها اشاره نماییم.

هر کمپانی و تولیدکننده گوشی همراه تلاش دارد که گوشی‌های خود را نسبت به سایر رقبا خاص‌تر جلوه دهد و یکی از روش‌های انجام این کار، معرفی رابط کاربری اختصاصی است. از آن‌جا که تمام قطعات مورد نیاز گوشی هواوی در خود کمپانی ساخته می‌شود، قطعات مختلف یکپارچگی و هماهنگی بسیار خوبی با یکدیگر داشته و کارایی مناسبی از خود نشان می‌دهند. اگر این موضوع را نادیده بگیریم؛ سه فاکتور اصلی وجود دارد که باعث تفاوت گوشی هواوی با سایر رقبا است که در این‌جا به‌اختصار آن‌ها را با هم مرور خواهیم کرد. با این‌حال برای کاربران قدیمی هواوی مشکلی پیش نخواهد آمد و کمپانی به کاربران جدید وعده‌ی لانچ و به روز رسانی سیستم عامل اختصاصی شرکت را داده است. هرچند با توجه به اتفاقات اخیر مرتبط با این کمپانی، مهم‌ترین وجه تمایز هواوی با سایر رقبا، عدم‌دسترسی محصولات این برند به خدمات گوگل است زیرا که آمریکا این شرکت را تحریم کرده و در لیست سیاه قرار داده است.

کلیه حقوق این سایت محفوظ و متعلق به شرکت همیاران فناوری هوشمند ارس (فروشگاه آنلاین سایمان دیجیتال) می‌باشد. هم‌چنین به منظور تسهیل در ارسال و تامین کالا، مراکز انبارداری خود را در شهرهای تهران، تبریز، بوشهر و شیراز ایجاد کرده‌ایم تا بتوانیم کالاها را در زمان مناسب و سریع‌تری به دست مصرف‌کننده نهایی برسانیم. استفاده از مطالب فروشگاه اینترنتی کالاوما فقط برای مقاصد غیرتجاری و با ذکر منبع بلامانع است. این رابط کاربری بسیار قدرتمند است و همانند رابط کاربری اختصاصی سامسونگ یعنی One UI، اختیارات زیادی به کاربر می‌دهد. البته رابط کاربری اختصاصی یا EMUI از لحاظ ظاهری تفاوت چندانی با ظاهر اصلی اندروید ندارد و به حالت اصلی آن شبیه است.

درک دلیل این امر آسان است، زیرا این شرکت دستگاه‌های مقرون به صرفه و گوشی‌های پرچمدار برتری عرضه می‌کند. قیمت گوشی huawei رنج مختلفی را شامل می‌شود که مناسب با هر‌ بودجه‌ای است، اما باید قبل از خرید به بررسی قیمت روز مجله خبری موبایل مارکت بپردازید. Huawei اولین شرکت در ارائه زیرساخت فناوری اطلاعات و ارتباطات و‌‌ دستگاه های هوشمند است.