قیمت گوشی هواوی خرید آنلاین ارزان فروشگاه اینترنتی آریا-اصفهان موبایل مارکت

در Mate XS دوربین سه گانه می‌بینید که دوربین اصلی آن کیفیت 40 مگاپیکسل دارد که همراه یک سنسور تله فوتو سه برابر است. طراحی تاشو گوشی هواوی میت ایکس این امکان را می‌دهد که از همین دوربین‌ ها برای عکاسی سلفی استفاده کنید. Nova Y70 یکی از گوشی‌های هوشمند میان‌رده جدید شرکت هوآوی است که به لطف بهره بردن از مشخصات فنی مناسب، توانایی ارائه عملکرد بسیار خوب و قابل قبولی را دارد. در نمای رو‌به‌رویی این گوشی به صفحه‌نمایش 6.75 اینچ با رزولوشن 720×1600 پیکسل از نوع TFT مجهز شده است. این صفحه‌نمایش از طراحی کاربر پسند ناچ واتردراپ بهره برده است که بریدگی قطره‌ای شکل ناچ در قسمت بالایی و مرکزی صفحه‌نمایش، سنسور دوربین سلفی با رزولوشن 8 مگاپیکسل را در خود جای داده است.

سری Y شامل گوشی های میان رده هوآوی می‌شود که هر یک قابلیت‌های خاصی را به کاربران ارائه می‌دهند. اگر بخواهیم سه تا از بهترین ها تا سقف ۵میلیون تومان را نام ببریم می توان به گوشی های زیر اشاره کرد. این سه گوشی که در می سال ۲۰۲۰ معرفی شدند جزوه گوشی هواوی ارزان قیمت می باشد. در دنیای حاضر، ترند جهانی گوشی‌های هوشمند در حال حرکت به سمتی است که تمامی لوازم جانبی در حال حذف از جعبه محصولات است.

  • اگرچه نمایشگر این گوشی نرخ رفرش بالاتر 120 هرتزی دارد، اما برخلاف گوشی هواوی نوا 8 اس ای که به یک حسگر اثر انگشت در زیر نمایشگر خود مجهز است، این حسگر اثر انگشت را روی فریم کناری خود ارائه می‌کند.
  • در دوربین استاندارد P40 Pro یک دوربین پریسکوپ با قابلیت بزرگ نمایی پنج برابر و در مدل Plus دو حسگر برای بزرگ نمایی سه تا ده برابر وجود دارد.
  • بد نیست اشاره کنیم که جدیدترین گوشی هواوی Mate دارای یک پردازنده‌ی کرین می‌باشد.
  • بنابراین نوا 8 یک گوشی عالی مخصوص مشتریانی است که دستان بزرگی ندارند و می‌خواهند به راحتی گوشی در دست گرفته و بتوانند بدون مشکل یک دستی هم از گوشی خود استفاده کنند.

گوشی های هوشمندی که این شرکت چینی ارائه می دهد از نظر طراحی و عملکرد بادوام و قابل اعتماد هستند. دارسو لیست قیمت موبایل های هواوی را در سال 2022 با دقت ایجاد کرده است تا کاربران گوشی های هوشمند بتوانند بین مجله خبری موبایل مارکت ویژگی ها و قیمت گوشی های مختلف هواوی تمایز قائل شوند. همچنین می توانید به بررسی تخصصی گوشی های هواوی توسط کارشناسان دارسو دسترسی داشته باشید تا بتوانید مشخصات کامل یک گوشی هوشمند را تجزیه و تحلیل کنید.

آنچه توانسته دیجی دو را به عنوان یکی از بهترین فروشگاه­های آنلاین در ایران مطرح سازد، پایبندی به چهار اصل معتبر اصالت، تضمین قیمت، تعویض بی چون و چرا و همچنین احترام به مشتری در خرید آنلاین است. دیجی دو ویترینی مجازی از محصولات دیجیتال را فراهم آورده تا مشتریان بتوانند بی نیاز از خرید حضوری و در عین حال با بررسی تخصصی و مقایسه محصولات، خریدی توامان با آگاهی و رضایت را تجربه کنند. دیجی دو با گسترش روابط با بیش از 100 فروشنده و تولید کننده فضایی مناسب خرید ایرانی را فراهم آورده است که در آن شما می توانید با مشاوره از کارشناسان واحد فروش ، خریدی آسان و مطمئن را تجربه کنید. البته این گوشی هم دقیقاً مانند سری P40، از خدمات موبایلی Google برخوردار نیست. مهم‌ترین تمایز میت XS با میت X در چیپست Kirin 990 است علاوه بر این رم هشت گیگابایتی، حافظه داخلی 512 و باتری 4500 میلی‌آمپری با شارژ 55 وات این گوشی را خاص کرده است.

گوشی هواوی نوا 8 دو سیم‌ کارت ظرفیت 128 گیگابایت رم 8 گیگابایت به همراه هدیه پاوربانک

با اینکه نام هواوی در سال ۲۰۱۵ در چین و بسیاری از بخش‌های دیگر جهان، بر سر زبان‌ها افتاده بود، زمان ورود Google Nexus 6P به بازار آمریکا اولین باری بود که آمریکایی‌ها و بسیاری از اروپایی‌ها نام هواوی را می‌شنیدند. هواوی امید داشت که این گوشی زمینه‌ساز ورود گوشی‌های تحت برند هواوی به ایالات متحده‌ی آمریکا شود. در سال 2013 با رونمایی از اسند دبلیو 1 هواوی اولین گوشی غیراندرویدی خود را وارد بازار کرد.

گوشی موبایل هوآوی مدل Y6p ظرفیت 64 گیگابایت رم 3

تمامی حقوق این فروشگاه متعلق به شرکت آپادانا ابتکار هوشمند (دیجی دو) بوده و هرگونه کپی برداری از آن ممنوع میباشد. تمامی حقوق متعلق به شرکت کالا پردازش پایا (فروشگاه آنلاین کالاتیک) می باشد. 2- در هنگام پرداخت کد تخفیف محصول مورد نظر خود را در قسمت «کد تخفیف»، از جدول زیر وارد کنید. از آخرین گوشی های رده بالای آن می توان به سری P30 و Huawei Mate 30 Pro و گوشی های میان رده بهP Smart و Y7 که دارای طراحی جالب و خاصی هستند اشاره کرد.

باتری 4400 میلی‌آمپر ساعتی این گوشی به صورت سیمی با سرعت شگفت انگیز 66 وات و به صورت بی‌سیم هم با سرعت 50 وات شارژ می‌شود؛ این درحالیست که پرچمدار اپل، آیفون 13 پرو مکس حداکثر با توان 22 وات به صورت سیمی و 15 وات به صورت بی‌سیم شارژ می‌شود. یکی از جذابیت هایی که گوشی های هواوی برای کاربران دارد، تنوع بسیار زیاد آنها محسوب می شود. اگر به دنبال انتخاب و خرید گوشی موبایل هواوی هستید، گوشی های سری P و همچنین سری Y با تنوع بسیار بالا و مدل های مختلفی پیش روی شما قرار خواهد داشت. در کنار این موارد انواع گوشی های موبایل هواوی در رده‌های مختلف نیز به بازار عرضه می شوند. به عنوان مثال گوشی موبایل هواوی پایین رده با قیمت بسیار مناسب می تواند برای کاربرانی که نیاز به استفاده از سخت افزارها و قابلیت های مختلف ندارند گزینه ای ایده‌آل محسوب می‌شود. برند چینی گوشی های هوشمند هوآوی یکی از این شرکت هاست که دستگاه های زیادی را در کارنامه خود دارد.

حافظه RAM

دولت آمریکا در سال 2019 کمپانی هواوی را به دلایلی در لیست سیاه قرار داد، در نتیجه این تحریم‌ها تمام شرکت‌های آمریکایی نظیر گوگل از همکاری با هواوی منع شدند. نداشتن سرویس‌های موبایلی گوگل به معنی نداشتن اندروید نیست، درواقع تمام گوشی های جدید هواوی از سیستم‌عامل اندروید بهره می‌برند و در صورت ارائه آپدیت از طرف شرکت هواوی به ورژن‌های بالاتر نیز ارتقاء پیدا می‌کنند. در دسترس نبودن سرویس‌های موبایلی گوگل سبب شده تا کاربران گوشی های هواوی نتوانند از سرویس‌هایی مانند گوگل پلی و قابلیت سینک کردن برخی برنامه‌ها بهره بگیرند.